Gezondheid alle pijlers

Slik..

04-12-2012 22:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal maanden mijn kop in het zand te hebben gestoken....

Mijn klachten begonnen met een lage rugpiijn, niet dagelijks maar wel heel regelmatig.

Toen kwam daar een drukkend gevoel van onderen bij: ook niet constant maar wel heel heftig rond de menstruatie. (het gevoel dat je moet persen, hoofdje drukt ) Kan mijn plas niet meer goed ophouden en poepen gaat moeizaam Fijne klachten om mee naar de huisarts te moeten

Mijn menstruatie is anders geworden, meer en met stolsels'.

De afgelopen 2 weken is de pijn heel heftig geworden, dus afgelopen maandag mijn urine weggebracht met de verdenking van een blaasontsteking.

Dit was het dus niet, de urine was schoon.

Ik moest van mijn huisarts op het spreekuur komen. Hij had zelf vrijdag pas plek maar zolang wou/kon ik niet wachten. Hij uite de verdenking van een baarmoeder of blaasverzakking.

Vandaag bij zijn vervanger geweest.

Gelukkig was dit een heel vriendelijke vrouw die ruim de tijd voor me nam.

Ze stelde me allemaal vragen, over mijn bevallingen, mestruatie, plassen enz.

Ze heeft me inwendig onderzocht......brrr wat een pijn.

Zij kwam tot de conclussie ontstoken en vergrote eierstokken aan beide kanten.

Ze heeft slijm uit de baarmoeder gehaald en dit staat nu op kweek. Kan maandag bellen voor de uitslag. Tot die tijd moet ik uitzingen met paracetamol.

Maarnu.......ik zoek dit weer op internet. Er staan oorzaken op waarin ik mij niet herken.

Het kan komen door.....

Chlamidia (soa)

Bevalling ( de laatste is ruim 3 jaar)

Curetage (ruim 4 jaar geleden)

Het plaatsen van een spiraal (heb ik niet)

Of inwendig onderzoek (ook niet gehad)

Ik heb al een balletje opgegooid bij mijn man of hij me iets heeft op te biechten hahaha

Wie herkent zich in mijn verhaal en wat was het bij jullie?
Gewoon op de dokter en de uitslag wachten en vertrouwen. Als je gaat googeln dat je hoofdpijn heb lees je ook dat je een ongeneeslijke hersentumor hebt. Niet googlen!

En verder sterkte, het moet inderdaad heel vervelend zijn voor je. Maar er wordt nu aan gewerkt en hopelijk wordt het snel verholpen/opgelost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik schrok even van je hahaha achter je berichtje of je man er wat mee te maken heeft..

heel veel sterkte iig! :(
Ja dat is niet zo hahaha eigenlijk...
quote:Fame schreef op 04 december 2012 @ 22:33:

Gewoon op de dokter en de uitslag wachten en vertrouwen. Als je gaat googeln dat je hoofdpijn heb lees je ook dat je een ongeneeslijke hersentumor hebt. Niet googlen!

En verder sterkte, het moet inderdaad heel vervelend zijn voor je. Maar er wordt nu aan gewerkt en hopelijk wordt het snel verholpen/opgelost.Googlen moet ik zeker niet doen....er komen teveel enge dingen uit.
Ik zit te denken dat je een baarmoederontsteking hebt. En dat is ook niet zo prettig.
quote:Cookie-Dough schreef op 04 december 2012 @ 22:34:

Ik schrok even van je hahaha achter je berichtje of je man er wat mee te maken heeft..

heel veel sterkte iig! :(Tja je gaat toch twijfelen. Geen reden toe hoor maar toch...knaag knaag.
Naast de oorzaken die jij noemt lees ik ook dit:

Tenslotte kan een ontsteking van de eierstokken en eileiders optreden door verspreiding van een infectie elders in het lichaam, zoals vanuit de blinde darm.

Bron

Dat kan ook de oorzaak zijn. Sterkte met wachten en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Heb je niet toevallig een vaginale schimmelinfectie oid gehad? De doorgeschoten versie daarvan resulteerde bij mij eens in een ontsteking van het kleine bekken.
Endometriose?
quote:vivava schreef op 04 december 2012 @ 22:37:

[...]

Googlen moet ik zeker niet doen....er komen teveel enge dingen uit.Dat zou iedereen moeten onthouden. Googlen op medische oorzaken/uitslagen e.d. zorgen altijd alleen maar voor (onnodige) stress.
Geloof dat iemand die ik ken een baarmoederontsteking had veroorzaakt door streptokokken. Kan het ook niet gewoon van zo'n soort infectie komen, of is dat uitgesloten? Geen idee hoor....ben geen arts, maar kan misschien ook van zoiets zijn?

Maargoed, tis helemaal niet slim om hier allemaal dingen te gaan opperen, kennen jou situatie niet, zijn geen dokters, het kan door van alles komen en wat is het nut?

Je hebt iets wat (hopelijk?) te genezen is met antibiotica o.i.d. en waar het nu uiteindelijk door komt maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit, als het maar overgaat (ze melden daar wel waar het door komt, of je vraagt er dan nog eens naar).
Soa test doen kan nooit kwaad toch?
[quote]vivava schreef op 04 december 2012 @ 22:39:

[...]

Tja je gaat toch twijfelen. Geen reden toe hoor maar toch...knaag knaag.[/quote]

Zoals de Waard is.....
quote:Frizzy schreef op 04 december 2012 @ 22:42:

Heb je niet toevallig een vaginale schimmelinfectie oid gehad? De doorgeschoten versie daarvan resulteerde bij mij eens in een ontsteking van het kleine bekken.Bij mijn weten niet.....niks van gemerkt.
De pijn is wat dragelijker geworden.

De rugpijn is nog zeurend aanwezig.

De misselijkheid en koude rillingen nemen toe.

Ik denk wel dat ik als het morgen nog zo is ik de dokter bel of ik zo het weekend in moet gaan.
quote:vivava schreef op 04 december 2012 @ 22:28:

Maarnu.......ik zoek dit weer op internet.

Ik heb al een balletje opgegooid bij mijn man of hij me iets heeft op te biechten hahaha

Wie herkent zich in mijn verhaal en wat was het bij jullie?

Weg blijven van internet ( ja te laat) laat de artsen maar zelf aan het uitzoeken gaan. Daar hebben zij een studie gedaan

En ik vraag mij af waarom je je man al bij voorbaat begint te "beschuldigen".

Sterkte met alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven