Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

@ anne, wat bedoel je? Beppe zegt toch dat die ook besmettelijk zijn?

@ Beppe, succes!!!

Wij zo nieuwe auto halen!

Waarom kan minimaatje bij vriend heel lang in bed slapen en maar ligt hij bij mij alleen maar in mn buik te trappen en te jammeren
Alle reacties Link kopieren
@Maatje: dat doet Meisje bij mij ook altijd, hoor. Bij mijn man ligt ze lekker rustig en valt ze zo in slaap, maar bij mij ligt ze alleen maar te wriemelen.

Gaat verder wel goed met Meisje. Ze is wel koortsig, maar echt ellendig lijkt ze er niet van te zijn. Gisteren was ze wel de hele dag wat chagrijnig, veel jengelen en weinig slapen, maar echt dramatisch is het allemaal niet.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Ja, ik word gewoon mn bed uit getrapt terwijl die 2 varkens samen gisteren tot kwart voor 12 bleven liggen!!

Hoop dat je meissie snel op knapt!!
Ze ligt nu al vanaf 08.00 uur in bed en slaapt nog steeds!
Oo verkeerd gelezen haha t is nog vroeg hè
Beppe wat een goed nieuws Daantje weer zwanger . Hoop dat grote zus op ze past en dat t deze keer helemaal goed komt :-D
Ff snel, heb haast...

Dames met de trein, gaan jullie allemaal met kinderwagen?? Ik bedenk me net als ik heel de lunch met Rammeltje op schoot moet is ook nie handig... *denkt nog ff verder*
Heeft iemand ervaring met een fietszitje voor de maxi cosi? Ik wil er eentje aanschaffen lijkt me erg handig voor t weg brengen van de kleine
Ik ga met de kinderwagen
Fietszitje voor de Maxi Cosi?
Volgens mij bedoelt ze dat je de maxi cosi achter op je fiets kan zetten.

Ik kom ook met de wagen.

Minimaatje had mij mn bed uit geschopt, maar ligt zelf nu nog te slapen. Huftertje!!

Ik ga hem zo wakker maken en aankleden want we gaan de auto halen!
Thnxs voor de knuffels.

Maat: ik moet 2 bloedwaardes prikken, maar kon me alleen t3 herinneren...

Leuk, ook nieuwe auto rijden. Ik ben zo blij met airco en cruise control.

Rammel: ik ga met onderstel, maxi cosi en draagdoek. Opmerking van vriendlief: minimart past nog maar net in zijn reiswieg, er gaan echt geen twee babies meer in een reiswieg passen!

Las op het draagtopic dat je ws een draagconsult krijgt, gaaf! Wil ik ook graag in het nieuwe jaar.

Anne: geen ervaring met zo'n fietszitje. Fietskar bevalt goed, zou m alleen niet gebruiken voor korte stukjes, optrekken is zwaar.

Bijvoeden: hier is het al zo'n twee weken rottig met voeden. Minimart lijkt pijn te hebben. Niet elke dag, maar toch wel vaak. Jbpm lijkt wat geholpen te hebben, maar ik vind niet genoeg. Nu zie ik ook 3 kiezen onder het tandvlees schemeren, dus dat kan ook de pijn verklaren. Zo lastig! Maar zit er daardoor wel over te denken om met 4 maanden ook met groente te beginnen.
Voor de schildklier word meestal tsh en t4 bepaald. En als die afwijken dan ook nog t3.

Wij hebben straks ook cruise control!!! En parkeersensoren en en en.... een hoop knopjes!!!
Anne ik vergeef je hoor

Maatje fijn nieuwe auto, veel veilige en fijne km!

Goed nieuws nier hoeft er niet uit.!!!

De verkalking zit in mijn weefsel en daar willen ze nu niets aan doen. Dus goed nieuws. Niet kwaadaardig!.

Nu verder op zoek naar de oorzaak van de grote milt.

Maar ach daar maak ik mij niet druk om.

Ja fijn he kwim van daantje. Ben zo blij voor hun.

Dacht het al zo te lezen op de vlindersite van hun dochtertje.

Beetje rekenen dan wordt het juli kindjes.

@ fietszitje voor de cosi te monteren op de fiets, vriendin had hem en was er wel erg blij mee.

Sorry ik heb er geen ervaring mee.

Allemaal liefs en knuffels

Beppe nog 2 nachtjes slapen
Maat kijk het filmpje van najib amhali eens het heet vliegangst, over knopjes gesproken

Oke misschien dat ik de kinderwagen ook maar mee sleur... Hmmpppfff zo geen zin in, maar idd dat opstapelen in de kinderwagen bakken lijkt me ook niet zo handig

Mart, cool he een draagconsult! Jammer dat je geen facebook hebt! Toevallig heb ik rammeltje gister op mn rug geslingerd! Ging top! 2x geslapen op mn rug gister haha! Sterkte voor jou cts schiet niet op

Chrys, beterschap! Arm meisje met dr rode wangetjes!
Btw ik heb nog steeds geen mail anne. Wat gaat er mis? Kan de inhoud van de mail ook op het sub?
Morning!

Anne, je bedoelt de baby mee van Steco toch? Een vriendin van mij was er heel blij mee, vond het super. Ik vind het er altijd een beetje eng uit zien, maar de fietsersbond is er geloof ik ook positief over.

voor Beppe en Mart! En Beppe fijn dat je goed nieuws kreeg!

Maat veel plezier met de nieuwe wagen, echt leuk!

Nico ik heb Oei ik Groei maar ik kan er ook niet zo veel mee. Het gaat echt over die sprongen terwijl dat gewoon niet op elke baby zo exact van toepassing is volgens mij.

Zo sneu, de mini's met waterpokken... beterschap!

Met mij gaat t nog steeds best goed! Hoeraaa! Ik hoop dat t zo blijft gaan, voel me echt eindelijk weer een beetje mezelf. Ik kom de dag (met of zonder mini) met gemak door, wat een heerlijk gevoel.

Jammer dat mijn baas maar 70% van mijn loon heeft overgemaakt deze week. Ik heb het UWV gebeld en die hebben geen ziekmelding voor mij ontvangen! WTF? Lekker slim van mijn werkgever, zo lopen ze mijn 100% ziekteuitkering mis. Waar ik dus gewoon recht op heb. Heb ze al een mail gestuurd, zal mij benieuwen... Maar waar ik dan weer heel trots op ben is dat ik ondanks dat gewoon heel goed slaap :-)
Mini luistert nu naar Baby Mozart in de box. Zo schattig, hij wordt er helemaal rustig van.
Ja dat bedoel ik kroos en ik heb net geboden via mp! Het lijkt mij erg handig om mini bij de Gastouder te brengen eb dan door te fietsen baar de trein ivm werk. Een bakfiets of fiets kar is niet praktisch om te stallen op t station.
O Mart jou email adres klopte niet?? Klopt die op t sub die heb ik gebruikt namelijk. Zal straks nog Es' proberen moet ff mini ophalen bij de gastouder
Hey meiden, wat en drukke ochtend hier vergeleken met gisteravond

Vandaag een uur eerder vrij omdat het zo rustig was op het werk. Straks shoppen bij Ikea met mini en een vriendin.

@meet: nog maar 2 nachtjes Ik neem de kinderwagen mee. Maxicosi blijft in de auto want daar moet ze al 3u in zitten zondag.

@chrys: wat zielig voor meisje Hopelijk word het snel beter.

@ann: ik vind het er altijd eng uitzien zo'n maxicosi achterop de fiets. Maar het is wel veilig lijkt me. Ken eigenlijk niemand die het heeft. Misschien is er een topic over?

@maat: geniet van de auto!! Wat een flauw mannetje zeg, bij papa wel lekker slapen en bij mama niet

@martje: jouw auto klinkt ook goed! Wat vlot trouwens dat je minis kiezen al ziet zitten! Kan pijnlijk zijn voor die kleintjes dus ik denk dat eten dan ook niet fijn voelt. Heb je al koude melk geprobeerd?

@rammel:

@bep: mooi dat alles goed is !!
Huh Kroos? Jouw ziekte is toch zwangerschapsgerelateerd? Dan is het voor je baas toch gunstiger om het wel bij het UWV te melden, dan krijgt hij namelijk van hen 100% terug. Of zie ik nu iets over het hoofd? Heel vervelend dat hij zo doet! Wel fijn dat het weer beter met je gaat!

Anne, ik heb ook goede verhalen gelezen over de Baby Mee. Schijnt er eng uit te zien maar wel veilig te zijn.

Meet: ik neem denk ik ook een boxkleed mee voor op de grond. Als een paar anderen dat ook doen dan kunnen we alle mini's op volgorde van geboorte naast elkaar leggen!

Beppe: wat een goed nieuws, fijn!

Maat: veel plezier met de auto!
Kroos vergeet ik helemaal op jou te reageren!! Wat geweldig dat je je zo goed voelt, duim voor je dat dat zo blijft!

Jouw baas is echt een raar figuur... Hoop dat je een normale reactie terugkrijgt+het bedrag waar je recht op hebt!

Nico dat is een goed idee! Moet ik het wel zaterdagavond klaarleggen anders vergeet ik het Denk dat we aan 4 kleden genoeg hebben.
Ik neem ook een speelkleedje mee!

Kroos je hebt ind recht op 100%
Oo en dames gewoon afspreken bij de hoofdingang op Utrecht centraal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven