nespresso koffiemachine
donderdag 29 november 2012 om 18:41
donderdag 29 november 2012 om 18:47
Wij hebben de lattisima+ ruim een jaar nu. Koffie drinken is nog steeds iedere dag een feestje. Wij hebben de lattisima gekocht omdat wij dachten dat wij ook latte macchiato en cappuccino zouden drinken. Dat doen wij niet, dus het apparaat had eenvoudiger gekund.
Cups bestellen wij online, helaas heeft de Bijenkorf bij ons geen Nespresso boetiek meer.
Cups bestellen wij online, helaas heeft de Bijenkorf bij ons geen Nespresso boetiek meer.
donderdag 29 november 2012 om 19:05
Ook hier een Lattisima+ Heerlijke, idd geen goedkope, koffie. Ik geniet ervan. Mijn man gebruikt de melkschuimer veel, ik zelden. Een nadeel van de Nespressocups icm de Lattisima? Ik vind bijna nergens de koffie nog lekker!!!
Ik heb een zaak aan huis, ik vind het ook erg prettig dat ik mensen altijd verse, kwalitatief goede koffie voor kan zetten.
Ik koop mijn cupsaltijd bij de Bijenkorf (helaas geen buren) of via de Nespresso-app.
Ik heb een zaak aan huis, ik vind het ook erg prettig dat ik mensen altijd verse, kwalitatief goede koffie voor kan zetten.
Ik koop mijn cupsaltijd bij de Bijenkorf (helaas geen buren) of via de Nespresso-app.
donderdag 29 november 2012 om 19:30
Ik heb deze
Ik heb hem nu 2 jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee. De melkopschuimer is ongelooflijk fijn, maar enkel voor 1 persoon. Je kunt er ook wel melk voor 2 kopjes tegelijkertijd in maken, maar dan wordt het melkschuim niet zó mooi als dat het wordt bij melk voor 1 kopje. Ik vind dat niet erg, ik drink 1 kopje per dag, en dat is dan ook even een luxe rustmomentje,dus het maken ervan mag best een paar minuutjes duren.
Qua cups gebruik ik zowel die van Nespresso zelf als die van DE uit de supermarkt. Die laatste zijn wel iets minder lekker, maar wanneer gekocht in de aanbieding wel een stuk goedkoper, en ik sta momenteel op rantsoen. En ze zijn wel gewoon lekker, alleen zijn die van Nespresso zelf nóg lekkerder.
Ik heb hem nu 2 jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee. De melkopschuimer is ongelooflijk fijn, maar enkel voor 1 persoon. Je kunt er ook wel melk voor 2 kopjes tegelijkertijd in maken, maar dan wordt het melkschuim niet zó mooi als dat het wordt bij melk voor 1 kopje. Ik vind dat niet erg, ik drink 1 kopje per dag, en dat is dan ook even een luxe rustmomentje,dus het maken ervan mag best een paar minuutjes duren.
Qua cups gebruik ik zowel die van Nespresso zelf als die van DE uit de supermarkt. Die laatste zijn wel iets minder lekker, maar wanneer gekocht in de aanbieding wel een stuk goedkoper, en ik sta momenteel op rantsoen. En ze zijn wel gewoon lekker, alleen zijn die van Nespresso zelf nóg lekkerder.
donderdag 29 november 2012 om 19:41
donderdag 29 november 2012 om 19:56
Oh en als je hem haalt: koop alleen de echte cups van nespresso. Ik had een tijdje die van DE uit de supermarkt maar daardoor ging m'n machine heel raar doen.
De mevrouw van nespresso vertelde dat dat komt omdat die van DE van plastic zijn en dat blijft door de hete temperatuur vastplakken in het apparaat.
De mevrouw van nespresso vertelde dat dat komt omdat die van DE van plastic zijn en dat blijft door de hete temperatuur vastplakken in het apparaat.
donderdag 29 november 2012 om 20:14
Wij hebben er ook een met melkopschuimer. Ideaal! Wel de melkopschuimer schoonmaken als je hem vaker achter elkaar gebruikt. Ik heb een sponsje liggen (niet met zo'n schuurlaag, gewoon een huishoudspons in tweeën) die ik gebruik om m schoon te maken. Voor verjaardagen zet ik gewone koffie.
Ik heb eerder losse melkopschuimers gehad, zon kloppertje op batterijen, glazen kannen voor in de magnetron, maar ik vond niets fijn. Maar deze dus wel.
Het is inderdaad wel duurder dan een kopje filterkoffie, maar het zijn voor mij wel echte genietmomenten.
Ik heb eerder losse melkopschuimers gehad, zon kloppertje op batterijen, glazen kannen voor in de magnetron, maar ik vond niets fijn. Maar deze dus wel.
Het is inderdaad wel duurder dan een kopje filterkoffie, maar het zijn voor mij wel echte genietmomenten.
donderdag 29 november 2012 om 20:22
Ik ben sinds vorige week ook eigenaar van een Nespresso,ook die van het plaatje hieronder de Citiz&milk oid heet het ding.
Een tip,wij hebben hem besteld via de site van de mediamarkt.Dus via internet bestellen en dan daar ophalen.Scheelde behoorlijk en da ook nog eens extra 30¤ extra korting van Nespresso en inclusief 16 cups.
De melkopschuimer van dit apparaat is makkelijk schoon te maken,ik spoel hem na gebruik meteen af.
Ik heb meteen bij de bijenkorf voor een fortuin aan koffie gekocht dus kan nog even vooruit.Heb nog niet alle smaken geproefd en nog geen echte favoriet.
Een tip,wij hebben hem besteld via de site van de mediamarkt.Dus via internet bestellen en dan daar ophalen.Scheelde behoorlijk en da ook nog eens extra 30¤ extra korting van Nespresso en inclusief 16 cups.
De melkopschuimer van dit apparaat is makkelijk schoon te maken,ik spoel hem na gebruik meteen af.
Ik heb meteen bij de bijenkorf voor een fortuin aan koffie gekocht dus kan nog even vooruit.Heb nog niet alle smaken geproefd en nog geen echte favoriet.
donderdag 29 november 2012 om 20:31
Ik heb ook dezelfde als Saphira, alleen dan de Krups. Gebruik de melkopschuimer af en toe; geeft heerlijk schuim! Die van mij heb ik in december gekocht toen er op de Nespresso site een 50 euro terug actie gold. Heb via internet het goedkoopste adresje opgezocht en vervolgens de bon ingeleverd. Scheelde best veel geld.
Ik vind vrijwel alle smaken lekker maar maak ze niet als espresso maar als lungo; bevalt me prima. Kopen kan inderdaad online of in de Bijenkorf met Nespresso shop (krijg je ook nog een kopje koffie aangeboden....).
Enige nadeel vind ik de temperatuur van de koffie; ik houd van heet maar helaas komt het er voor mij te lauw uit. Ik spoel mijn kopje dan ook altijd voor met heet water.
Al met al geen spijt van mijn aankoop!
Ik vind vrijwel alle smaken lekker maar maak ze niet als espresso maar als lungo; bevalt me prima. Kopen kan inderdaad online of in de Bijenkorf met Nespresso shop (krijg je ook nog een kopje koffie aangeboden....).
Enige nadeel vind ik de temperatuur van de koffie; ik houd van heet maar helaas komt het er voor mij te lauw uit. Ik spoel mijn kopje dan ook altijd voor met heet water.
Al met al geen spijt van mijn aankoop!
donderdag 29 november 2012 om 20:45
Hier ook een Nespresso delonghi machine, 1 druk op de knop en je hebt een heerlijke capuccino.of een Lungo maar net wat je wil. Bevalt goed vond wel dat die al vrij snel ontkalkt moest worden. Ook dat geeft die aan,ook om te ontkalken moet je wel weer een duur setje gebruiken. Niet zomaar met een schoonmaakazijn want ook daar zou je machine van kapot kunnen gaan. Wij hebben hem ook via de webshop van Saturn besteld stukken goedkoper dan in de winkel,en je kan hem in de winkel ophalen. Cups kan je snel bestellen via Nespresso.com als je gelijk 200 cups besteld betaal je geen verzendkosten.Of in de bijenkorf kan je ze halen als je ze online besteld staan ze na een uur voor je klaar.
vrijdag 30 november 2012 om 02:30
quote:Karan schreef op 29 november 2012 @ 19:37:
Ik was er altijd erg blij mee.
Tot we via via een echt espressoapparaat en een losse bonenmaler kregen.
Ja duhuh.
Wij hebben een nespresso gekocht toen onze normale espressomachine overleden was. Uit een echt espressoapparaat vind ik de koffie lekkerder en met name ook het schuim beter, zachter vooral.
Maar vanwege veranderde omstandigheden hier thuis is het wat mij betreft geen optie meer om een echt espressoapparaat te kopen. Dus wij handhaven de nespresso en daar ben ik ook dik tevreden mee. Aanzetten, melk alvast opschuimen terwijl het koffieapparaat opwarmt, water door het cupje jassen, melk erbij, kind kan de was doen. (Kind dóet de was zelfs, qua koffie maken dan. Nog een voordeel van nespresso. )
Ik was er altijd erg blij mee.
Tot we via via een echt espressoapparaat en een losse bonenmaler kregen.
Ja duhuh.
Wij hebben een nespresso gekocht toen onze normale espressomachine overleden was. Uit een echt espressoapparaat vind ik de koffie lekkerder en met name ook het schuim beter, zachter vooral.
Maar vanwege veranderde omstandigheden hier thuis is het wat mij betreft geen optie meer om een echt espressoapparaat te kopen. Dus wij handhaven de nespresso en daar ben ik ook dik tevreden mee. Aanzetten, melk alvast opschuimen terwijl het koffieapparaat opwarmt, water door het cupje jassen, melk erbij, kind kan de was doen. (Kind dóet de was zelfs, qua koffie maken dan. Nog een voordeel van nespresso. )