Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 4 december 2012 om 08:26
http://forum.viva.nl/forum/quote_message/13500093/2
Graag deze kleuter erop wijzen dat dit een grotemensen forum is.
Bvd.
Bvd.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dinsdag 4 december 2012 om 08:39
quote:saaaaar81 schreef op 04 december 2012 @ 08:26:
Bvd.
Bedankt voor de melding. De moderator zal even kijken naar het postgedrag van die forummer.
mvg,
Junior.
Bvd.
Bedankt voor de melding. De moderator zal even kijken naar het postgedrag van die forummer.
mvg,
Junior.
dinsdag 4 december 2012 om 08:45
quote:Very__Cherry schreef op 04 december 2012 @ 02:07:
Lekker retro hoor, al die blogs-uit-de-oude-doos, hiernaast, ware het niet dat de nieuwe blogs ons al in grote getale als warme broodjes om de oren vliegen lately.
Hoezo moeten we zo nodig nog wat lezen over zwangerschappen van vijf jaar geleden, zit daar een diepere gedachte achter?Dit vraag ik me ook al een tijdje af.
Lekker retro hoor, al die blogs-uit-de-oude-doos, hiernaast, ware het niet dat de nieuwe blogs ons al in grote getale als warme broodjes om de oren vliegen lately.
Hoezo moeten we zo nodig nog wat lezen over zwangerschappen van vijf jaar geleden, zit daar een diepere gedachte achter?Dit vraag ik me ook al een tijdje af.
dinsdag 4 december 2012 om 09:26
quote:Rara70 schreef op 04 december 2012 @ 08:55:
Mogguh!
Al enig idee hoe het kan dat ik bericht kreeg van een gepermabande?
Beste Rara,
Uit navraag blijkt dat een gepermabande in principe geen enkele inlogmogelijkheid meer zou moeten hebben. Mocht je desondanks toch hebben ondervonden dat een gepermabande gebruikt maakt van de profielfuncties en je lastigvalt met een vriendenverzoek, wil je de gegevens van deze persoon dan mailen naar forum@viva.nl? Dan zal men eea uiteraard voor je gaan uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Mogguh!
Al enig idee hoe het kan dat ik bericht kreeg van een gepermabande?
Beste Rara,
Uit navraag blijkt dat een gepermabande in principe geen enkele inlogmogelijkheid meer zou moeten hebben. Mocht je desondanks toch hebben ondervonden dat een gepermabande gebruikt maakt van de profielfuncties en je lastigvalt met een vriendenverzoek, wil je de gegevens van deze persoon dan mailen naar forum@viva.nl? Dan zal men eea uiteraard voor je gaan uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dinsdag 4 december 2012 om 09:33
dinsdag 4 december 2012 om 10:57
dinsdag 4 december 2012 om 11:45
Goh, nog steeds geen reactie.
Weten jullie al wanneer de redactie antwoord heeft op mijn vraag over het topic met een onderzoek naar de gewenste inhoud van een onafhankelijke zorgverzekeringenboekje, het afhankelijke zorgverzekeringen boekje, de reclame blog en reclame in de viva?
Of hebben jullie de vraag nog niet gesteld.
Een update/ reactie zou fijn zijn, dan hoef ik niet te spammen om mijn vraag in the picture te houden.
Weten jullie al wanneer de redactie antwoord heeft op mijn vraag over het topic met een onderzoek naar de gewenste inhoud van een onafhankelijke zorgverzekeringenboekje, het afhankelijke zorgverzekeringen boekje, de reclame blog en reclame in de viva?
Een update/ reactie zou fijn zijn, dan hoef ik niet te spammen om mijn vraag in the picture te houden.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 4 december 2012 om 13:56
quote:Gamayun schreef op 04 december 2012 @ 11:45:
Beste gamayun,
Excuus dat je vraag was ondergesneeuwd. Het topic was bedoeld om uit te vinden welke thema's het meest spelen bij het overstappen van zorgverzekering, zodat daar rekening mee gehouden kon worden bij het samenstellen van het boekje. Mocht je daar nog meer vragen over hebben kun je mailen naar forum@viva.nl
Beste gamayun,
Excuus dat je vraag was ondergesneeuwd. Het topic was bedoeld om uit te vinden welke thema's het meest spelen bij het overstappen van zorgverzekering, zodat daar rekening mee gehouden kon worden bij het samenstellen van het boekje. Mocht je daar nog meer vragen over hebben kun je mailen naar forum@viva.nl
dinsdag 4 december 2012 om 14:18
quote:wiesewies schreef op 04 december 2012 @ 13:15:
Zou het topic Proberen vanaf mei 2012! gesloten kunnen worden? We hebben een deel 2 geopend. Bedankt!
Het topic is gesloten,
veel plezier in deel 2.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Zou het topic Proberen vanaf mei 2012! gesloten kunnen worden? We hebben een deel 2 geopend. Bedankt!
Het topic is gesloten,
veel plezier in deel 2.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
dinsdag 4 december 2012 om 14:20
quote:Cateautje schreef op 04 december 2012 @ 13:04:
Ik weet niet of dit mag.
Gezocht: bewust kinderloze vrouwen voor interview
Nee, dit mag niet. Bedankt voor de melding, het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Ik weet niet of dit mag.
Gezocht: bewust kinderloze vrouwen voor interview
Nee, dit mag niet. Bedankt voor de melding, het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.