Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Nacht goed, zoon wel om 04.45 uur wakker, maar nadat man er even naar toe was gegaan sliep hij tot 07.00 uur. Meisje dronk net maar 130 ml. Maar goed, vannacht wel fles van 200 opgezopen, dus misschien had ze niet zo'n honger.

Sneeuwt hier ook, maar had het erger verwacht.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Hier geen sneeuw.... wel hoor ik de wind om het huis gieren. Zal vast koud zijn buiten!

Zat vannacht een stuk terug te lezen, toen klaagden we dat het zo bloedheet was! Kan ik me nu ook niets bij voorstellen!

@ bubb, ja hij sliep weer maar was er kwart over 5 weer. Hopelijk pakt hij het vanavond weer ff anders aan!

@ chryssa, lekkere nacht!
Oei, nu toch wel veel sneeuw hier. Maak me een beetje zorgen om man op de weg.
Ik ben alweer klaar met werk! Over poop gesproken: mini had zichzelf helemaal ondergepoept bij papa... Haha! Ik ga nu langzaamaan naar papa rijden want hier ook helemaal wit!
Tjongejonge, wordt steeds erger hier, de sneeuw giert om het huis. Wij blijven maar lekker binnen! Zoon speelt op z'n kamer en Meisje ligt te snurken in de box. Mama lekker aan de koffie, ook wel fijn zo'n dagje cocoonen.
Morning!!!

Ojee, de sneeuw is hier nog niet maar pfff ik hoop toch dat t meevalt hoor.. Nouja, ik hoef er niet echt uit op zich, vriend heeft afspraak ver weg afgezegd gelukkig; ik hou er ook niet van Chryssa dat pokke weer.. Laatste keer met sneeuw en verre afspraak kwam ie midden in de nacht thuis zo'n beetje.

haha, arme man in sneeuw... (moest stiekem even lachen... :P)

Anne veel plezier in Antwerpen!! Met zijn 3en?? Lekker hoor!!

Vroege vogels allemaal hier, wij ook niet al te goede nacht, om 2.30 meid wakker en toen konden wij niet meer slapen cq paar uur lang lopen lullen, ai.

Liz, wauw nog maar zo weinig kilo's!

hmpf vergeten rest..... ff lezen
Maat bij jou nog steeds geen sneeuw nu? Hier is het nu echt wel heel erg wit.

Ik blijf lekker binnen, heb mini al weer onder de wol gestopt. Hij sliep vannacht weer zonder geluiden!

Chryssa ik hoop dat je man inmiddels veilig aangekomen is. Fijn dat je nacht goed was!

Toet jouw mini leert het ook he? Super!

Gisteravond dacht ik dat ik ongesteld ging worden, zo'n buikpijn! Al m'n broeken knelden zo dat ik een positiebroek aan had getrokken toen ik mini ging ophalen. Maar t waren mn darmen, ik denk dat ik met je meedeed Maat. Is jouw buik weer helemaal ok?

Man man wat heerlijk met kort haar onder de douche! Scheelt een hoop frustratie en tijd :-) En omdat jullie allemaal zo nieuwsgierig waren heb ik net de moed verzameld en een kiekje op t sub gemieterd.
Goedemorgen! Hier is geen sneeuw meer bijgevallen maar het ziet er ook niet fijn uit buiten...Vind het ook maar niks nu autorijden, bubman moet nogal afgelegen route nemen naar werk en daar word niet altijd goed gestrooid....

Ik moet morgen en zobdagavond werken dus hoop echt dat we er goed vanaf komen.

@chrys: lekker thuis chillen jullie!

@maat: gelijk met bubbeltje dus vannacht! Ze ligt nu te steunen en kreunen en zal zo wel wakker worden. Vanaf half 7 heeft ze nog geslapen, gezellig bij mjj in bed

@ziv: kun je eindelijk slapen en dan lukt het niet druk met de huizen?

@toet: lekker he zulke diensten! Ik werk vroeg altijd van 730-12. Ideaal! Fijne dag verder!
Yess Kroos ik ga direct kijken
quote:bubblezz schreef op 07 december 2012 @ 10:13:

Yess Kroos ik ga direct kijken Zo grappig hoe iedereen altijd t sub op duikt als iemand een foto heeft geplaatst. Doe ik zelf ook altijd!
Goedemorgen!

