Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 06 december 2012 @ 08:56:

Lieve mods,

er mag een slotje op dit topic

Ik ben ondanks onze nachtelijke dichtenparade van gisteren helder genoeg geweest om een nieuw topic te openen.

Alvast bedankt!

IBI

Goedemorgen IBI, ik heb genoten van jullie dichtkunsten gisteravond. Het topic is nu gesloten

met vriendelijke groet,

Junior
Mods,

Het topic "tips om de crisis door te komen" staat per ongeluk op de pijler kinderen. Kan die naat overig?
quote:Orzoo schreef op 06 december 2012 @ 10:10:

Mods,

Het topic "tips om de crisis door te komen" staat per ongeluk op de pijler kinderen. Kan die naat overig?

Ik heb hem verplaatst.

mvg,

Junior.
Mijn vraag was door het forumonderhoud ondergesneeuwd geraakt, dus nog een keertje:quote:

ModeratorViva schreef op 05 december 2012 @ 10:30:

[...]

Het klopt inderdaad dat dit niet goed werkte, het zal daarom ook offline gehaald gaan worden totdat het gerepareerd is en er wel echt relevante blogs in weergegeven worden.Okee, maar dan snap ik nog steeds niet wat de functie van dat blok is. We hebben al een blok om blogs te promoten, dat heet VivaBlog.
Volgens mij is er nog steeds geen reactie waarom er zoveel smileys zijn verdwenen
Het topic Marokkanen terreur, de oplossing is verwijderd. Het topic had in onze ogen een discriminerend karakter en dat is niet toegestaan op het Viva forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Maylea schreef op 06 december 2012 @ 12:28:

Volgens mij is er nog steeds geen reactie waarom er zoveel smileys zijn verdwenen

Geen idee, we gaan je vraag doorzetten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 06 december 2012 @ 12:54:

[...]

Geen idee, we gaan je vraag doorzetten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBedankt.
Ik vond de blokhoofden veel leuker, o ja.
Ik zou graag zien dat :bier: een officiële emoticon op het Viva-forum wordt. De invulling van het plaatje laat ik geheel aan de redactie over.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Waar is 'laatste' gebleven aan het einde van het rijtje pagina's van een topic?
Ozo.
Ik hoor *lees* iedereen over "laatste" Maar ik heb gewoon de functie "laatste" bij mobiel forummen.
Is er al nieuws over de vermiste emoticons? Ik was net over het verlies van de kotssmilie heen, en nu is tot mijn grote verdriet het lampje ons ook al ontvallen . Ik bedoel, ik snap best dat het crisis is enzo, maar maken zo'n paar smilies dan echt zo veel uit?
quote:Amand schreef op 06 december 2012 @ 20:24:

Ik zou graag zien dat :bier: een officiële emoticon op het Viva-forum wordt. De invulling van het plaatje laat ik geheel aan de redactie over.
Ik heb zojuist gereageerd in een oud topic. Die staat op de digi pijler waar die idd. zou kunnen passen maar dit topic zou ook prima passen op de eten pijler en ik denk eigenlijk dat die daar meer reacties zou kunnen krijgen. (ongeduldig? Ikke? nooit!) Nou ja ik dacht ik opper het even. Het gaat om dit topic
Ik vind het tempo van de blogs nogal hoog. Mag ik vragen waarom de ene na de andere zo snel op elkaar volgen?
Zouden jullie mijn topictitel Kerstmenu 2013 op de etenspijler willen veranderen in 2012? Ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd
quote:Polkadot28 schreef op 06 december 2012 @ 21:28:

Ik hoor *lees* iedereen over "laatste" Maar ik heb gewoon de functie "laatste" bij mobiel forummen.Fijn voor je maar op de ipad en pc niet dus...en is erg irritant
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 december 2012 @ 21:29:

Is er al nieuws over de vermiste emoticons? Ik was net over het verlies van de kotssmilie heen, en nu is tot mijn grote verdriet het lampje ons ook al ontvallen . Ik bedoel, ik snap best dat het crisis is enzo, maar maken zo'n paar smilies dan echt zo veel uit?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hallekie schreef op 06 december 2012 @ 21:16:

Waar is 'laatste' gebleven aan het einde van het rijtje pagina's van een topic?Als het goed is moet je op de laatste pagina komen bij het aanklikken van het laatste getal rechtsboven. Hier tenminste wel.
quote:dignity schreef op 06 december 2012 @ 22:02:

Zouden jullie mijn topictitel Kerstmenu 2013 op de etenspijler willen veranderen in 2012? Ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd

Ik pas het aan.

mvg,

Junior.
En ook hier maar even de vraagquote:Missundastood schreef op 06 december 2012 @ 23:49:

Waar is trouwens de knop "laatste" heen die normaal achter

"vorige 1 2 3 4 5 6 (enz) volgende" kwam?I
quote:VotesforLeo schreef op 06 december 2012 @ 22:03:

[...]

Fijn voor je maar op de ipad en pc niet dus...en is erg irritant

Bij mij zijn de instellingen zo, dat de laatste post bovenaan het topic staat.

Akkeren jullie elke keer al die pagina's in een topic door? Via 'laatste' en dan naar beneden scrollen?? Toch niet?
aha,

Ik ben niet de enige die "laatste" mist.

Denk dat ik net als Septembergirl het forum maar eens op zijn kop moet zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven