Is dit onbeleefd?
vrijdag 7 december 2012 om 23:51
Ik lig in bed. Mijn vriend zit nog beneden met een vriend van hem. Ik heb er 2 uur bijgezeten maar ben nu wel echt moe dus ben ik naar bed gegaan. Dit gebeurt wel vaker als hij iemand op bezoek heef (doe het alleen als het goede vrienden van hem zijn en ook niet als er eenander stel op bezoek komt). Iedereen doet er heel relaxed over maar ik vraag me toch even af of het niet een beetje onbeleefd is?
vrijdag 7 december 2012 om 23:53
Ik vind het niet onbeleefd. Het is een vriend van je vriend, dus hij komt voornamelijk langs vanwege je vriend. Als jij er helemaal niet bij was geweest (bijvoorbeeld een andere afspraak) was het toch ook prima geweest? Ik ga ook wel eens naar bed als mijn vriend nog iemand over de vloer heeft. Vindt niemand gek.
vrijdag 7 december 2012 om 23:55
vrijdag 7 december 2012 om 23:56
zaterdag 8 december 2012 om 00:08
zaterdag 8 december 2012 om 00:12
Snap wel dat je je dat afvraagt hoor. Heb er zelf ook wel eens moeite mee gehad, en soms nog. Maar goed, vrijwel iedereen die vriend en ik kennen (dus ook de vrienden van mijn vriend) weten dat ik vaak op dagen werk dat de meeste mensen vrij zijn of vakantie hebben, dus die staan helemaal niet raar meer te kijken als ik eerder naar boven of naar huis ga.
En zoals gezegd, die vriend komt voor je vriend. En daarbij, als je op in storten staat, dan sta je op in storten.
En zoals gezegd, die vriend komt voor je vriend. En daarbij, als je op in storten staat, dan sta je op in storten.
zaterdag 8 december 2012 om 00:18
Ik vind het juist beleefd dat je je terugtrekt boven of op bed als je vriend zijn vrienden ontvangt. Zou het zelf ook niet altijd leuk vinden als 'n partner van 'n vriendin er de hele avond bij blijft zitten. Heb ook vriendinnen waar ik het goed met hun vriend kan vinden en dan is het ook gezellig met 3, maar dat hoeft niet altijd en zeker niet 'n hele avond. Beetje met 2 kunnen babbelen vind ik ook belangrijk.