Sneeuwstorm des doods

06-12-2012 18:36 502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik hou van 'rampen topics'

Omdat ik hou van sneeuw en razend benieuwd ben naar hoe het bij jullie is.

Kortom: hier status updates van hoe de situatie bij jullie is!

Hier: heldere hemel en 0,2 cm sneeuw.

Hier is tussen het Gooi en Utrecht.
Halverwege rotterdam - Utrecht nog niks te zien
Tuut tuut tuut
020 ook nog droog
Ramptoerist meldt zich.

Kop van Noord-Holland. Helder en koud, geen sneeuw te zien nog.
Wat gaat er dan gebeuren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier droog en helder, tussen Rotterdam en Utrecht. Ben benieuwd. Ik hoop voor mijn man dat het meevalt, die moet de weg op morgen. Maar voor ons zoontje hoop ik op een mooie laag sneeuw.
quote:tribeca schreef op 06 december 2012 @ 18:38:

020 ook nog droogen geen vlok van gisteravond is blijven liggen.
Lekker wit hier, nog van gisteren (groningen)
Er ligt hier, een half uur boven amsterdam, nog wel wat van gisteren. Nog geen nieuwe sneeuw in zicht.
Net onder/naast Rotterdam. Helemaal niks. Van wat er vanochtend lag is niks meer over.
Er ligt hier een klein laagje, volgens m'n man is het wel glad.

Hier is vlakbij Apeldoorn.

De verwachting was geloof ik 3 meter vannacht. Voor alle zekerheid haal ik het konijn naar binnen, dat is nog een jonkie.
Alles van vanochtend is weg op straat. Tot vanmiddag vier uur nog sneeuw op geparkeerde auto's. Noord Brabant.
quote:Enn schreef op 06 december 2012 @ 18:39:

Wat gaat er dan gebeuren?Ja geen idee...volgens buienradar blijft het ook droog de komende uren. Maar als er een rampentopic is, ben ik er graag bij
Vlak bij IImuiden. Clear.
Maatschappij ontwrichtend weer gaat het worden. Dat beloofd wat.
Drie meter?? Nee toch 10 cm
quote:Enn schreef op 06 december 2012 @ 18:39:

Wat gaat er dan gebeuren?Houdt tot 21-12-2012 aan en dan zijn we allemaal ingesneeuwd. Soort Pompei maar dan met sneeuw.
In Flevoland wordt de sneeuw pas tussen 3 en 4 vannacht verwacht, volgens omroep Flevoland dan

We wachten het maar gewoon af, er wordt wel vaker vreselijk weer voorspeld.
quote:ambrosia9 schreef op 06 december 2012 @ 18:45:

Drie meter?? Nee toch 10 cm

O dat zou ook kunnen ja.

Sneeuwstorm des doods?!?! En dat nadat we allemaal nog maar net bij zijn gekomen van die Vreselijke Horrowinter die ze vorig jaar voorspeld hadden?

*trekt zich voor de zekerheid alvast maar terug in de verwarmde bunker die ze alvast klaar heeft staan voor als 21dec de wereld vergaat*
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
vanochtend nog geen halve cm, inmiddels alles weggesmolten

(zuidwest brabant)
Hier ligt een 10cm ong van gister en vanmorgen nog, het is flink glad. Heldere lucht, niks aan het handje.

De sneeuw komt vannacht ook pas hé, vanuit het westen. In de ochtendspits word het ergste verwacht zeggen ze.

Oh en hier is provincie groningen.
Hier in het gooi alleen nog een beetje op de auto's en kleine straatjes. In het gooi. Ben erg benieuwd hoe het er morgen uit gaat zienn!!!
Rand Achterhoek/Veluwe: er ligt nog wel wat, maar het stelt geen hol voor. Er word wel van alles verwacht, maar pas vannacht of morgen, begreep ik.

Ik ramptoerist gezellig mee!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik heb daarnet een grote pan soep gemaakt, dus wie er vast komt te vriezen in het Gooi kan zich bij mij komen warmen
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven