Balmi!
dinsdag 4 december 2012 om 12:35
Wie heeft ze al? En welke 'smaken' heb jij?
Voor de mensen die ze nog niet hebben en opzoek zijn naar een fijne lipbalm voor tijdens de kou (En niet! SPF 15!) is dit een goede tip!
Te koop bij de Douglas
Ik heb sinds kort de Mint:
En de Blackcurrent.
Super leuk (En ja, dit is een onzin topic )
Voor de mensen die ze nog niet hebben en opzoek zijn naar een fijne lipbalm voor tijdens de kou (En niet! SPF 15!) is dit een goede tip!
Te koop bij de Douglas
Ik heb sinds kort de Mint:
En de Blackcurrent.
Super leuk (En ja, dit is een onzin topic )
Internagelaktisch
dinsdag 4 december 2012 om 15:31
quote:Maaique schreef op 04 december 2012 @ 14:44:
[...]
Ik ben wel een spammer joh!
De site van Balmi zegt 'Our special blend of Balmi moisturising goodness containing antioxidant-rich Vitamin E, soothing Shea Butter and Jojoba Oil to help leave your lips moisturized, soft and super smooth. ' En er zit SPF 15 in wat ik erg prettig vind omdat ik koortslip gevoelig ben.
Dus ze zijn wel heel voedend en ik heb niet elk kwartier het gevoel dat ik nieuwe opmoet ofzo (Wat ik bij gewone vaseline wel heb omdat het minder vet is ofzo)
Helaas bestaan er nog geen lippenbalms die 24 uur per dag blijven zitten
Dat zou wel een uitkomst zijn haha
Het klinkt wel goed en voor die prijs is het het proberen waard.
Altijd beter dan een dure lippenstift die goor smaakt en uitdroogt.
[...]
Ik ben wel een spammer joh!
De site van Balmi zegt 'Our special blend of Balmi moisturising goodness containing antioxidant-rich Vitamin E, soothing Shea Butter and Jojoba Oil to help leave your lips moisturized, soft and super smooth. ' En er zit SPF 15 in wat ik erg prettig vind omdat ik koortslip gevoelig ben.
Dus ze zijn wel heel voedend en ik heb niet elk kwartier het gevoel dat ik nieuwe opmoet ofzo (Wat ik bij gewone vaseline wel heb omdat het minder vet is ofzo)
Helaas bestaan er nog geen lippenbalms die 24 uur per dag blijven zitten
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
dinsdag 4 december 2012 om 15:38
dinsdag 4 december 2012 om 15:39
quote:Maaique schreef op 04 december 2012 @ 15:38:
[...]
Ik ga een blik werpen!
Denk alleen niet dat ik ze nog ga bestellen omdat ik deze heb uitgevonden Bedankt voor de tip!(Vaak moet je voor dit soort sites een creditcard hebben toch? Op Amazon.com zag ik ze ook maar ik heb geen creditcard)
[...]
Ik ga een blik werpen!
Denk alleen niet dat ik ze nog ga bestellen omdat ik deze heb uitgevonden Bedankt voor de tip!(Vaak moet je voor dit soort sites een creditcard hebben toch? Op Amazon.com zag ik ze ook maar ik heb geen creditcard)
Internagelaktisch
dinsdag 4 december 2012 om 15:40
dinsdag 4 december 2012 om 15:41
quote:piratorarT schreef op 04 december 2012 @ 15:31:
[...]
Ja das wel zo.. Dit smaakt niet vies en droogt zeker niet uit!
Ze ruiken wel sterk in het 'potje' dus daar moet je wel van houden.
Op je lippen zelf is die geur vrij snel een heel stuk minder! (Gelukkig, zou ik alleen maar hoofdpijn van krijgen)
Ik wil de andere 3 eigenlijk ook!!
[...]
Ja das wel zo.. Dit smaakt niet vies en droogt zeker niet uit!
Ze ruiken wel sterk in het 'potje' dus daar moet je wel van houden.
Op je lippen zelf is die geur vrij snel een heel stuk minder! (Gelukkig, zou ik alleen maar hoofdpijn van krijgen)
Ik wil de andere 3 eigenlijk ook!!
Internagelaktisch
dinsdag 4 december 2012 om 15:48
dinsdag 4 december 2012 om 15:57
dinsdag 4 december 2012 om 19:29
quote:Maaique schreef op 04 december 2012 @ 12:40:
[...]
Nee veel mensen volgens mij niet Ze zijn echt super leuk (verpakking) en ze zijn heel voedend.
Die met Mint tintelt ook op je lippen! Ik vind t fijn dat je nergens met je vingers in hoeft te poeren en dan op je lippen te doen, want weet nooit hoe vies mn handen zijn als ik buiten ben ofzoIk vind zulke verpakkingen juist ranzig
ik vind een tubetje wat fijner werken, dat kan ik nog schoonmaken
maar het ziet er wel leuk uit zon ding, alleen als ik het koud heb , heb ik het idee dat dat ding uit mijn handen rolt :rof:
[...]
Nee veel mensen volgens mij niet Ze zijn echt super leuk (verpakking) en ze zijn heel voedend.
Die met Mint tintelt ook op je lippen! Ik vind t fijn dat je nergens met je vingers in hoeft te poeren en dan op je lippen te doen, want weet nooit hoe vies mn handen zijn als ik buiten ben ofzoIk vind zulke verpakkingen juist ranzig