Is dit onbeleefd?

07-12-2012 23:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig in bed. Mijn vriend zit nog beneden met een vriend van hem. Ik heb er 2 uur bijgezeten maar ben nu wel echt moe dus ben ik naar bed gegaan. Dit gebeurt wel vaker als hij iemand op bezoek heef (doe het alleen als het goede vrienden van hem zijn en ook niet als er eenander stel op bezoek komt). Iedereen doet er heel relaxed over maar ik vraag me toch even af of het niet een beetje onbeleefd is?
Hoezo? Hij komt toch voor je vriend, niet voor jou?
Soms ga ik ook wel eens even boven zitten trouwens als goede vrienden van hem er zijn. Ook zodat ze ff met de mannen onder elkaar kunnen zitten. Is dat dan onbeleefd?
Ik vind het niet onbeleefd. Het is een vriend van je vriend, dus hij komt voornamelijk langs vanwege je vriend. Als jij er helemaal niet bij was geweest (bijvoorbeeld een andere afspraak) was het toch ook prima geweest? Ik ga ook wel eens naar bed als mijn vriend nog iemand over de vloer heeft. Vindt niemand gek.
Vast. Maar dat doe ik ook. Hoef er echt niet de heeeeeele avond bij te zitten als m'n ogen dichtvallen.
Cherklopt, maar het voelt soms zo gek zo van 'nou ehm...ik ga naar bed. Fijne avond nog' ik zie zelf het probleem niet zo maar wil ff peilen hoe anderen er tegenaan kijken.
Nee joh, groot gelijk heb je. En wat de anderen al zeggen: hij is er niet voor jou maar voor je vriend.
I would rather shit in my hands and clap
Neuh ik vind dit vrij gewoon omdat die vriend voor jouw partner komt en niet perse voor jou. Of is zijn vriendin er ook?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blij ook dat ze niet voor mij komen. Nu laat ik vriend lekker cateren
Nee, ik vind het ook niet onbeleefd.

Dan kunnen ze als mannen onder elkaar klesten.

Ik doe het ook weleens en ik geef het ook aan aan visite als ik er heel vroeg uit moet de volgende dag. Dan ga ik tegenwoordig ook gewoon mijn bed in.
Never give up hope.
Enn nee als vriendinnen meekomen blijf ik er gewoon bij. Wel zo gezellig. De meeste stelletjes blijven trouwens ook niet tot 1 uur 's nachts
Nou lekker gaan slapen dan hoor! Kunnen zij lekker samen gamen of zoiets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, vind ik niet.
Nee, helemaal niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee hoor. Gewoon doen!
Nee helemaal niet. Juist onbeleefd van het bezoek!
Doe ik ook nadat ik me heb verontschuldigd met de mededeling "ik barst van de slaap, truste jongens (van 65")
verba volant, scripta manent.
Nee ik vind het niet onbeleefd. Ik doe het zelf ook. Als mijn vriend bij een ander thuis is geweest en ik vraag 'hoe was het trouwens met (naam vriendin desbetreffende vriend)' dan is het ook vaak van; O ja goed, kort gezien want die was weg, was studeren, ging boodschappen doen, lag al op bed.....
Helemaal niet onbeleefd!
Snap wel dat je je dat afvraagt hoor. Heb er zelf ook wel eens moeite mee gehad, en soms nog. Maar goed, vrijwel iedereen die vriend en ik kennen (dus ook de vrienden van mijn vriend) weten dat ik vaak op dagen werk dat de meeste mensen vrij zijn of vakantie hebben, dus die staan helemaal niet raar meer te kijken als ik eerder naar boven of naar huis ga.

En zoals gezegd, die vriend komt voor je vriend. En daarbij, als je op in storten staat, dan sta je op in storten.
Ik vind het juist beleefd dat je je terugtrekt boven of op bed als je vriend zijn vrienden ontvangt. Zou het zelf ook niet altijd leuk vinden als 'n partner van 'n vriendin er de hele avond bij blijft zitten. Heb ook vriendinnen waar ik het goed met hun vriend kan vinden en dan is het ook gezellig met 3, maar dat hoeft niet altijd en zeker niet 'n hele avond. Beetje met 2 kunnen babbelen vind ik ook belangrijk.
Nee, ik ga ook vaak naar boven als er een ( of meer ) vrind van Vrind komt. Geen enkele reden om daar heel de avond bij te moeten hangen
Weet je wat pas onbeleefd is? De hele tijd gaan zitten gapen en je zichtbaar vervelen met hun gespreksonderwerpen. Nee hoor, je bent juist heel beleefd. En ze missen je waarschijnlijk echt niet.
quote:isabon schreef op 08 december 2012 @ 00:05:

Nee helemaal niet. Juist onbeleefd van het bezoek!Wat dan? Op bezoek komen op vrijdagavond?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee blijven plakken als iemand naar bed wil. Ga dan samen naar de kroeg oid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven