werken met keel onsteking?
dinsdag 4 december 2012 om 17:04
hoi ik weet niet zeker of dit de goede pijler is maar ik hoop het
ik zit met het volgende Ik heb me afgelopen maandag ziek gemeld met een keel onstekinging.afspraak was dat ik morgen weer zau komen. Nu heb ik nog erge last van me keel eten kost onzetend veel moeite en heb het ook erg koud. Zit nu te twijfelen of ik morgen opnieuw ziek moet melden of gewoon gaan werken .mijn voorman gaat geheid een discusie aan want hij was het maandag er al niet mee eens. wat zauden jullie doen ?
ik zit met het volgende Ik heb me afgelopen maandag ziek gemeld met een keel onstekinging.afspraak was dat ik morgen weer zau komen. Nu heb ik nog erge last van me keel eten kost onzetend veel moeite en heb het ook erg koud. Zit nu te twijfelen of ik morgen opnieuw ziek moet melden of gewoon gaan werken .mijn voorman gaat geheid een discusie aan want hij was het maandag er al niet mee eens. wat zauden jullie doen ?

dinsdag 4 december 2012 om 18:04
Morgenochtend afspraak regelen bij de huisarts, liefst nog gelijk die ochtend. Voorman bellen dat je naar de huisarts moet en daar advies vraagt of je aan het werk kunt. Hoeft hij niets mee maar sta je inderdaad sterker zoals iemand anders hier al zei. En als je een echt flinke keelontsteking hebt dan is antibiotica vragen sowieso beter dan gewoon afwachten.

dinsdag 4 december 2012 om 18:11
Ellende keelontsteking.
Had er ook vaak last van (tegenwoordig gelukkig minder) maar dan te ziek om te werken en voor mijn gevoel, te goed om thuis te blijven.
En n dokter die ze, toen ik er eens wasi: Ja dat is ontstoken, maar die was niet zo voor de AB. zonder 8 dagen, en met een week volgens hem.
Had er ook vaak last van (tegenwoordig gelukkig minder) maar dan te ziek om te werken en voor mijn gevoel, te goed om thuis te blijven.
En n dokter die ze, toen ik er eens wasi: Ja dat is ontstoken, maar die was niet zo voor de AB. zonder 8 dagen, en met een week volgens hem.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 4 december 2012 om 18:14
Ik heb vorige week nog gewerkt met een keelontsteking. Heb een kantoorbaan, maar wel een met veel besprekingen. Stem sloeg constant over, veel pijn en maar wegspoelen met warme thee. Ik heb het gered met wat pcm door de dag heen. Normaal gesproken had ik me misschien nog wel een dagje afgemeld want het was echt huilen met de pet op maar aangezien ik de week ervoor ook al ziek thuis was geweest met een kotsvirus toch maar niet gedaan.
Je kan niet bezig blijven immers.
Je kan niet bezig blijven immers.
if we all light up, we can scare away the dark...
dinsdag 4 december 2012 om 19:28
quote:rozehanddoek schreef op 04 december 2012 @ 18:09:
Wat Leentje zegt, wilde ik ook zeggen. Hier krijg je van de dokter een briefje als hij/zij denkt dat het beter is als je thuisblijft. En dat kun je dan aan je voorman laten zien.Een briefje? Echt? Mijn arts laat het aan mijzelf over of ik in staat ben om te werken.
Wat Leentje zegt, wilde ik ook zeggen. Hier krijg je van de dokter een briefje als hij/zij denkt dat het beter is als je thuisblijft. En dat kun je dan aan je voorman laten zien.Een briefje? Echt? Mijn arts laat het aan mijzelf over of ik in staat ben om te werken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

dinsdag 4 december 2012 om 20:15
Briefje lijkt me overbodig, to is geen klein kind dat een briefje nodig heeft voor school. Maar je kunt wel met je huisarts overleggen of het verstandig is weer aan het werk te gaan, nog los van hoe je je voelt. En een echte keelontsteking is besmettelijk. Lekker als je al je collega's aansteekt.... Met een diagnose keelontsteking en antibiotica kan je baas moeilijk ontkennen dat je ziek bent (arboarts wel maar daar moet hij je dan maar voor laten oproepen als hij dat wil).