kerstboom van Ikea

08-12-2012 13:28 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar kun je weer voor 1 euro een kerstboom bij Ikea kopen. Weet iemand of dat een beetje fatsoenlijke bomen zijn? Of zijn ze ieniemini en vallen ze snel uit?
quote:Ivetje schreef op 08 december 2012 @ 16:17:

Wished : dan heb je het over een goede boom kopen en kom je aan met een nepper

Ja dus? Als je echt een echte boom wilt zou ik een goede kopen. Omdat er veel kwaliteitsverschil in zit.

Ik zelf, heb ook altijd echte boom gehad en vrij veel geld aan uit gegeven maar vond het veel werk , daarom heb ik voortaan gekozen voor zo'n boom.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
wanneer kun je voor 1 euro een kerstboom kopen?
Ik had vorig jaar zo'n IKEA boom. Was ook een beetje sceptisch, maar t was eigenlijk wel prima. Ze hadden er heel veel, tussen de 1.20 en 1.70 denk ik. Je kon er zelf één uitkiezen waar ze dan ter plekke zo'n netje omheen deden voor je. Hij heeft bij ons een week of 3 gestaan. De naalden vielen er pas uit toen we hem op 2 januari door het huis weer naar buiten sleepten
quote:Cookie-Dough schreef op 08 december 2012 @ 16:36:

wanneer kun je voor 1 euro een kerstboom kopen?Tussen nu en kerst (maar kan me voorstellen dat ze eerder op zijn) koop je voor 20,- een kerstboom bij de IKEA, en daarbij krijg je dan een tegoedbon a 19,- die je in de eerste 2 weken van januari bij de IKEA kunt besteden aan gordijnen, gehaktballetjes etc.
Als het bagger zou zijn zou Ikea het echt niet aanbieden!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Was er vorig jaar niet een topic van iemand die allemaal beestjes in zijn IKEA kerstboom had?
Ja, zo'n boom komt natuurlijk wel van buiten......
quote:ievie schreef op 08 december 2012 @ 15:30:

[...]

Maar die tegoedkaart van 19 euro is pas vanaf 7 januari geldig toch?Oh dan heeft vriend het uit eigen zak betaald Ik heb hem een lijstje meegegeven en die heeft hij keurig mee thuisgebracht.
Hallo?!
quote:betjebig schreef op 08 december 2012 @ 16:46:

Was er vorig jaar niet een topic van iemand die allemaal beestjes in zijn IKEA kerstboom had?Jaaa! Ik zou het net opschrijven, maar jij had het al gedaan. Oh jakkes wat was dat een verhaal. Ze heeft toen boom met alles er nog in ( ballen en lichtjes) naar buiten gepleurd, de boom was te vies om nog af te tuigen. Ik had hetzelfde gedaan!
quote:_Doortje_ schreef op 08 december 2012 @ 17:20:

[...]

Oh dan heeft vriend het uit eigen zak betaald Ik heb hem een lijstje meegegeven en die heeft hij keurig mee thuisgebracht.Check even of hij de kortingbon heeft?
quote:olifant78 schreef op 08 december 2012 @ 18:08:

[...]

Jaaa! Ik zou het net opschrijven, maar jij had het al gedaan. Oh jakkes wat was dat een verhaal. Ze heeft toen boom met alles er nog in ( ballen en lichtjes) naar buiten gepleurd, de boom was te vies om nog af te tuigen. Ik had hetzelfde gedaan!Dit was het! Ongedierte in de kerstboom
Oh wat grappig. Als ik een url kopieer zet hij automatisch de titel van het topic neer. Weer wat geleerd
Wished : de bomen van Ikea zijn prima. Die van ons heeft vorig jaar een maand gestaan, viel bijna niet uit en zag er super mooi uit. Dus als het voor 20 euro kan, waarom zou je dan 35 euro gaan uitgeven?
quote:Nouschi schreef op 08 december 2012 @ 13:33:

Ik sla met gemak 19 euro stuk in Ikea.Ik ook, voor ons dus ook een mooie Ikea-boom dit jaar.
quote:Fame schreef op 08 december 2012 @ 18:10:

[...]

Check even of hij de kortingbon heeft?Goede tip, even gedaan. Maar die heeft hij gelukkig wel.
Hallo?!
quote:betjebig schreef op 08 december 2012 @ 19:22:

[...]

Dit was het! Ongedierte in de kerstboomHeb nou weer een stukje geprobeerd te lezen, kan niet, krijg overal kriebels!!!!!!!!
Moet je die ook in elkaar schroeven :s?
Toch maar een andere boom gekocht: voor 10 euro bij de Hornbach, ook een mooi prijsje :-)
Prima boom. Ze hebben verschillende maten. Geen kluit.

Mooi in vorm. En die ene euro besteden ze aan natuurmonumenten.

Goede actie vind ik het.
Vorig jaar hadden we er een, is goed bevallen dus nu weer.
Ik vond m super vorig jaar!
Ik vond m super vorig jaar!
Dit jaar voor het eerst een boom bij Ikea gehaald. Meteen 's ochtends bij de start van de 1-euro-actie erheen gereden.

De eerste boom die we bekeken was al prachtig. Symmetrisch, vol, circa 1.50m. Bijna geen uitval en heerlijk zachte naalden die totaal niet prikken tijdens het versieren.

Tussen 7 en 27 januari zullen we weer even naar Ikea gaan om voor de ontvangen tegoedbon van 19 euro iets te kopen dat we toch al nodig hadden.

Ik weet nog niet hoe lang deze boom mooi zal blijven en ik zal goed in de gaten houden dat er de komende dagen niet plotseling zwarte beestjes uit te voorschijn komen.

Maar de eerste indruk is uitmuntend! Ook voor 20 euro vind ik het al een hele goede koop.

Vorig jaar betaalden we bij de bomenboer voor een halfdood, lelijk, klein prikkend krengetje (randstad) 30 euro!
Wij hebben een hele mooie nordman voor 9,95 + 700 airmiles bij Appie Hein gekocht. Ongeveer 1.60 hoog en mooi vol.

Vorig jaar hadden we er 1 bij Praxis voor hetzelfde bedrag + airmiles, maar die waren dit jaar erg klein vonden wij. De boom van vorig jaar heeft de kerst prima overleefd en op 2 januari gaat ie er bij ons toch uit.
quote:betjebig schreef op 08 december 2012 @ 16:46:

Was er vorig jaar niet een topic van iemand die allemaal beestjes in zijn IKEA kerstboom had?

Destijds na het lezen daarvan heb ik eens online lopen zoeken, en dat komt eens in de zoveel tijd voor, en niet alleen bij Zweedse boomverkopers!

quote:autumnborn schreef op 08 december 2012 @ 16:39:

De naalden vielen er pas uit toen we hem op 2 januari door het huis weer naar buiten sleepten Hier trek ik altijd een oud laken onder de boom door voordat ik hem aftuig. Aftuigen, daarna laken eromheenslaan en in 1 keer naar buiten dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven