Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:steel_schaapje schreef op 30 november 2012 @ 08:57:

Mod, kan er niet een regel komen dat topic titels iets te maken moeten hebben met de inhoud van het topic? Er staat nu bvb een topic met alleen vraagtekens in de titel, dan moet je er eerst op klikken voor je weet waar het overgaat. Net als de vele 'Help wat moet ik doen' en 'Ik weet het niet meer' topics. Zegt niks over de inhoud van een topic. Ben ik de enige die dat irritant vind?+1
Vroegâh werd zo'n topictitel dan gewoon door de mod aangepast, volgens mij.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Spijk-er schreef op 29 november 2012 @ 14:26:

Na, ik zocht dat topic ook! Privacy? Mod, lezen jullie wel in zo;n topic naar aanleiding van een verzoek of wordt dat altijd ingewilligd? Want hier was echt niets herleidbaars aan volgens mij.Woonplaats ed. Stond er in.
quote:ModeratorViva schreef op 30 november 2012 @ 09:18:

[...]

In principe verwijderen wij geen topics. Ik kan het wel voor je op slot doen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumApart....heb dat namelijk in het verleden al eerder gevraagd en toen kon mijn topic wel verwijderd worden. Nou ja, doe maar op slot dan.
Het topic Allchtonen op Actueel is even op slot om op te schonen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Edit: weer geopend.

quote:evelynsalt schreef op 30 november 2012 @ 11:09:

[...]

Apart....heb dat namelijk in het verleden al eerder gevraagd en toen kon mijn topic wel verwijderd worden. Nou ja, doe maar op slot dan.

Het topic is voorzien van een slotje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Klopt, topictitels werden voorheen nog weleens aangepast zodat enigszins duidelijk was waar het topic over ging.

Beste moderator, ik snap dat er intern overlegd moet worden over de vraag die ik heb neergelegd (iets met redactie, marketing, of wat ook gok ik), alleen hem stelselmatig negeren vind ik niet helemaal kies. Zeg dan tenminste dat je er op dag XX op terug komt, toch?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Mods, nieuw lid Damain is aan het spammen. Ik heb inmiddels al 3 berichten gestaft!
quote:NummerZoveel schreef op 30 november 2012 @ 16:22:

Mods, nieuw lid Damain is aan het spammen. Ik heb inmiddels al 3 berichten gestaft!

Bedankt voor de meldingen. Ze zijn verwijderd. Maatregelen worden door de Mod genomen.

mvg,

Junior.
Mod mag het meisje op de achtergrond een flinke biefstuk? Ze ziet wel erg bleek, volgens mij heeft ze een ijzer tekort.
Mods, het topic op entertainment over de zwangeren in Showbizzland zat propvol. Ik heb een nieuwe aangemaakt en de oude kan op slot.

Bedankt!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 30 november 2012 @ 19:32:

Mods, het topic op entertainment over de zwangeren in Showbizzland zat propvol. Ik heb een nieuwe aangemaakt en de oude kan op slot.

Bedankt!

Ik ga hem voor je sluiten. Veel plezier in het nieuwe topic .

mvg,

Junior.
quote:steel_schaapje schreef op 30 november 2012 @ 18:38:

Mod mag het meisje op de achtergrond een flinke biefstuk? Ze ziet wel erg bleek, volgens mij heeft ze een ijzer tekort.We hebben haar een lekkere lamsbout voorgezet
quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 november 2012 @ 19:49:

[...]

We hebben haar een lekkere lamsbout voorgezet

Kewl die coöperatieve (junior)mods .
Het topic Cammen en klaarkomen is verwijderd wegens hengelen

met vriendelijke groet,

Junior
Willen jullie mijn account anonimiseren?

Bedankt!
quote:evelynsalt schreef op 30 november 2012 @ 11:09:

[...]

Apart....heb dat namelijk in het verleden al eerder gevraagd en toen kon mijn topic wel verwijderd worden. Nou ja, doe maar op slot dan.

Je hebt het codewoord niet genoemd!

Praivessie
Beste Mod,

Waarom lukt het mij niet om mijn motto te zien?
quote:Missundastood schreef op 01 december 2012 @ 15:10:

Beste Mod,

Waarom lukt het mij niet om mijn motto te zien?

Doordat we met een bug zitten waaraan gewerkt wordt.

Je kan een email sturen naar de Mods op forum@viva.nl met je vraag en je motto en dan kunnen zij even kijken of het lukt het te plaatsen.

mvg,

Junior.
quote:****3 uur geleden

Willen jullie mijn account anonimiseren?

Bedankt!Kom je terug?
Ik kreeg net een mailtje van iemand die een permaban heeft gehad, en waar ik niet mee bevriend ben. Hoe kan dat???

Edit; ik zie net dat ik hem toch geaccepteerd had. Maar hoe kan iemand met een ban dan nog wel via Viva een mail naar mij sturen?
Graag slot of verwijderen topic ziekte op de werkvloer. Zit wat gevoelige info in en teveel gequote om zelf te verwijderen. Bedankt.
quote:missy_Acy schreef op 01 december 2012 @ 16:37:

[...]

Kom je terug? Jazeker. Ben alleen echt toe aan een verse start na een paar jaar.....
quote:Tuorrebout schreef op 01 december 2012 @ 17:25:

Graag slot of verwijderen topic ziekte op de werkvloer. Zit wat gevoelige info in en teveel gequote om zelf te verwijderen. Bedankt.

Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven