Tips oostenrijk
maandag 3 december 2012 om 19:34
Ik ben een keer of 20 in de omgeving van Imst geweest. Eigenlijk ongeveer 30 minuten over de grens met Duitsland.
Leuke dorpjes, in de bergen, veel te doen, veel toerisme en mooie appartementen.
IK heb zelf goede ervaringen net gasthaus gerti in Nassereith. Lijkt op het eerste oog heel duur, maar valt wel mee.
Echter in deze omgeving is zoveel te vinden aan appartementen dat daar ook vast wel iets tussen moet zitten.
Leuke dorpjes, in de bergen, veel te doen, veel toerisme en mooie appartementen.
IK heb zelf goede ervaringen net gasthaus gerti in Nassereith. Lijkt op het eerste oog heel duur, maar valt wel mee.
Echter in deze omgeving is zoveel te vinden aan appartementen dat daar ook vast wel iets tussen moet zitten.
maandag 3 december 2012 om 20:17
Afgelopen jaar zijn wij met onze 2 kinderen van toen 3 en 1 jaar naar het Vorarlberg geweest. Wij hadden daar een appartement gehuurd. Een groot appartement met een balkon en een leuke tuin met speeldingen voor de kinderen. De omgeving was echt fantastisch, veel bergliften en leuke uitdagende wandelingen voor kinderen.
Wij vonden het Vorarlberg erg mooi, veel hoge bergen en niet vreselijk ver rijden.
Wij vonden het Vorarlberg erg mooi, veel hoge bergen en niet vreselijk ver rijden.
dinsdag 4 december 2012 om 09:49
Wij zijn eind juni daar geweest en hebben heerlijk weer gehad, een paar dagen zelfs iets te warm naar onze mening.
Wij zaten in chalet silber, www.chalet-silber.at
Wij zaten in chalet silber, www.chalet-silber.at
dinsdag 4 december 2012 om 12:16
Ik ben zelf ook echt een Voralbergfan, en het weer is over het algemeen heerlijk in de zomer, maar dat is natuurlijk moeilijk te voorspellen. Wel kan ik je aanraden niet te vroeg in het seizoen te gaan, aangezien de bergliften vaak pas eind Juni elke dag gaan ivm werkzaamheden. (ze controleren de liften elk jaar tussen het winter en zomerseizoen).
Maar ben ook een Steiermark fan, super mooi, veel te doen, en iets minder bekend. Het is wel iets verder aan te rijden.
Dat wat jij zoekt kun je eigenlijk overal wel vinden in Oostenrijk dus pin je niet vast op 1 regio, zoek een beetje op internet of via het toeristenburo van Oostenrijk, en dan kun je kijken wat er nog vrij is in de regio die je leuk lijkt.
Maar ben ook een Steiermark fan, super mooi, veel te doen, en iets minder bekend. Het is wel iets verder aan te rijden.
Dat wat jij zoekt kun je eigenlijk overal wel vinden in Oostenrijk dus pin je niet vast op 1 regio, zoek een beetje op internet of via het toeristenburo van Oostenrijk, en dan kun je kijken wat er nog vrij is in de regio die je leuk lijkt.