Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Haha hier ook een kletserd tegen papa! Ze ligt nu op mn borst half te slapen en schrikt af en toe wakker.

Mini vond het geweldig volgens mij, helemaal hyperdepiep toen we thuis waren!!

@chrys: aaw wat zielig voor meidje

@nico: haha minico is echt een gentlemannetje is ie inmiddels rustig?

@meet: wij zijn echt een supergroep!! Meiden die vandaag afwezig waren: zeker komen next time!! Hebben jullie gemist

@toet: dat heeft toetman mooi geregeld met eten!

@rammel: fijn dat Sint meeviel! Slaap lekker straks!

@rijst: hoe is het nu?? Voel je je wat beter inmiddels?

Vind het wel jammer dat jullie allemaal zover weg wonen even een bakkie doen zit er dan niet in...
Vind ik ook bubbel! Dat is echt jammer!

Chryssa haha sommige mini's hebben al gekozen
Ja, da's lekker dan. Blijft Meisje zeker alleen over omdat ze d'r vandaag niet was! .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Haha nee hoor er waren er meer niet en nog niet iedereen heeft gekozen natuurlijk hahs
Chrys ik heb hier nog een knappe gozer in de aanbieding voor je meissie hoor
Ohwwww ik ga minitoet uithuwelijken aan minibub! Toch nog donkere kleinkinderen dan!!!!!

Indd jammer dat t verweg is, zo n bakje bij elkaar doen word m dus niet helaas! Mini hier slaapt al vanaf terugreis naar huis. Ff flesje tussendoor en pyama aan.. daalijk nog n klein flesje en dan lekker slapen!
Wie wil Rammeltje!?? Nou ja laten we het zo stellen, wie bied het meest
Ja indd jammer! Zou fijn zijn we wat compacter op elkaar zouden wonen
Nou kroos, zullen we het dan meteen maar kortsluiten? Moet nog wel even die twee kamelen voor de bruidsschat bij elkaar sprokkelen dan .
Nou, in bed slapen was van korte duur. Wat hebben jullie mini's met hem gedaan zeg? Hij is echt hysterisch!
Hij mist ze Nico!
Heej, MiniBub is al bezet hoor Toet! Die handkus van Minico sprak boekdelen!
Dat denk ik ook Nico! Hij mist zn forum maatjes.. Slaap minico slaap..
Minico is madly in luuuv! Arm ding, zo van slag. Sterkte Nico!

Chryssa, deal! Hahaha Kamelen! Zie je t voor je? Die twee mini's in een huisje met twee kamelen in de achtertuin! :-)
Ach ja, 't Is weer eens wat anders dan een golden retriever . Ik ga naar bed, hopelijk morgen een goede dag met Pokkie.
Minimaatje heeft zich in de trein prima vermaakt alleen in de auto was het brullen! Maar goed, zn broek zat vol en hij had ook honger. Dan zou ik ook brullen!

Nu ligt hij lekker te slapen en te dromen over Mini-anne

@ rammel, ik ga vd week flink oefenen met de doek! Hopen dat Minimaatje er aan gaat wennen, ik vond hem erg fijn zitten! Bedankt!!

Inderdaad jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Hoewel een ritje naar Myself wel te doen is voor mij

Ik duik er ook zo in, ben zelf ook best moe. Ik kijk terug op een geslaagde dag met hele leuke lieve meiden en mini's !!
Als meelezer breek ik even in: wat leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad! Mocht het niet uitkomen met het uithuwelijken, ik heb nog een lief mannetje wat ik met een gerust hart aan een van jullie uitleen! Tof hoor dat jullie dag zo geslaagd was!!
Nog even een berichtje voor het slapen gaan.

Oh jee gaat het uithuwelijken nu al beginnen..... Hier heeft papa een grote stem. Weinig is goed genoeg voor zijn meisje geloof ik. Al vind ik dat we allemaal knappe baby s hebben.

Liz, ja sort of. Het is zilver geworden alleen.

Nico, geen idee wie er zo brutaal was om minico op andere gedachten te brengen.

Rammel, fijn dat sint meeviel. Zijn ze nog wel verwend?

Maat, de koffie staat altijd warm hoor! Al zal ik een vers bakkie maken als je komt.

Toet, haha na jouw verhaal vanmiddag hilarisch :-D

Chryss, morgen een betere dag.

Trusten all
Hoi iedereen,

even een vraagje.

Ik heb een zoontje van 3 oktober en vroeg me af of ik me in jullie topic mocht aansluiten?

Er is geen topic van kinderen rond die periode, en meerdere pogingen van mij om er eentje te starten zijn op niets uitgelopen.

Vindt het wel fijn om met ander moeders van gedachten te kunnen wisselen.
Hier net een 1 1/2 uur durend gevecht gehad met een oversture mini. ik denk echt een sprong! in een soort zijligging op mijn borst is hij uiteindelijk weer in slaap gevallen. wel nadat meneer even weer in totaal een litertje heeft gedronken vandaag. zielig! nu maar in slaap proberen te komen.

Myself

Werpzilver is net zo goed! Lief hoor!

Uithuwelijken

Haha, mijn mini mag zelf kiezen! Als hij maar gelukkig wordt, dan vind ik het wel best.

Dank je linjmh! Het is fijn dat het niet alleen op het forum gezellig is, maar ook real life.

Shenandoah

Wij zijn allemaal in juli/augustus bevallen. Je kunt beter meeschrijven met moeders die door dezelfde fase heen gaan als jij en waarvan de baby's even oud zijn. Er is op viva ook een topic voor oktober moeders. Google maar even op rocktober 2012 viva. Dan moet je het denk ik wel vinden. Veel succes!
Goedemorgen,

Geen geweldige nacht. Meisje was erg onrustig, dus we waren veel wakker. Zoon begon om 01.00 uur "Mama toe, mama toe!" te roepen, dus die werd ook wakker van zijn zusjes gespook.

Vandaag komt het Consultatiebureau langs, ben benieuwd.
Pffff mini al om 6u wakker (shame on me dat ik dat vroeg vind, vergeleken met jullie minis heb ik een uitslaperT )

@nico: haha arme mini, anders moet je even een foto in zn bedje hangen van bubbeltje

@liz: oooh ik vind jou mini zielig komt het door de drukte van vandaag denk je?

@maat: lekker geslapen?

@uithuwelijken: whaha bubbeltje heeft ze voor het uitkiezen zo te zien! Zal es even met vriend overleggen. Hij wil dr het liefst opsluiten tot haar 21ste

@shenandoah: ik denl dat je idd beter bij rocktober kan aansluiten. Wij schtijven inmiddels al een jaar en zitten qua baby en ervaringen in een andere periode.

Ik verwacht dat je geen aansluiting hier vind. Je kunt ook zelf nog een topic openen natuurlijk.

Er zijn vast meer oktobermamas die nog niet actief zijn maar wel zouden willen!

Vind het wel super dat je het vraagt!

@ljnmh: thanks! Het was een geweldige dag

Mini hier alweer hele verhalen...Hoop dat ze zo nog even slaapt...
@chrys: oh zoon had je ook gemist dus gisteren! Hoop dat je een leuk iemand langskrijgt van het cb! Hier valt het erg mee vind ik, nuttige adviezen en alleen als we erom vragen.
Goodmorning met kolf aan vierkanten tiet. "Directeurtje" was denk ik zo onder de indruk van gisteren (of van mini-anne) die slaapt vanaf half 10 al!

@ chryssa, ik denk steeds dat het zondag is en vraag me dus ook af wat het cb op zondag bij jou komt doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders weet je het he!

@ bubb, heb jij geen zere tetten dan als mini-bubb zo lang uit slaapt?

@ liz, wat sneu jouw mini! (al geloof ik er niets van, hij lag gisteren zo heerlijk te slapen !)
Haha maat, nee ik was aan het liegen. Ik sta altijd om 2 uur op om op het forum te schrijven . Ik heb oei ik groei er even bij gepakt en het lijkt er wel op, op die sprong.

Ik moet zo een hartfilmpje van mini laten maken vanwege dat ruisje. Ben benieuwd maar maak me geen zorgen. Laat jullie vanmiddag wel weten hoe het was.

Bub, 6 uur is voor mij zelfs nog luxe. Maar ik gun je je fijne uitslaapochtenden weer hoor!

Succes met het cb vandaag Chryssa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven