rot eerste kerstdag

08-12-2012 18:59 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Manlief heeft het in zijn hoofd dat hij naar kerstcircus wil in Enschede.

En ik geef niets om circus! Ik vind er werkelijk geen reet aan! Het enige leuke aan circus vind ik paarden. Bij voorkeur andalusiers. Guess what: dat heeft dit circus natuurlijk niet.

Alleen artiesten met kunstjes en die vind ik echt oersaai. Ik vind er gewoon niets aan. Het kan me niet bekoren.

Weet iemand niet iets leukers met eerste kerstdag in Overijssel of achterhoek of zo? Dan kan ik hem misschien overhalen om dat samen te gaan doen.
Ow MAAR 2,5 uur.
quote:iones schreef op 08 december 2012 @ 19:16:

Het duurt wel 2,5 uur!

Van mij mag hij echt iedereen meenemen naar het circus. Vind ik best. Als ik maar niet mee hoef....

Misschien een goed boek meenemen of een leuk computerspelletje.Jeetje, 2,5 uur! Dat is ook wel onoverkomelijk lang. Zeker op een mensenleven enzo. Ja, ik begrijp je helemaal hoor!
Ben je trouwens drammerig als je iets NIET wilt, of ben je juist drammerig als je je zin persé wilt doorzetten?

Hij weet dat ik baal als een stekker van dit idee. Vorig jaar vond ik het ook al niet leuk maar toen ging het gelukkig niet door.

2,5 uur is lang hoor, als je je verveelt!

Ik heb hem toch ook niet gevraagd om mee naar de film "gooise vrouwen" te gaan? Had ik heel graag gewild.
Tja, als je van plan bent met een chagrijnig hoofd naast hem te gaan zitten zou ik ook thuisblijven. Lijkt me voor hem niet gezellig.
Ik snap de antwoorden niet zo. Als het nou een lang gekoesterde wens was van man,maar dat lees ik niet. Waarom moet to iets gaan doen waar ze geen zin in heeft? Als ze elkaar al langer kennen weet man toch dat to dit helemaal niks vindt? Dus waarom bedenkt hij dit?

Ik zou proberen om tot iets te komen wat jullie allebei leuk vinden.
zeurzeurzeurzeur !

ik zit HEEL de kerst alleen met mijn zoontje.. ruilen ???
Het circus kan je verrassen. Die paar uur moet te doen zijn toch ;)
Jezus (om maar een beetje in de kerststemming te blijven). Twee en een half uur. Twee en een half uur van je kostbare leven verspild aan een lolletje voor je man. Het is verschrikkelijk. Gelijk heb je dat je opstaat tegen dit weerzinwekkende staaltje van male chauvinist pig gedrag. Issienougek.
Djeez, wat een luxeprobleem.

Laat 'm met frut3lla gaan dan. En anders wil ik wel mee!
wat je water geeft, groeit
Toen ik de topic-titel zag staan, dacht ik dat er een dierbare was overleden waar je normaal eerste kerstdag mee doorbracht.

Maar nee, je man haalt het in zijn hoofd om circus kaartjes te kopen!

Die 2.5 uur kun je je niet gewoon even aanpassen?

Zijn er nog 21,5 uur eerste kerstdag over.

Pfffff wat een gez****
quote:ikwordmama schreef op 08 december 2012 @ 19:19:

zeurzeurzeurzeur !

ik zit HEEL de kerst alleen met mijn zoontje.. ruilen ???

Als zoontje tegen honden geruild mogen worden....

Of mag ik dat niet zeggen? Tsja, sorry, maar dat krijg je met zo'n antwoord.
Jij en je honden, pffff.

Misschien had je beter met hun kunnen trouwen.

Maar serieus:

Doe je man een lol.

Of laat hem met iemand anders gaan.
Mijn vriend wilde zooo graag dat ik eens meeging naar een voetbalwedstrijd van 'zijn' club. We waren een weekend in het buitenland en zijn club speelde daar dat weekend. Ik hou helemaal niet van voetbal maar ben toch meegegaan. Uiteindelijk vond ik het heel leuk om zoiets meegemaakt te hebben! Het viel erg mee en was erg leuk met zijn tweeën.

Kortom, misschien gewoon meegaan en verder kijken dan je neus lang is
Zou er trouwens ook begrip opgebracht worden als het andersom was geweest?

Dus als mijn man net zo hard gebaald had als hij mee had gemoeten naar Gooise vrouwen, terwijl ik wist dat hij dat absoluut niet leuk vond? Of zouden jullie dat van mij dan belachelijk hebben gevonden, om hem iets op te dringen wat hij niet leuk vind?
Regel een spontaan kersttripje naar Andalusië inclusief circus. Iedereen blij.
Ga in therapie!
Het gaat er volgens mij om dat hij iets samen wil doen en dat jij die activiteit niet leuk vindt. Ik zou er niet zo'n principieel stampvoetdrama over de verhoudingen tussen de seksen van maken. Of je blijft lekker thuis, of je gaat mee en maakt er wat van. Makkelijk zat.
O, hij heeft het al geregeld? Ik dacht dat het alleen een voorstel was.
Ga in therapie!
quote:iones schreef op 08 december 2012 @ 19:22:

Dus als mijn man net zo hard gebaald had als hij mee had gemoeten naar Gooise vrouwen, terwijl ik wist dat hij dat absoluut niet leuk vond? Of zouden jullie dat van mij dan belachelijk hebben gevonden, om hem iets op te dringen wat hij niet leuk vind?
Het is niet echt een voorstel. Het is gebracht als een voorstel en ik heb kenbaar gemaakt wat ik er van dacht. Ik wil best thuis blijven, geen punt. Maar dat vind hij niet leuk.

Als ik nou maar wist wat voor alternatieven er zouden zijn op die dag! Dan konden we iets gaan doen wat we allebei leuk vonden. Een kerstmarkt in Duitsland bijvoorbeeld maar niet te ver rijden.
Je bent gewoon een zeurkous. Zeuren om het zeuren omdat je man graag naar het circus wil en jij niet, nou boehoe.

Je kan natuurlijk gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt en dat je niet gaat.
quote:iones schreef op 08 december 2012 @ 19:22:

Wat kun jij zeuren zeg. Ik vind het echt zo'n ontzettend non-probleem.

Het is geven en nemen hoor in een relatie.

De ene keer gaat hij met jou mee als jij jets graag wilt (met de honden wandelen ), de andere keer doe jij iets wat hij graag wil.

Man en ik hebben dat al jaren met schouwburg bezoek; dan zijn er ook wel dingen die een van ons beiden leuk vindt, terwijl het voor de ander niet zo nodig hoeft.

Nou het is wat, van 8 tot half 11 iets voor een ander doen!
quote:iones schreef op 08 december 2012 @ 19:20:

[...]

Als zoontje tegen honden geruild mogen worden....

Of mag ik dat niet zeggen? Tsja, sorry, maar dat krijg je met zo'n antwoord.

ik vind jou antwoord toch een stukkie raarder. wou TO duidelijk maken dat er mensen zijn die een vervelendere kerst hebben dan 2,5 uur van je leven spenderen aan iets wat je man leuk vind.

daarom vind ik TO een ZEUR

TO ben jij dus JIJ bent een ZEUR
Ik vind dat je overdrijft. Het is MAAR 2,5 uur.

Vind dat je dat in een relatie gewoon voor elkaar over kunt hebben. Als je man dit nu graag wil ( ga ervan uit dat hij graag wil aangezien hij vorig jaar ook wou).

Gaan jullie daarna iets doen wat jij heel graag wilt.

Of anders toch naar iets kijken wat jullie allebei leuk vinden.

Lijkt mij wel heel leuk. Wij wilden ook wel, maar ja te duur zo'n circus.
Google stuk?
Dagje Winterefteling.

Boswandeling, warme chocolademelk drinken.

Sauna

En anders beiden je zin. Hij het circus en jij het andere deel van de dag jouw zin. Compromis sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven