Spel: Hoeveel ... heb je?
zondag 10 juni 2012 om 18:08
Het is zondag, ik ben lui, ik heb behoefte aan een forumspel (en wellicht kunnen we elkaar zo beter leren kennen ).
Ik begin met een vraag, de volgende stelt een soortgelijke vraag, alleen dan over een ander onderwerp
Komtie: Hoeveel kinderen heb je?
Oja mocht de vraag niet helemaal passen met de formulering 'hoeveel' dan mag het natuurlijk ook een andere vraagstelling zijn, als het maar uitkomt op kwantiteit
Ik begin met een vraag, de volgende stelt een soortgelijke vraag, alleen dan over een ander onderwerp
Komtie: Hoeveel kinderen heb je?
Oja mocht de vraag niet helemaal passen met de formulering 'hoeveel' dan mag het natuurlijk ook een andere vraagstelling zijn, als het maar uitkomt op kwantiteit
donderdag 6 december 2012 om 09:48
Stuk of vijf denk ik. Ik kijk bijna alles online/via download dus dan kan je een serie helemaal af kijken en ben je niet afhankelijk van wanneer en of het wordt uitgezonden. Die vijf die ik benoem, zijn lopende series in Amerika en dus ben je ook op het internet afhankelijk van nieuwe aanwas...
Hoeveel verschillende e-mail adressen heb jij?
Hoeveel verschillende e-mail adressen heb jij?
donderdag 6 december 2012 om 12:40
quote:nieuwemaan11 schreef op 06 december 2012 @ 12:35:
Nul! Ik ga alleen maar met m'n eigen groepje om op vakantie.. Bah wat saai eigenlijk...
Hoeveel forumaccounts heb je?
1
(overigens kan je toch gewoon vakantieliefdes hebben als je altijd met hetzelfde groepje op vakantie gaat - per definitie is dat toch iemand die je op vakantie ontmoet? Dat je met hetzelfde groepje gaat, betekent toch niet dat je geen andere mensen ontmoet??)
Hoe vaak ga je naar de sauna?
Nul! Ik ga alleen maar met m'n eigen groepje om op vakantie.. Bah wat saai eigenlijk...
Hoeveel forumaccounts heb je?
1
(overigens kan je toch gewoon vakantieliefdes hebben als je altijd met hetzelfde groepje op vakantie gaat - per definitie is dat toch iemand die je op vakantie ontmoet? Dat je met hetzelfde groepje gaat, betekent toch niet dat je geen andere mensen ontmoet??)
Hoe vaak ga je naar de sauna?
donderdag 6 december 2012 om 13:11