De leukste nickname van dit forum 2012 [poll]
dinsdag 4 december 2012 om 19:14
Naar aanleiding van de nominaties in dit topicDe leukste nicknames van dit forum de beloofde poll!
De mensen met minstens 5 nominaties zijn in de poll gekomen, anders werd de lijst wel erg lang.
Breng hier je stem uit op de leukste nickname van het Vivaforum
De mensen met minstens 5 nominaties zijn in de poll gekomen, anders werd de lijst wel erg lang.
Breng hier je stem uit op de leukste nickname van het Vivaforum
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
dinsdag 4 december 2012 om 19:40
dangeensuus
Ik zie het helemaal voor me:
Voor de zoveelste keer geprobeerd om een nick te bedenken die nog niet bestaat en dan geërgerd typen: dangeensuus.
*Denkend :Wat jij wilt ...*
En hup een nick is geboren.
Voor de zoveelste keer geprobeerd om een nick te bedenken die nog niet bestaat en dan geërgerd typen: dangeensuus.
En hup een nick is geboren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Orzoo schreef op 04 december 2012 @ 19:24:
de helft van die lijst zijn best leuke forummers maar vind ik totaal geen boeiende of bijzonder creatieve/mooie/grappige nick hebben?
Eens, beetje jammer.
Maar de poll lijkt wel het kaf van het koren te scheiden
de helft van die lijst zijn best leuke forummers maar vind ik totaal geen boeiende of bijzonder creatieve/mooie/grappige nick hebben?
Eens, beetje jammer.
Maar de poll lijkt wel het kaf van het koren te scheiden
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:Galadriel schreef op 04 december 2012 @ 19:18:
Opa Sokkenpop vind ik het leukst, maar volgens mij is deze ook alweer vervangen voor een nieuwe.
Volgens mij ook, maar zeker weten doe ik het niet.
Dangeensuus is toch ook niet meer op het forum, of iig onder die nick.
Het was leuker geweest als er alleen maar nicks waren geweest die er nog zijn. Er zijn al zoveel leuke nicks.
Nieuw topic!!
Opa Sokkenpop vind ik het leukst, maar volgens mij is deze ook alweer vervangen voor een nieuwe.
Volgens mij ook, maar zeker weten doe ik het niet.
Dangeensuus is toch ook niet meer op het forum, of iig onder die nick.
Het was leuker geweest als er alleen maar nicks waren geweest die er nog zijn. Er zijn al zoveel leuke nicks.
Nieuw topic!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 4 december 2012 om 19:43
dinsdag 4 december 2012 om 19:44
dinsdag 4 december 2012 om 19:53
quote:Enn schreef op 04 december 2012 @ 19:40:
dangeensuus
En hup een nick is geboren. Ja! Zo zie ik het ook helemaal voor me
dangeensuus
En hup een nick is geboren. Ja! Zo zie ik het ook helemaal voor me
conversation = awareness