Herfsttetters!
vrijdag 7 december 2012 om 20:42
Mooie foto's Splint en wat een heerlijke poekels
Kon je dat kleine frummel niet meenemen?
Ik ben thuis Rat, was er om 19u weer en slikken gaat steeds rottige.
Net of ik maar een heel kleine opening in mijn keel heb.
Maar veel koud drinken en zo wat extra pijnstillers nemen.
Mijn slechte oog trekt ook helemaal dicht,wel een teken dat mijn weerstand ruk is,dat blijft mijn gevoelige plek.
Kon je dat kleine frummel niet meenemen?
Ik ben thuis Rat, was er om 19u weer en slikken gaat steeds rottige.
Net of ik maar een heel kleine opening in mijn keel heb.
Maar veel koud drinken en zo wat extra pijnstillers nemen.
Mijn slechte oog trekt ook helemaal dicht,wel een teken dat mijn weerstand ruk is,dat blijft mijn gevoelige plek.
vrijdag 7 december 2012 om 20:47
Die kleine was zooooo schattig. Op de foto is het net een uiltje. Maar ze waren heel schuw, aanhalen lukte niet. Wel schooien, dat konden ze heel goed.
Klinkt niet best Bieb. Heb je geen overdosis vitaminedingen in huis? Als dat nu nog helpt....
Vooral geen knoflook eten of hele zoete dingen, dat maakt het erger.
*zapt naar sbs*
Klinkt niet best Bieb. Heb je geen overdosis vitaminedingen in huis? Als dat nu nog helpt....
Vooral geen knoflook eten of hele zoete dingen, dat maakt het erger.
*zapt naar sbs*
vrijdag 7 december 2012 om 22:01
Ranja lijkt me niet zo fijn Bieb. Maar ijs weer wel. Rottig dat het zo pijn doet.
Sommige poekels hadden hele prachtige groene ogen. Was vast familie van elkaar. En van dichtbij zagen ze er niet allemaal zo mooi uit. Waarschijnlijk van een boerderij waar de nestjes maar blijven komen ofzo.
Bieb, heb jij Simone van der Vlugt al gelezen? Ik vond 'm wel goed. Lekker weggelezen in elk geval.
O, ooooo storing? Dat kan toch niet met het The Voizzz topic?
Dit bericht is dus van een uur geleden ofzo.
Was de shake lekker Bieb?
Sommige poekels hadden hele prachtige groene ogen. Was vast familie van elkaar. En van dichtbij zagen ze er niet allemaal zo mooi uit. Waarschijnlijk van een boerderij waar de nestjes maar blijven komen ofzo.
Bieb, heb jij Simone van der Vlugt al gelezen? Ik vond 'm wel goed. Lekker weggelezen in elk geval.
O, ooooo storing? Dat kan toch niet met het The Voizzz topic?
Dit bericht is dus van een uur geleden ofzo.
Was de shake lekker Bieb?
vrijdag 7 december 2012 om 22:05
Heb je de hik Splinter?
Morgen moet ik ff wat beter kijken hoe laat ik er kan zijn. De treinen sluiten niet goed op elkaar aan zeg maar. Als die hier niet rijdt rijdt 'ie in R.dam wel en andersom. Ik zal hoe dan ook moeten wachten.
Ik ben Tonks ook aan het kijken.
Bieb, koud drinken/eten is wel goed. Of melkproducten zo goed zijn... denk het niet. Ik krijg daar altijd zo'n slijm van en dat kan ik dan niet zo goed kwijt raken zeg maar.
Morgen moet ik ff wat beter kijken hoe laat ik er kan zijn. De treinen sluiten niet goed op elkaar aan zeg maar. Als die hier niet rijdt rijdt 'ie in R.dam wel en andersom. Ik zal hoe dan ook moeten wachten.
Ik ben Tonks ook aan het kijken.
Bieb, koud drinken/eten is wel goed. Of melkproducten zo goed zijn... denk het niet. Ik krijg daar altijd zo'n slijm van en dat kan ik dan niet zo goed kwijt raken zeg maar.
vrijdag 7 december 2012 om 22:15