Ik heb inderdaad al weekend! Moet zo met Minico door de regen en sneeuw naar het cb voor z'n voorlopig laatste prikjes. Bah. Heb een hekel aan die prikjes (vooral het gejank en gegil bij de koorts erna) en net als Bub een hekel aan sneeuw. Zo'n dun maagdelijk laagje is nog wel leuk, maar binnen no time verandert het altijd in een vieze zwarte zoutzooi die funest is voor m'n laarzen, fiets, auto en kinderwagen. 't Moet maar heel snel weer wegdooien hier!

Minico was vannacht weer van 5 tot 6 aan het rellen. Wilde niet in bed getroost worden en werd uiteindelijk pas stil na een flesje. Heel irritant, sinds hij verkouden was (paar weken geleden) wordt hij bijna elke nacht wakker. Iemand tips? Ik ben helaas zelf altijd de sjaak, omdat ik ook als mijn man naar hem toe gaat daarna klaarwakker ben (en andersom niet), dus dan ga ik maar zelf.

Kroos, fijn dat je weer een nieuwe coupe hebt, ik ga zo even spieken op het sub. Ik juichte een maand geleden nog dat ik geen last had van haaruitval, maar inmiddels komt het hier ook met bossen eruit.

Anne, veel plezier in Antwerpen!

Maat, beterschap!
idd leuke foto!!

Oops werd net gebeld door CB dat ik ook had moeten komen vandaag. Sja, vriend laatste keer geweest, stom; dan moet ik idd t boekje er even bij pakken om afspraak in agenda te zetten natuurlijk... Nu over 2 week. Prima ook, ze is nogal snotterig/beetje onrustig afgelopen dagen/

Wbt sneeuw zou het inderdaad leuk zijn dat dit enkel zou vallen daar waar je niet hoeft te rijden/lopen maar alleen op gras ed om met slee te sjezen! Vieze bende op straat, jakkes. :p witte kinderwagen ook ideaal.
Hier alleen vieze natte sneeuw.

Geen weer om naar buiten te gaan. Dus maar verder in huis aan de gang.

Buik is weer rustiger.

@ zivaa, oeps.

@ nico, succes met de prikjes!

@ bubb, Minimaatje heeft ook bij mij in bed geslapen verder.
Meiden ik verwaarloos jullie schandelijk .

Gaat goed hier maar druk. Vriendlief is gelukkig thuis, tom tom gaf 168 minuten vertraging aan hihi geen goed idee. Slee staat klaar dus straks lekker naar buiten.
Veel plezier buiten Kwimmie! Zwaai!

Zivaa oei! Ach, het is ook geen weer om naar buiten te gaan met snotterige mini.

Maat, natte sneeuw is ook duf, ik heb tenminste wel nog iets leuks om naar te kijken kwa uitzicht? Moeten we allemaal wat sneeuwfoto's voor je op t sub zetten?

Mini ligt om mijn yogamat! Op t kdv vertelden ze dat mini's lekkerder rollen en doen op een stevigere ondergrond (ze hebben daar speciale matten daarvoor in de box) dus ik heb m op de yogamat gelegd. Ik ga m zo even de downward-facing dog leren
Haha; foto graag van yoga-baby!!!
Geweldig Kroos

Net wat zivaa zegt FOTO!!!!

En mooie coupe haar!!!

zittetwijfelenomvanavondnaarhondentrainingtegaan

25 km verderop.....
Hier alletwee de smurfen op tuk. Het sneeuwt hier nog steedsm er ligt echt een dikke laag. Maar goed, wij zitten op het platteland, dus minder snel bruine kledder.

Net even de stofzuiger door het huis gehaald. De schoonmonsters komen morgen op de koffie, dus moet de hut er wel een beetje knap uitzien natuurlijk . Straks nog even de trap soppen.

@kroos: Ik ga zo meteen even kijken naar je nieuwe coupe!

@nico: Balen dat Minico aan het rellen was. Misschien heeft 'ie honger, omdat hij na een flesje stil was? Dan is de oplossing vrij simpel: meer melk.

@zivaa: Nou ja, beter ook om niet naar buiten te gaan met snotter-mini.

@Maat: gelukkig is de buik weer gekalmeerd.
Whaha Chryssa ik maak juist niet schoon als de schoonmonsters komen. Geniet ff lekker van je rust nu ze allebei slapen.

Beppe even kijken wat ze vanavond zeggen over de weg op gaan en bedenken over wat voor een soort weg je moet. Als er een bus rijdt is t vaak heel goed te doen.
Hello ladies!

Zo druk ik verwaarloos jullie!

Wij zijn onderweg en tot nu toe met aangepaste snelheid soms is het goed te doen! T valt 100% mee.

Kroos leuk die coupe!

Dames fijn weekend in de sneeuw met de reuze ukken en babies lekker binnen! Wij gaan met z'n 3 chillen op de kerstmarkt
Mooie foto Kroos! Bij mij valt het ook nog steeds uit, maar ik wil het langer hebben, dus ga het niet laten knippen. Ik kan ook niet zeggen dat het met bossen uitvalt, maar ik kom ze wel overal tegen, die haren van mij.

Sneeuw

Vanmorgen een hele tour gemaakt om mini naar schoonmoeder te brengen en daarna naar een hele andere stad te rijden om te werken. Ik was om half 9 op het werk, maar moest dan ook wel al om kwart over 7 vertrekken. Zucht.

Bub

Diva wakker midden in de nacht. Hey lady, dat doen we niet meer hè!

Mijn ventje

Hij krijgt sinds deze week de papfles. Hij is nu al ouder dan 4 maanden en bleef 's nachts komen. Nu we de papfles rond 11 uur/half 12 geven, wordt hij rond half 7 wakker. Iets vooruitgang dus, maar nog niet optimaal. Maar ja, die pepti voeding verteert ook veel sneller dan normale voeding. Dus ik denk dat dat er ook mee te maken kan hebben.

Anne

Veel plezier! Lekker hè, weer even lekker druk zijn met andere dingen.

Kwimmie

Gezellig dat man thuis is! Lekker samen sleeen, of moet hij wel werken?

Zwemmen

Man en ik zijn woensdag voor het eerst met mini gaan zwemmen. Hij vond het heerlijk! Wij ook!

Zivaa

ik ken dat, dat je niet meer kunt slapen en veels te lang gaat praten. Haha, de volgende ochtend heb je spijt, maar ach, ook wel gezellig toch?

Chryssa

Succes met schoonmonsters morgen. Gelukkig blijft het bij een bakje koffie!
Een berichtje vanaf hier! Ben een beetje ingesneeuwd!

Haha nou ja er ligt een best pak, maar dat ziet er leuk uit!

De ochtend druk geweest met snotneus afvegen en mini terugdraaien naar rug. Op haar buik liggen is nog niet echt favoriet.

De staafjes of buisjes waar ik het over had zijn van die dingen met fysologisch zout erin.

Lekker aan de poets Chryssa?

Fijn dat je darmen opgehouden zijn met feesten Maat!

Ik hoop dat mini uitgereld is Nico.

Fijn weekend Anne!

Leuke coupe Kroos!

Hier viel het ook met bossen tegelijk uit. Inmiddels is dat redelijk over, maar het is wel snel supervet.

Ik hoop dat mini blijft doorslapen Liz met de pap.

Sneeuwgroetjes!
Sneeuwgroetjes terug dodo! Veel succes met de snotneus en het draaien!
Grom, ik heb een mekkeraar in de box. Werd na een half uurtje alweer wakker. Mekkeren en jengelen, dus uiteindelijk maar een fles gemaakt. Leek me onwaarschijnlijk dat ze honger had, want ze had om 11.30 uur nog 200 ml gedronken, maar ze slokte toch 120 ml weg. Terug in de box gemikt, maar nu ligt ze nog steeds te rommelen. En wel doodmoe, rode oogjes, in het gezichtje wrijven etc. En volgens mij ligt ze nu ook nog te poepen. Zucht...
Ennn...zoon is ook alweer wakker. Krap 1,5 uur geslapen. Beetje jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven