Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Ow god ziev dat gemekker kan je er ook lekker bij hebben, ik vraag me toch zo vaak af.. Waarom verwachten mensen toch zo veel van elkaar!?? Leven en laten leven kom op hoor!! Heel vervelend!
JAAH hij staat erop!!!!
Pfff Ziv schoonfamilie....

Morgenvroeg komen mn ouders. Die zijn hier voor t laatst geweest toen mini 2wk was...Ik steeds daar heen...

Over paar week ben ik jarig dus dan mogen ze weer deze kant op.

Haha Rammel met dat ik mn laatste post verstuur begint Bubbeltje te gillen

Zo'n 'ik krijg mn zin niet' gil
Meiden, ik weet het even niet meer. Meisje alweer bijna de hele dag niet geslapen. Ze ligt alleen maar te huilen. Vanochtend anderhalf uur liggen miepen in bed nadat ze na een hazenslaapje weer wakker werd. Ik weet gewoon niet wat haar dwars zit en ik heb alles al geprobeerd. Soms denk ik: ze heeft pijn ofzo, maar als ik haar dan uit bed haal en op de bank leg, is ze gelijk rustig en ontspannen. Dan is het ineens lachen, gieren, brullen. Ik begin er wanhopig van te worden. Ik kan bijna niks meer met zoon, omdat ik 60 keer naar boven moet om de speen terug te stoppen en te troosten. In de drager wil ze alleen als ik flink ga wandelen (heb ik dus gedaan vanochtend, maar op een gegeven moment begon zoon te brullen door de kou en moesten we terug), in bed wil ze niet, bij ons in bed wil ze niet. Ik heb haar nu in de co-sleeper, in haar slaapzak, in een dekentje gewikkeld naast mij op de bank gezet en opeens slaapt ze. Dat is toch raar? Echt hoor, mijn geduld begint een beetje op te raken.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dubbel!
Nou, ik ben terug van cb...

meneer is goed gegroeid, ruim 7 kg en 65 cm,,, maar, meneer heeft last van verborgen reflux, en nu vallen alle puzzelstukjes op elkaar van afgelopen 2 weken...

als ik hem in bed leg moet ik m stil krijgen met druppeltje vit d of cinababy zodat hij slikt en aanzijn speen gaat zuigen.. en dan uiteindelijk in slaap valt..

Meneer spuugt sinds 2 weken veel, deed hij eerder nooit en veel weg slikken enzo.. als ik he mbij me neem in mijn armen valt hij wel in slaap...

Dus nu meer nutriton erin doen, kleinere flessen (150) aanbieden en hopen dat t beter word en anders medicijnen...

oja en hij kreeg zijn prikken en herkende het krijsen van de pijn, dat doet ie dan dus ook...
Nou toet, dat is mooi balen! Kunnen we elkaar een hand geven, vrees ik .
Ja indd chryssa, t lijkt wel n beetje op hiero... alleen dan bij jou wat erger.. maar bij jou is toxh al reflux vastgesteld?

drama:hug: ik ben al moe voordat ik moet werken ben ik bang...
Ja, al een tijdje geleden. Het ging de laatste tijd ook best oke, maar de afgelopen drie dagen is het weer drama. Weet ook niet of het aan de reflux ligt, of iets anders is.
Och jee wat klote Toet!!! en Chryssa ook, pfff sterkte hoor! Zou toch maar eens de huisarts weer bellen of niet? Zo weinig slaap is toch niet normaal!? Man, lijkt me erg vermoeiend... Hoe is je zoon er onder, nog wel blij met zusje?
Bel anders je HA? ik zou dr gewoon na laten kijken hoor.. wij wachten het deze week af, word t niet beter gaan we bellen... vind het zo sneu nu ik weer wat ie heeft, en alles valt gewoon op zijn plek nu..

hij werd net weer krijsend wakker, drupje water in zijn mond, speen en hij slaapt weer... ik ga gauw mijn werktasje pakken!
Ooow Chrys kan me voorstellen dat je er klaar mee bent!! Misschien even over hebben met de dame van het cb?

Ik kan je helaas geen advies geven maar leef met je mee!

@toet: dus verborgen reflux! Daar ben je klaar mee... Fijn dat je het nu weet en mini kan ondersteunen! Hopelijk is het gerel vlug klaar dan!

Hier ligt mini te slapen, ik ga even turbopoetsen
Ho, nog niet klaar. Nou idd Rammel, kan ik echt dus niet tegen. Ook niks geen enthousiaste reactue op onze plannen, blegh. Ff klaar mee. (buhuhh en binnenkort nog weeekdn weg ook...)

Bubb, nou idd; daar zeik jij toch ook niet over tov ouders?? Moeilijk gdoe.

o meid wakker
Toet/chryssa hier is het nooit vastgesteld maar ben er van overtuigd dat ook mini (verborgen) reflux heeft. Bed staat omhoog, ik doe veel nutriton erdoor en spelen doet ze op zon soort van reiskussen voor de nek zeg maar zowel op buik als rug! Gaat nu heel goed.

Toet dan zou ik stoppen met de pap die je geeft. Pap is namelijk dik in de fles, maar wordt erg vloeibaar/dun in de maag en stroomt dus veel sneller terug waardoor hij meer last heeft.

Ik gooi door een flesje van 150 2 scheppen 1 flinke/1 afgestreken en door fles van 180 2 flinke scheppen. Wel met de L speen hier.

17 februari lijkt me prima.
17 Februari wat mij betreft prima trouwens. Ik zal Meisje streng toespreken dat ze dan geen besmettelijke ziekte mag hebben .
O en chryssa als ik jou was zou ik stoppen met de voeding en overgaan op standaard met nutriton zelf toevoegen. Dan kun je het namelijk zelf dik maken! Vriendin van mij haar zin had/heeft reflux en gooide standaard altijd meer door de fles dan wat er op de verpakking stond en dat hielp veel beter dan de voeding waar t standaard door zit. Ik zou ook de ha bellen want wellicht heeft jou mini wel enorme baat bij medicijnen!
Bedenk me net dat dat ook wel eens de reden kan zijn anne! Ga er meteen mee stoppen! Want ben daar nu ook net 2 weken mee begonnen! Dan maar weer n half uur zitten savonds!!

Mini hier vind in de box ook niet lang leuk/goed en als ik m op t voedingskussen leg wel!
Ach chrys! Ik zou ook je huisarts bellen! Dan maar even van onder tot boven nakijken.

Toet jemig dat is balen!! Jij en minitoet ook een

17feb is goed zet m er meteen in!
@anne: Enfamil A.R. wordt volgens mij dikker dan welke andere voeding dan ook. Het is echt medische voeding, dus iets effectievers tegen de reflux is er qua voeding, vrees ik, niet.

Ze heeft net een fles op, dus zit nu met haar fechtop. Blijf maar drie kwartier zo zitten, denk ik. En dan maar kijken of ze daarna wel wil slapen.
Toet kun je voor in de avond (of overdag misschien ook) niet een mt groter speen proberen? Nu je er meer door moet gooien is de voeding ook dikker en kan het misschien wel?
En een allergie chryssa? Is daar al naar gekeken?

Alles onderzoeken lijkt me in jou gevalwel erg wenselijk!
.
.
17e prima!!!!

Ahhhhhhhhh spannend allemaal hier met de woningzooi
Ja indd anne, ik heb al een m in de tas gedaan! en een l voor de zekerheid! Hij heeft net zijn 1e dikke fles op om half 12 en slaapt al vanaf half 1! Gelukkig heeft mijn mini het dus niet zo heeeel erg, maar met zijn karakter ( lees, mijn karakter) is hij meteen over de toeren...

En heb het bedje nu ook schuin gezet! Echt alle puzzelstukjes vallen nu in elkaar, waarom hij smorgens altijd t beste 'gemutst' is.. omdat voeding dan gezakt is.. zaterdag bij papa heeft hij gewoon 3 uur geslapen in de maxicosi.. en sinds n week of 2 zo huilerig en dat is nou precies hoelang ik al bezig ben met bambix ook!

17 feb is prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven