Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen zin Chryssa, ben jij ook zo gaar van de hele dag binnen?
Ik denk dat de augustusbaby's een wedstrijdje doen vandaag wie het meest kan poopen!
@kroos: Ja, je krijgt niet echt energie van zo'n hele dag binnen!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Zoon doet ook mee met nationale poopdag, zeg. Net z'n zesde dikke strontluier van vandaag verschoond. En stinken! Blergh.
Ik hoop dat mijn mini ook flink gepoopt heeft bij schoonmoeder, hihi!

Kroos

Mijn mini stop idd wel alles in zijn mond maar kauwt niet echt. Wel wil hij tegenwoordig eigenlijk liever zitten ipv liggen. Dus als hij je jengelt tijdens het eten rollen wij de box aan tafel en zit/ligt hij tegen een kussen aan. Kunnen wij tenminste rustig eten.

Chryssa

Wij hebben altijd op vrijdag frietdag, dan zijn de verse groenten namelijk altijd op. Dus dat probleem heb ik straks gelukkig niet.

Nou ladies, ik ga de weg weer op. Ik ga nu van mijn werk uit naar huis.
@kroos: Hier is het meer sabbelen en kwijlen dan kauwen. Ik gaf haar laatste een bijtring en daar werd wel enthousiast op geknaagd, maar ze liet hem ook snel weer uit d'r mond vallen.

@lizliz: Zoiets doen wij ook tijdens het eten. Meisje gaat dan in de wipstoel en daar hebben we wat dikke boeken onder gezet, zodat ze erg rechtop zit (ook vanwege de reflux). Dan kan ze goed mee kijken als wij aan tafel zitten en dan is ze meestal wel rustig. Zoon had tot hij ongeveer 5 maanden was standaard een huiluurtje (of twee) in de vooravond en dan konden we nooit rustig eten. Erg frustrerend was dat.
Haaallooooooo djies ben ook gaar en rammeltje houd het ook voor gezien met die sneeuw, die slaapt al heel de dag!! af en toe ff zuupn en dan weer verder tukken! Ow vent komt aanrijden met zn nwe auto! Ff checken
Man is zowaar thuis met eten en kwam aanzetten met een nieuwe slaapzak en sokjes voor Meisje, sloffen en sokken voor zoon en een nieuwe mat voor in de wc.

Wij gaan aan de wijn. Joehoe, weekend!
:( hier helemaal geen sneeuw!!! Balen, slee in huis, meid thuis.... Naja. Fijne avond!!
Monsters zijn t,zelf wel rustig eten maar t papa en mama gunnen ho maar .

Mijn mannen zijn de kerstboom halen. Ben benieuwd. Had wel mee gewild maar mijn rug werkt vandaag niet mee zo'n pijn heb ik nog nooit gehad. Ik beval nog liever 60x
:( *hug*. Kwim, pijn niet fijn!
Dat klinkt erg pijnlijk, Kwimmie . Kun je niet in bad? Misschien verlicht dat een beetje?

Hier ligt het spul er weer in. Meisje gebadderd en in een pak gehesen dat ze nog nooit aan had gehad. Voor 6 maanden stond erin. Nou, het was dus mooi te kort! Echt hoor, ik weet niet wat voor reus ik gebaard heb, niet normaal!
Ai kwimmie, klinkt niet best! Sterkte!

@ chryssa, kan wel merken dat je nu mobiel forumt

Hoe groot is je meisje nu? Ze is nog niet gewogen toch? Ze ziet er op de foto's toch niet enorm uit

@ rammel, hoe is de nieuwe toetoet?

@ kroos, hier gaat ook alles Minimaatje zn mond in. Vandaag mijn vinger en daar zat hij echt flink op te kauwen.

Ik hou het gewoon op bijvoeden met zes mnd.
Ze is ook niet dik ofzo, maar gewoon lang. Had haar laatst gemeten en ze zit nu op 65 cm.
voor Kwim!
voor Kwimmie! Liever bevallen en dat 60x.. Ik hoop dat het al beter gaat!
Kwim

Nou Rammeltje denkt ik heb wel genoeg geslapen vandaag, grrrmmbbbllllll rel miep. En dat terwijl ik vanavond onder voorbehoud van een goed slapende rammeltje een borreltje zou drinken bij een vriendin... niet dus... Ze clustert ook nog eens heel de tijd dus ik kan hem echt niet smeren.
Grrrr Rammeltje gun je moeder die borrel nou eens,maar ik snap je wel hoor ssst niet verder vertellen he .

Thanks meiden. Zit nu aan de Tramedol in de hoop dat dat wel wat doet. Grijp niet snel naar pijnstillers maar zit vandaag toch al aan de 11 stuks . Moest mini gewoon aan z'n benen uit de box plukken. Gelukkig kon Vriendlief met oudste de sneeuw in,had eerst de hoop dat t na zijn dutje gezakt zou zijn. Maar goed we blijven lachen en t komt vast wel goed.
Mn babyfoon geeft aan dat het te koud is op Minimaatje zn kamer. Wat moet ik daar nou aan doen? Het is er 14 graden.

Maar de verwarming slaat vannacht toch af dus heeft het weinig zin om die hoger te gaan zetten toch?

Nou moet ik wel zeggen dat de babyfoon bij het raam staat.

Denk dat ik hem eerst maar op de comode zet?
Maat ik heb hem ook op t ledikant gezet en dat is beter dan bij t raam op de vensterbank.

T is hier leuk!

Kwimmie sterkte!

Rammel balen hoor!
Paniek om niets, op de comode is het 18°. En Minimaatje voelt niet koud in zn nekje.

Veel plezier anne!!

@ rammel, jammer van je borrel.

Minimaatje clustert ook vaak 's avonds. Maar leg hem half 10 op bed en dan slaapt hij eigenlijk altijd gelijk. En dan schenkt (ma) maatje een droge witte in.
kwim, hoop dat de pijnstillers aanslaan en dat je de pijn eruit slaapt!

@maat: proost! Ik heb de verwarming hier nog op 19 staan. Mini krijgt het echt te koud anders, ze kan ook niet meer aan dan ze nu al heeft.

@ann: fijn weekend!

@chrys: sterkte morgen met schoonouders

@rammel: jouw mini is echt cute (fb)
@ bubb, slaat bij jou 's nachts dan niet de verwarming af?

@ kwimm, 11 stuks tramadol is wel veel!!
Maat volgens mij niet. Vooral nu het zo koud is niet!
Poeh, 8 poepluiers is de score van de dag. De laatsten zat bijna niks meer in, Minico is leeg ben ik bang... Maar even in de gaten houden, want als het morgen weer de hele dag zo is dan is het niet goed denk ik!

Daarnet heeft hij ook nog tijdens het verschonen het behang onder geplast... En van het omkleden daarna werd hij zo wakker dat hij nu niet wil slapen. Hopelijk gaat hij dat snel wel doen en wordt het verder eens een rustige nacht, ik ben al behoorlijk moe van al een paar weken elke nacht eruit. Al was ik natuurlijk verwend, zeker als ik het vergelijk met andere baby's hier.

Kwimmie, auw, sterkte! Ik hoop dat je snel opknapt, want dit klinkt heel naar!

@kou: hoe slapen jullie mini's nu het zo koud is? Hier in romper korte mouw, trui + broek + sokjes in winterslaapzak zonder mouw, onder een lakentje en heel dun dekentje. Ik heb de temperatuur niet gecheckt, maar echt extreem koud kan het niet zijn (flat midden in de stad). Aan de ene kant heb ik de neiging om er nog een extra deken op te leggen, omdat er dan misschien minder kans is dat hij 's nachts wakker wordt, aan de andere kant is dat denk ik niet verstandig nu hij net prikjes gehad heeft vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven