Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:himalaya schreef op 28 november 2012 @ 12:48:

[...]

Arme Ivetje! Heb je zo je best gedaan.... Ja, ik vind het ook raar, hij moet er gewoon zijn zou je denken. Weet je nog welk onderwerp hij had? Dan kan ik daar op zoeken
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Cateautje in "Centraal Moderatortopic deel 5"

Edit: verklaring en uitleg staan in deze post.

Bedankt voor de update en uitleg Mod!
Naïef vraagje: refrase. Kunnen de bugs op het Vivaforum, ook de computers van de forummers besmetten?
quote:Cateautje schreef op 28 november 2012 @ 15:47:

Naïef vraagje: refrase. Kunnen de bugs op het Vivaforum, ook de computers van de forummers besmetten?Nee hoor, absoluut niet. Iets in ons systeem gaat niet goed, je eigen computer staat daar helemaal los van.

quote:ModeratorViva schreef op 28 november 2012 @ 16:43:

[...]

Nee hoor, absoluut niet. Iets in ons systeem gaat niet goed, je eigen computer staat daar helemaal los van.Fijn, dank je.
Zie het nu pas. Als onderwerp had ik iets van filmpje foutmelding viva app ofzo geloof ik
Chartreuse : ""Gefeliciteerd. Koop een taart en ga het vieren.""

.
quote:Ivetje schreef op 28 november 2012 @ 21:47:

Zie het nu pas. Als onderwerp had ik iets van filmpje foutmelding viva app ofzo geloof ik Helaas vrees ik dan dat 'ie nooit is aangekomen :( Zou je het aub nog eens willen proberen?

quote:oddjobx schreef op 29 november 2012 @ 04:43:

Apps, daar bemoei ik me niet mee.

Dat doe je wel, dus hoog tijd om de daad bij het woord te voegen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
Is er al een fix voor het avatar-probleem?

Ik wil zo graag een avatar die ik zelf ook kan zien, namelijk.
Your luck's about to change, cher.
Er staat een fix klaar die de profielproblemen moet oplossen, we wachten nog tot die online gezet wordt. Zodra dat is gebeurd melden we het hier.

Edit: Ivm andere technische prioriteiten zal het waarschijnlijk maandag worden. Excuses voor het ongemak.

Ik zit op een gewone laptop en heb een lichtblauwe horizontale streep in beeld.
Mijn 'portret' doet het niet. Heb al een portret toegevoegd en als ik kijk bij mijn viva > profiel wijzigen > portret toevoegen dan zie ik mijn afbeelding ook gewoon staan, maar als ik iets post dan doet ie 't niet? Hoe kan ik dit oplossen?
Ik log in en als ik dan naar Mijn Viva ga, staat er niet in de balk 'mijn laatste' en staat er rechts in beeld ook weer een inlogschermpje. Tot ik klik op Mijn Viva, dan ben ik ineens weer ingelogd.
.
Nerd, nu sla je plank toch mis. Ik krijg een reactiescherm, bovenin staat welkom pimpelmeesje, maar als ik naar mijn viva ga, staat toch dat ik hiervoor ingelogd moet zijn.
.
quote:oddjobx schreef op 02 december 2012 @ 17:38:

Nerd slaat nooit een plank mis.

Bijna nooit.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:oddjobx schreef op 02 december 2012 @ 17:38:

Nerd slaat nooit een plank mis.

Ikzelf zei: "met IE weet ik niet."

En erboven, "dat het iets van de gebruiker is" (voorbehoud IE).

Maar dan moet je niet op iemands vingers timmeren....normaliter kijkt Nerd dan wel even mee....Ik heb geen IE. Ik gebruik ofwel Chrome, of Opera.
.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven