Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!

22-11-2012 14:46 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom een plekkie voor de mannen* op dit forum om met elkaar te bomen over

Bier

Bevallige lichamen

Motoren

En andere Echte Mannenzaken.

* en stoere vrouwen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:MEFS schreef op 30 november 2012 @ 09:45:

Goedemorgen,

Mag ik even om advies vragen? Een collega heeft een bank van mijn werkgever gekregen (ivm verhuizing wordt het kantoor mobilaire verloten). Ik wil graag die bank en ik mag het van haar kopen. Hoeveel zou ik ervoor kunnen geven? Ik zit krap bij de financiën. Nieuw kost het 400 euro.Hi Mefs, waarom vraag je dat in het mannentopic? Hier hebben we geen verstand van banken, hoogstens of je er goed op kan seksen
quote:MEFS schreef op 30 november 2012 @ 09:45:

Goedemorgen,

Mag ik even om advies vragen? Een collega heeft een bank van mijn werkgever gekregen (ivm verhuizing wordt het kantoor mobilaire verloten). Ik wil graag die bank en ik mag het van haar kopen. Hoeveel zou ik ervoor kunnen geven? Ik zit krap bij de financiën. Nieuw kost het 400 euro.Waarom wil ze die bank aan jou verkopen als ze 'm zelf gekregen heeft?

Maarre......als ze geld wil vangen, zou ik niet meer dan 100,00 Euro willen geven denk ik.
Heet ze niet draculientje of vampieresse?
Ik zou weer een topic gaan openen, maar ik denk dat ik van spammer beschuldigd zou worden, weer een topic van MEFS. En hier is het lekker druk, zodat ik snel antwoord krijg.

Ik heb haar gevraagd. Ze wou een zwarte en heeft een rode gekregen. Ik wil de rode.
Poeh donderdag een sollicitatiegesprek. NU al zenuwachtig, erg he? Moet ook allemaal testjes doen online. Wha. Is wel leuke baan, niet helemaal wat ik zoek maar ook wel gave organisatie. Oftewel, DeeDee gaat zich nu nog een kleine week druk lopen maken. Mannelijk he? Maar dat ik hiervoor wordt uitgenodigd is al heel wat
Wow, spannend DD!!!
Ja he! En het was heel suf, want ik werd gebeld en miste net van welk bedrijf ze was. Heb zoveel sollicitaties lopen. Pas toen ze de bevestiging mailde wist ik welke vacature t is Omg ik moet nu van die afgrijselijke cijferreekstestjes maken :-S

Voor jou:

DD: houd jij op met het plaatsen an die goddelijke robbie williams geplaatst?
Gefeliciteerd en succes DD!
Oh en gefeliciteerd!
Sorry voor mijn gespam mensen!! Het lukte mij net niet om een bericht te plaatsen... Dus vandaar nog een extra uitprobeersel...

Op dit moment denk ik er aan om winterbanden online aan te schaffen. Ik zou graag willen weten of een van jullie ervaring heeft met het online kopen van banden, en of jullie misschien een website kunnen aanraden.
anoniem_169981 wijzigde dit bericht op 30-11-2012 11:13
Reden: Snap er nog niet zo veel van...
% gewijzigd
Test?
WDR, is het liedje goedgeraden?

Test? Gaan we de testjes van DD hier uitvoeren?
Ik ga meteen kijken Peacy! Ik was het topic net al aan het zoeken...
Hij is ver gezakt
Ik probeerde em gisteren nog in leven te houden. Dacht dat ie al verder was gegaan of afgelopen. Maarrrrr...

JIJ WINT! Je mag een nieuwe tekst neerzetten!

(dit gaat over het 'raad het liedje' topic...)
Welk liedje?

En thanks! Ben een klein beetje verbaasd, maar wel blij verbaasd zegmaar :-) en het lijkt me oprecht een leuke baan maar mss iets te hoog gegrepen. Maar we'll see, ga mn best doen
oh aha
Het kostte me wel wat moeite hoor, is muziek van net voor mijn tijd. Maar ach, heb geyoutubed op The Police. :P
Hey, wat moeten die Robbie pinup foto s op een MANNENtopic?!?

Deedee, ik duim voor je. Hoog gegrepen betekent dat je ervan kunt leren en groeien he...
Haha wat was jouw voorkeur ook alweer wdr? Ik deel vandaag plaatjes uit, gratis en voor niets!

Dat is waar! Het zou voor mij echt een onwijs gave stap zijn. Ik heb dus hoop maar weet dat de concurrentie pittig is. Nouja, we'll see!
quote:DeeDee86 schreef op 30 november 2012 @ 11:31:

Haha wat was jouw voorkeur ook alweer wdr? Ik deel vandaag plaatjes uit, gratis en voor niets!

Dat is waar! Het zou voor mij echt een onwijs gave stap zijn. Ik heb dus hoop maar weet dat de concurrentie pittig is. Nouja, we'll see!Gek genoeg ben ik niet zo van de sterk ontkleed/badpakken plaatjes. Doutzen en Adriana Lima zijn leuk, maar ik ga even voor een origineler verzoekje: Kim Pieters.
zeker origineel! Mooi meisje. Wel brave foto's allemaal hoor

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven