Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 29 november 2012 @ 13:33:

Het topic "Samenwonen.." is op verzoek van de TO verwijderd i.v.m. privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumTjongejongejonge.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Na, ik zocht dat topic ook! Privacy? Mod, lezen jullie wel in zo;n topic naar aanleiding van een verzoek of wordt dat altijd ingewilligd? Want hier was echt niets herleidbaars aan volgens mij.
Zeg maar Spijker.
Dat vraag ik me ook af Spijker. Ik kon hier nou echt niet uit opmaken dat TO Sonja de Vries uit Elim is hoor. Ik weet alleen haar inkomen en dat van haar vriend. Nou poeh poeh hoe herleidbaar zeg. Privacy, echt niet.
Hoi Mods, mag mijn account geanonimiseerd worden? Ik weet helaas niet meer met welk e-mailadres ik me ooit heb ingeschreven. Alvast veel dank!
quote:Spijk-er schreef op 29 november 2012 @ 14:26:

Na, ik zocht dat topic ook! Privacy? Mod, lezen jullie wel in zo;n topic naar aanleiding van een verzoek of wordt dat altijd ingewilligd? Want hier was echt niets herleidbaars aan volgens mij.

Ja, dat doen wij uiteraard.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Anoniem777534534555 schreef op 29 november 2012 @ 14:31:

Hoi Mods, mag mijn account geanonimiseerd worden? Ik weet helaas niet meer met welk e-mailadres ik me ooit heb ingeschreven. Alvast veel dank!

Je account is vanaf heden geanonimiseerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 29 november 2012 @ 14:34:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWas dit dan niet een tikje overdreven?
Zeg maar Spijker.
quote:ModeratorViva schreef op 29 november 2012 @ 14:34:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumEn als er nou niks in zo'n topic staat wat écht (of niet echt) herleidbaar is naar TO dan verwijderen jullie toch. Vraag ik me toch echt af waarom.
Topic Oproep televisiedocumentaire is verwijderd.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 november 2012 @ 16:57:

Topic Oproep televisiedocumentaire is verwijderd.

mvg,

Junior.Maar jullie eigen oproep mag wel? Raar...iets met twee maten enzo
quote:VotesforLeo schreef op 29 november 2012 @ 17:21:

[...]

Maar jullie eigen oproep mag wel? Raar...iets met twee maten enzoIk zie geen oproepje staan hoor van Viva op de pijler Actueel.
Wel bij relatie
quote:Ratteke schreef op 29 november 2012 @ 15:16:

[...]

En als er nou niks in zo'n topic staat wat écht (of niet echt) herleidbaar is naar TO dan verwijderen jullie toch. Vraag ik me toch echt af waarom.Vogens mij zou de enige die het had herkend de vriend zijn. Nou, erg zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Ratteke schreef op donderdag 29 november 2012 15:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic deel 5"" class="messagelink">ModeratorViva schreef op 29 november 2012 @ 14:34</a>:</b>

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum</div></blockquote>En als er nou niks in zo'n topic staat wat écht (of niet echt) herleidbaar is naar TO dan verwijderen jullie toch. Vraag ik me toch echt af waarom.
Topic Welk cadeau voor mn vriend? is verplaatst naar de pijler Overig.

Topic Reisbureau scheldt klant uit via mail is verplaatst naar de pijler Entertainment.

mvg,

Junior.
quote:eingenzinnig schreef op 29 november 2012 @ 17:32:

[...]

Dat ging dus niet helemaal goed, dus maar vanaf de computer. Ik ben het eens met wat Ratteke zegt. Bijkomend vind ik dat iemand heel goed weet dat hij/zij op een openbaar forum, dus internet, schrijft, en daarom ook van te voren moet bedenken of het herkenbaar is of niet..
quote:Gamayun schreef op 28 november 2012 @ 18:13:

Een tijd terug hebben jullie toch zo'n topic geopend om te onderzoeken wat wij viva vrouwen belangrijk vinden in een verzekering, omdat jullie een boekje wilden uitbrengen met onafhankelijke tips & trics? Sinds een tijdje zie ik in de papieren viva en nu ook hier op het forum (blog) reclame voor een zorgverzekeraar 'speciaal voor vrouwen'. Was het topic dat jullie hebben geopend een soort martkonderzoek om de reclame campagne op af te kunnen stemmen?

Komt er nog een onafhankelijk boekje en zo ja, hoe onafhankelijk is dat dan eigenlijk?Voor 't ondersneeuwt.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Mod, zou je mijn topic gesprek met leidinggevende willen verwijderen? Ik weet nu hoe ik met het probleem moet dealen.
quote:Gamayun schreef op 29 november 2012 @ 18:30:

[...]

Voor 't ondersneeuwt.+1
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 november 2012 @ 11:14:

[...]

Beste -no-nick-,

Het is opnieuw achter de schermen doorgegeven, maar volgens mij is het inmiddels gelukt. Ik zie je motto nu niet meer.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva helemaal goed!
Topic Te druk voor geluk -> Herkenbaar ?! is verwijderd ivm reclame. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
Topic Weten jullie dat misschien? is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
Mod, kan er niet een regel komen dat topic titels iets te maken moeten hebben met de inhoud van het topic? Er staat nu bvb een topic met alleen vraagtekens in de titel, dan moet je er eerst op klikken voor je weet waar het overgaat. Net als de vele 'Help wat moet ik doen' en 'Ik weet het niet meer' topics. Zegt niks over de inhoud van een topic. Ben ik de enige die dat irritant vind?
quote:evelynsalt schreef op 29 november 2012 @ 20:29:

Mod, zou je mijn topic gesprek met leidinggevende willen verwijderen? Ik weet nu hoe ik met het probleem moet dealen.

In principe verwijderen wij geen topics. Ik kan het wel voor je op slot doen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:steel_schaapje schreef op 30 november 2012 @ 08:57:

Mod, kan er niet een regel komen dat topic titels iets te maken moeten hebben met de inhoud van het topic? Er staat nu bvb een topic met alleen vraagtekens in de titel, dan moet je er eerst op klikken voor je weet waar het overgaat. Net als de vele 'Help wat moet ik doen' en 'Ik weet het niet meer' topics. Zegt niks over de inhoud van een topic. Ben ik de enige die dat irritant vind?

Ik zal het in de groep gooien.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven