Seks is alles?

01-12-2012 00:49 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Zit een beetje met een vraag, maar ik weet niet of jullie die kunnen beantwoorden. Ik ben een man, bijna 24 lentes jong, groot postuur (niet dik! Lang en normaal lichaam, wel wat gespierd maar geen bodybuilder) en verder wel een knappe kop. Ik ben maagd en heb nog nooit echt gezoend. Wel geteld 1x op de lip, maar that's it. Stelt dus niet veel voor

Seks hebben lijkt mij geweldig, maar bewaar het liever voor iemand die een speciale plek in mijn hart heeft en weet te krijgen. Ik krijg alleen het gevoel dat het vaak alleen om de seks moet draaien.

Ik heb wel eens de spreuk gehoord. Vrouwen zijn sloten en mannen zijn sleutels. Als één sleutel allerlei sloten op kan maken dan heb je een master key. Kan een slot door verschillende sleutels open gemaakt worden dan heb je een waardeloos slot.

Met andere woorden en iets intellectueler. Voor een man is het slecht als een vrouw meerdere bed partners heeft. Als ze zo makkelijk is, wie zegt dan dat ze jou trouw blijft? Met oog op nageslacht (toch het instinct) is het dus niet te zeggen dat het kind dan van jou is en daar gaat het om. Je DNA doorgeven. Daarom is het ook nodig om meerdere vrouwen te hebben, zodat je meer zekerheid hebt dat je nageslacht hebt.

Vanuit een vrouwelijk punt gezien. Een man die meerdere vrouwen versiert, die toont daarmee aan dat die niet voor de poes is (of juist wel ;]). Als vrouw is dat als het ware een referentie om juist daarmee nageslacht te hebben.

Alleen hier de tegenstrijdigheid. De vrouwen moeten dus zo min mogelijk bed partners hebben, om daarmee aantrekkelijk gevonden te worden/blijven, maar een man moet toch zoveel mogelijk vrouwen zien te krijgen. Met andere woorden, heel veel mannen moeten het dus doen (als in: seks hebben) met een kleinere groep vrouwen.

Alleen dat soort makkelijke vrouwen, die hoef ik niet. Ik hoef ook geen prostituee of ontknaap service om maar van mijn maagdelijkheid af te komen.

Echter speelt het wel eens een rol in mijn gedachte bij het zoeken naar de liefde. Ik ben man, en zoals ik zei met die spreuk moet ik juist zoveel mogelijk vrouwen in bed zien te krijgen. Het knaagt ergens.

Ergens wil ik toch van mijn maagdelijkheid af, omdat het een gevoel van onkunde geeft en dat als ik dus iemand tegenkom waar ik graag verder mee wil, dat ik niet genoeg zelfvertrouwen heb om door te pakken. Ik bedoel, een gesprek aanknopen e.d. lukt prima, alleen genegenheid tonen en echt intiem gaan worden. Mwah...ligt me niet zo, heb het vroeger zelf ook niet echt gekregen..dus in die zin zit het ook niet echt ingebakken.

En ik weet niet of het komt, omdat ik niet ten volste voor iemand wil gaan, of dat het komt omdat ik juist nog een maagd ben..en dus onzeker?

Goed, de vraag luidt of ik gewoon moet afwachten en vanzelf iemand uiteindelijk tegenkom waarmee ik alles ga delen ook al zou dat misschien tot mijn 30e ofzo duren of dat ik toch maar eens moet proberen een wat lossere relatie met iemand aan te gaan, een one-night-stand, o.i.d?

Blijft het altijd bijzonder met een ander iemand en geeft het juist zelfvertrouwen voor volgende keer?

(mannelijk advies is dus ook welkom :P)
Pfoe, wat een onzeker gedoe.

Ik snap het ook wel, maar man, je maakt het jezelf zo moeilijk!

Hoe langer je wacht, des te moeilijker het wordt.
quote:pimpelmeesje67, 56 minuten geleden

Hoe langer je wacht, des te moeilijker het wordt.

Waarom?

Ook hiermee leg je er weer extra druk op, 'het moet zo snel mogelijk', 'het is niet goed om te wachten'.
quote:madille schreef op 01 december 2012 @ 15:56:

[...]

Dat je niet in angst uitbreekt als iemand je aanraakt maar wel als je iemand wil aanraken, komt doordat je de seks wil maar je durft niet te beginnen op die manier. Ik denk dat veel mannen dat probleem hebben, maar daar komen ze overheen omdat de lust te groot is of omdat ze weten dat een vrouw geen interesse zal houden als de man geen actie onderneemt. Sommige vrouwen zullen niet afwachten totdat jij de eerste stap neemt. Zulke vrouwen zijn er wel. Vooral die types 'die jou wel eens wat willen leren'

Haha...ja..al geeft dat laatste voor mij toch een gevoel van zwakte. Het blijft nog eventjes lastig. Ik bekijk het leven in ieder geval een heel stuk positiever en luchtiger dan vroeger. Vroeger zou ik mijzelf kapot schamen om de fouten die ik maak, nu lach ik er om met wat zelfspot of maakt het me in ieder geval niet uit wat een ander er van denkt als ik er niet om kan lachen.

Ik ga gewoon wat uit mijn comfort zone. Gewoon onbedoeld maar bewust even iemand een hand op de schouder leggen bijvoorbeeld. Laatst had een vriendin van me d'r knieën flink bezeerd, had ik best even de hand op d'r schouder kunnen leggen, schudden van "aww...". Dat angst beeld, dat het zo geforceerd overkomt, dat ik het niet met volle overtuiging zal doen dat weerhoudt mij dan op dat moment. Ik ben er dan zo bewust mee bezig. Daar moet ik gewoon vertrouwt mee raken en zal de komende tijd consequent zulk soort gedachtes de kop in moeten drukken en iets positiefs er bij denken en inderdaad niet zo gecompliceerd er mee bezig zijn.

Ik zou graag heel wat verhalen vertellen over haar, want volgende week gaan we samen een uitstapje maken, maar zij heeft al iemand. Ik zou dan alleen weer een heel lang verhaal gaan schrijven, want als ik eenmaal bezig ben, ga ik ook door

Hoe dan ook, ik zou alleen wat meer intiemer willen worden in het algemeen. Gewoon wat jovialer, iets vaker durven iemand zo aan te raken...en wie weet wat daar uiteindelijk dan van komt

Iemand tips?
quote:SpringDing schreef op 01 december 2012 @ 17:13:

[...]

Waarom?

Ook hiermee leg je er weer extra druk op, 'het moet zo snel mogelijk', 'het is niet goed om te wachten'.Goed gezegd. Dat doet het ook.
quote:SpringDing schreef op 01 december 2012 @ 17:13:

[...]

Waarom?

Ook hiermee leg je er weer extra druk op, 'het moet zo snel mogelijk', 'het is niet goed om te wachten'.

Dat zeg ik niet. Maar als hij nu al zo piekert, dan piekert ie volgend jaar nog veel harder. En het jaar daarop nog meer.

TO moet leren zich makkelijker open te stellen.
TO,

Niet zo druk maken om theorieën! In deze moderne tijd horen mannen niet meer zoveel rond te neuken, en vrouwen niet meer als maagd het huwelijk in te gaan.

En wat jezelf betreft: er zijn wel meer twintigers/dertigers/veertigers nog maagd omdat ze nooit iemand zijn tegengekomen met wie ze het wilden of konden doen, of ze waren er niet aan toe. Maakt niets uit.

Kom je een leuke vrouw tegen, die ook met jou wil en heb je zin, dan komt het er vanzelf wel van. Niet te veel over nadenken. Vergeet de condooms niet. Oefen anders alvast om die dingen om te doen. Staat wat minder knullig als het er echt van komt.
quote:jaakds schreef op 01 december 2012 @ 15:31:

[...]

Het is zelfs nog eenvoudiger. Je hebt niet eens noodzakelijk een medespeler nodig. Zoals in het kaartspel : patience, je kan het alleen.Ook een goede tip. Leer eerst jouw eigen lichaam goed kennen, zodat je weet wat je wel en niet lekker vindt, en dat later ook tegen een eventuele partner kunt zeggen.
h, wat een puberaal gedoe, dat kan en wil je toch niet serieus nemen. Mannen zijn jagers en vrouwen zijn hoeren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een ongelofelijk gefrustreerd verhaal. Heel erg als dit een serieuze zienswijze is.
.
Zorg dat je een mooie Audi kunt bemachtigen, een A6 of A8. Dat straalt klasse uit en nog belangrijker: een dikke bankrekening en suc6. Desnoods word je vertegevwoordiger in underwear en onderhandel je er een leasebak uit.

Daar worden de vrouwen echt soppig van, zij willen immers op de pielemus van een man gaan ritten die haar nestje veiligsteld en betaald.
Voor jou is een Audi blijkbaar erg belangrijk.....wat schattig dat je daar zo blij mee bent. Maar normale mensen hechten meer waarde aan andere kwaliteiten. Dat een man een fijne auto heeft is vaak inderdaad geen nadeel.
.
Het gaat niet om die Audi, het gaat erom dat veel vrouwen dit soppig maakt, het geeft ze een bepaald gevoel van degelijkheid zekerheid en sucess,welliswaar door reklame geschapen. Met die man willen ze een warm nestje

Het is blijkbaar en door de reklame gecreerde lyfestyle.

(net als marboro dit deed met zijn cowboys)

onverklaarbaar.
quote:sportman1964 schreef op 04 december 2012 @ 10:25:

Het gaat niet om die Audi, het gaat erom dat veel vrouwen dit soppig maakt : "met die man wil ik neuken

onverklaarbaar.Net zo onverklaarbaar als "al die mannen" die achter hooggehakte, langbenige blondines met flinke boezem aan hobbelen met hun tong op de schoenen. Schei toch uit zeg.
Je kunt ook zo'n Audi huren voordat je op een date gaat. Dan heb je daarna iig lekker geneukt.
Vergeet al die theorieën. Achteraf zullen ze wel waar blijken te zijn, Vooraf is het een slecht uitgangspunt om al die afwegingen te maken om contact te zoeken.

Enne, ben je onzeker omdat je maagd bent, of blijf je maagd omdat je onzeker bent. Het maagd wordt pas een issue als je werkelijk in bed beland. Dan kun je het melden of evt achteraf.

Als het maagd zijn zelf een te groot issue was had je daar wel wat aangedaan (hoeren....), het feit dat je dat niet gedaan hebt geeft al aan dat niet het maagd zijn een probleem is, maar iets anders.

Waar ligt je probleem? In het contact leggen? Om er iets mee te doen als je een eerste contact gelegd hebt? Wordt je bewust van waar je tekortkomingen liggen en doe iets aan die punten.

quote:Als iemand mij aanraakt, ook al wordt er voor de rest niets mee bedoelt, dan breek ik niet in angst uDus doe daar iets mee. ga op dansles, contact sport etc etc.
Ik heb net toch even al mijn exen afgelopen (inclusief scharrels on ONS) en echt geen van alle had een Audi hoor

Dus die theorie kan ook door de wc gespoeld worden.

Blijkbaar trek jij een heel goedkoop soort vrouwen aan Sportman
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
1x is genoeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bedankt voor alle adviezen. Ben er inmiddels achter wat ik het beste kan doen Gewoon mijn hart volgen, dan komt alles goed.

Ennuh...Audi heeft wel mooie auto's alleen de A6, A8..loop er zelf niet warm van, dus die gaan het sowieso niet worden :P
quote:dirk_1971 schreef op 04 december 2012 @ 14:35:

Vergeet al die theorieën. Achteraf zullen ze wel waar blijken te zijn, Vooraf is het een slecht uitgangspunt om al die afwegingen te maken om contact te zoeken.

Waar ligt je probleem? In het contact leggen? Om er iets mee te doen als je een eerste contact gelegd hebt? Wordt je bewust van waar je tekortkomingen liggen en doe iets aan die punten.

Dus doe daar iets mee. ga op dansles, contact sport etc etc.Het punt hier is niet het contact zelf. Als ik op dansles, dan doe ik dat met volle overtuiging. Heb dan echt geen problemen om een meid/vrouw aan te raken. Alleen in andere situaties, dan denk ik er teveel bij na.Zo van "nu moet ik het doen".
Mijn vriend was nog maagd als 22jarige ik ben iets ouder hij durfde het niet aan mij te vertellen,maar voor mij maakt het niet uit

er zijn vast genoeg vrouwen die zo denken

ik heb wel aardig wat sexpartners achter de rug en hij accepteert dat

je MOET het niet doen je doet het als de tijd rijp is

en als je zo stereotiep doet over zowel de vrouwelijke als mannelijke seksualiteit kun je erg kortzichtig maar vooral krampachtig over komen

waardoor je contact met het andere geslacht en derhalve ook je eigen seksualiteit ondermijnt
Wat een maf verhaal.
Kopula zeurt als een vrouw, gebruikt evenveel woorden als een vrouw, denkt als een vrouw (not to the point) . Ergo, Kopula IS een vrouw of minimaal homo (wat tevens zijn probleem oplost)

Maar goed, dat was december vorig jaar zijn "probleem"
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Zou hij al geneukt hebben?
quote:ragweed schreef op 13 oktober 2013 @ 23:42:

Mijn vriend was nog maagd als 22jarige ik ben iets ouder hij durfde het niet aan mij te vertellen,maar voor mij maakt het niet uit

er zijn vast genoeg vrouwen die zo denken

ik heb wel aardig wat sexpartners achter de rug en hij accepteert dat

je MOET het niet doen je doet het als de tijd rijp is

en als je zo stereotiep doet over zowel de vrouwelijke als mannelijke seksualiteit kun je erg kortzichtig maar vooral krampachtig over komen

waardoor je contact met het andere geslacht en derhalve ook je eigen seksualiteit ondermijnttopic van 2012?
verman jezelf eens kerel. je klinkt als een vrouw in je openingspost, nofi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven