Herfsttetters!
vrijdag 7 december 2012 om 12:40
vrijdag 7 december 2012 om 14:16
Plou, check bij een zorgverzekering ook of ze evt. een internetvariant hebben. Verzekeraars bieden vaan dezelfde polis digitaal aan maar dan verloopt de communicatie via e-mail etc. Moet je maar net willen maar de kan best wat schelen in de premie. Ff tipje van mijn kant.
Tonks, ik hoop ook maar dat je geluk hebt!
*raakt langzaamaan ingesneeuwd hier*
Tonks, ik hoop ook maar dat je geluk hebt!
*raakt langzaamaan ingesneeuwd hier*
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 7 december 2012 om 16:43
Bukken!
Ben weer veilig thuis. Het viel best mee, in België was het glad en zelfs de snelweg was wit. Maar in NL ging het soepel.
Vakantie was echt heerlijk. Die sneeuw is zo prachtig daar! En echt een heel flink pak.
Twee sneeuw-lessen geleerd:
- als je tegen de stam van een spar trapt zodat er een lading sneeuw op man valt, wees dan beducht op een tweede lading die naar beneden kan komen......
- neem waarschuwingsbordjes serieus, met name als het zegt dat je een weggetje niet moet nemen bij sneeuw. En dat het dan echt beter is om de omweg-route te nemen om boven op de berg te komen.... *achteruit zakkend weer terug de berg af*
Maar verder was het sneeuw, open haard, Bieb-boek lezen, films kijken, het bos in, terug naar de open haard, lekker van elkaar genieten en niks doen. Had best nog een weekje langer mogen duren.
Nu even lekker bijlezen. En daar ben ik wel een uurtje mee zoet denk ik.
Ben weer veilig thuis. Het viel best mee, in België was het glad en zelfs de snelweg was wit. Maar in NL ging het soepel.
Vakantie was echt heerlijk. Die sneeuw is zo prachtig daar! En echt een heel flink pak.
Twee sneeuw-lessen geleerd:
- als je tegen de stam van een spar trapt zodat er een lading sneeuw op man valt, wees dan beducht op een tweede lading die naar beneden kan komen......
- neem waarschuwingsbordjes serieus, met name als het zegt dat je een weggetje niet moet nemen bij sneeuw. En dat het dan echt beter is om de omweg-route te nemen om boven op de berg te komen.... *achteruit zakkend weer terug de berg af*
Maar verder was het sneeuw, open haard, Bieb-boek lezen, films kijken, het bos in, terug naar de open haard, lekker van elkaar genieten en niks doen. Had best nog een weekje langer mogen duren.
Nu even lekker bijlezen. En daar ben ik wel een uurtje mee zoet denk ik.
vrijdag 7 december 2012 om 16:54
Klopt! En dan vergeet ik nog helemaal de hele beestenboel te noemen. Allemaal katjes (denk dat die verwilderd van een boerderij komen) en koolmeesjes, pimpelmeesjes, eksters, kauwtjes, merels die ontdekten dat wij broodkruimels op het terras strooiden. Echt leuk, vogeltjes zaten dan een stukje verderop in een struik te wachten tot er weer wat te eten lag. En in de sneeuw zag je een spoor van kattenpootjes naar de achterdeur. Ze hadden het snel door dat er wat te halen viel bij ons. Zal straks wat fotootjes posten.
vrijdag 7 december 2012 om 18:20
Zooo, dat viel nogal mee. Vooral lekker geklets waar ik niet op hoef te reageren. Dus ik ga me gewoon nog even op Fiolle storten.
Fiolle, stoer wijf, deze nog voor jou!
Net als wat Olijfje zegt, ik ga me de komende weken helemaal, suf duimen, gewoon voor de zekerheid. Maar ik ben vooral blij voor je en hoop enorm dat we straks zonder zorgen leuk kunnen meefantaseren over alles wat erbij hoort.
Maar het is natuurlijk wel logisch dat je je zorgen maakt over wat je voelt. Dat hoort er vast bij en zal in de loop van de tijd wel minder worden denk ik. Je vertrouwen moet groeien. En ja, op zulke momenten is het extra klote dat je het allemaal alleen moet doen. Fijn dat je een maandgroepje hebt, daar kun je vast veel herkenning vinden en dingen delen. En in de tussentijd proberen om vertrouwen te houden hoor! Doemdenken helpt je niet. Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd.
Oh, en als je verandert in een horrormoonfiool: we like it! Hou je vooral niet in!
Kun je met je moeder veel delen? Dat lijkt me mooi om te bespreken, hoe het bij haar was en of er veel overeenkomsten zijn.
Tonks, spannend maandag voor Kaat! En voor jou. Wel goed dat dat gesprek zo grappig ging, dat helpt vast. Als dat al nodig is.
Fantje, ik snap inderdaad dat je dat lastig vindt. Maar ik zou alles aanpakken wat er nog op je weg komt hoort. Niemand vertelt het als hij / zij weg gaat en wie weet zitten er nog wel meer mensen in zo'n organisatie die met hele andere dingen bezig zijn. Je hoeft niet alles te vertellen toch? En eerst aan jezelf denken, je doet er niemand kwaad mee!
Oehoe jongens meisjes, het is weekend!!
Oh, en wat is er met sommige smileys gebeurd??
Fiolle, stoer wijf, deze nog voor jou!
Net als wat Olijfje zegt, ik ga me de komende weken helemaal, suf duimen, gewoon voor de zekerheid. Maar ik ben vooral blij voor je en hoop enorm dat we straks zonder zorgen leuk kunnen meefantaseren over alles wat erbij hoort.
Maar het is natuurlijk wel logisch dat je je zorgen maakt over wat je voelt. Dat hoort er vast bij en zal in de loop van de tijd wel minder worden denk ik. Je vertrouwen moet groeien. En ja, op zulke momenten is het extra klote dat je het allemaal alleen moet doen. Fijn dat je een maandgroepje hebt, daar kun je vast veel herkenning vinden en dingen delen. En in de tussentijd proberen om vertrouwen te houden hoor! Doemdenken helpt je niet. Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd.
Oh, en als je verandert in een horrormoonfiool: we like it! Hou je vooral niet in!
Kun je met je moeder veel delen? Dat lijkt me mooi om te bespreken, hoe het bij haar was en of er veel overeenkomsten zijn.
Tonks, spannend maandag voor Kaat! En voor jou. Wel goed dat dat gesprek zo grappig ging, dat helpt vast. Als dat al nodig is.
Fantje, ik snap inderdaad dat je dat lastig vindt. Maar ik zou alles aanpakken wat er nog op je weg komt hoort. Niemand vertelt het als hij / zij weg gaat en wie weet zitten er nog wel meer mensen in zo'n organisatie die met hele andere dingen bezig zijn. Je hoeft niet alles te vertellen toch? En eerst aan jezelf denken, je doet er niemand kwaad mee!
Oehoe jongens meisjes, het is weekend!!
Oh, en wat is er met sommige smileys gebeurd??
vrijdag 7 december 2012 om 20:31
vrijdag 7 december 2012 om 20:41
Ja, morgen naar Pilou! Ik had al een berichtje elders neergezet. Laat maar weten hoe laat je op 'mijn' station kunt zijn. Ik kreeg net een melding van NS dat ze morgen ook nog een aangepaste dienstregeling rijden.
Owww, vergeet ik zieke Bieb helemaal....
Hoe ist meis? Lekker in je bedje al hoop ik?
Plou, nu snap ik welke 'laatste' je mist. Ik mis 'm ook.
En ik zag dat er ook andere plaatjes zijn voor forummers zonder avatar. *boeiend*
Owww, vergeet ik zieke Bieb helemaal....
Hoe ist meis? Lekker in je bedje al hoop ik?
Plou, nu snap ik welke 'laatste' je mist. Ik mis 'm ook.
En ik zag dat er ook andere plaatjes zijn voor forummers zonder avatar. *boeiend*