rot eerste kerstdag

08-12-2012 18:59 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Manlief heeft het in zijn hoofd dat hij naar kerstcircus wil in Enschede.

En ik geef niets om circus! Ik vind er werkelijk geen reet aan! Het enige leuke aan circus vind ik paarden. Bij voorkeur andalusiers. Guess what: dat heeft dit circus natuurlijk niet.

Alleen artiesten met kunstjes en die vind ik echt oersaai. Ik vind er gewoon niets aan. Het kan me niet bekoren.

Weet iemand niet iets leukers met eerste kerstdag in Overijssel of achterhoek of zo? Dan kan ik hem misschien overhalen om dat samen te gaan doen.
quote:Lady-Voldemort schreef op zaterdag 08 december 2012 20:58 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="poldervrouw in "rot eerste kerstdag"" class="messagelink">poldervrouw schreef op 08 december 2012 @ 20:50</a>:</b>

En toch en toch. Is dat heel wat anders dan dat stomme circus.

Ik doe ook veel voor een ander maar in mijn relatie heb ik het "recht" om iets niet te hoeven.

</div></blockquote>Ik zie niet in waarom je juist en alleen in een relatie dat recht zou moeten laten gelden. Rechten en plichten heb je overal, en het is zaak daar een midden in te vinden. Maar in een relatie lekker alleen maar doen waar je zelf zin in hebt en de wensen van je partner (al zijn ze nog zo futiel) structureel ondergeschikt maken aan de jouwe lijkt me de weg niet.

Ik zeg ook " recht". Ik zeg niet dat ik lekker doe waar ik zin in heb. Maar in dit geval zou ik niet meegaan. Wat? Ik weet zeker dat MIJN partner dit niet zou doen. Mij verplichten mee te gaan

Zoals eerder gezegd. Wij zitten altijd in heti midden. Hij hoeft van mij niet mee naar dingen die hij haat ( pretparken en carnaval ) en ik ga niet mee naar circus bijvoorbeeld. Wel ga ik mee maar dingen die voor hém belangrijk zijn En dat heb ik voor hem over en hij voor mij.

Ik weet niet hoe dat bij to zit ? Ze reageert niet meer dacht ik.
quote:thomaaas schreef op zaterdag 08 december 2012 20:56 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="poldervrouw in "rot eerste kerstdag"" class="messagelink">poldervrouw schreef op 08 december 2012 @ 20:50</a>:</b>

En toch en toch. Is dat heel wat anders dan dat stomme circus.

<b>

Ik doe ook veel voor een ander maar in mijn relatie heb ik het "recht" om iets niet te hoeven. </b>

Net als mijn partner dat ook heeft. Dat staat compleet los van iets voor elkaar over hebben of klaar staan voor je grootmoeder. Dat is écht heel wat anders.</div></blockquote>Ja, dat recht heb je. Net zoals ik het recht heb om op een andere plek kerst te vieren. TO kan alleen haar bezwaren met haar partner bespreken én ik vind het nogal wat om te spreken over een 'rot kerst' omdat je partner naar een circusvoorstelling van 2,5 uur wil. Eens. Maar ik vermoed dat to dat al gedaan heeft. Dat zegt ze ergens. Maar hij wil toch naar circus toch ?
Mijn recept voor activiteiten waar je net niet zo'n zin in hebt is lichtelijk aangeschoten worden. Is alles meteen een stuk lolliger.
Niet alle 7 pagina's gelezen. Als je man gezellig naar kerstcircus wilt, kan je lekker voor of na het circus uit eten. Om nu te praten over rotkerstdag, simpel om het feit dat je niet naar een circus wilt.. Je lijkt wel zo'n klein kind wat niet te vrede is met haar kerst kadootje.
quote:Italie_Meisje schreef op 08 december 2012 @ 22:27:

Gezellig. Wij gaan ook naar SR. Weet nog niet welke dag precies. Ligt aan de drukte op werk.

Woon ook dicht bij ( oldenzaal) dus we gaan mooi op de fiets.Wij wonen in Manderveen, gemeente Tubbergen. Voor ons is het met de auto al 35 minuten, dus dat fietsen zullen we maar uit ons hoofd laten...
Je zou als compromis op tweede kerstdag kunnen gaan wandelen bij overijssels landschap, hebben schitterende routes en altijd met krentewegge etc.
quote:VotesforLeo schreef op 09 december 2012 @ 15:52:

Je zou als compromis op tweede kerstdag kunnen gaan wandelen bij overijssels landschap, hebben schitterende routes en altijd met krentewegge etc.

We gaan dan naar de weerselose rommelmarkt. Dat vind ik heel erg leuk.

En wandelen met de honden moeten we toch. Niet omdat ik dat zo leuk vind, maar omdat honden daar nu eenmaal behoefte aan hebben en dat de consequentie is als je een hond neemt.
Iones, ik ben benieuwd hoe het geweest is.

Hebben jullie het toch nog gezellig gehad?
Zoals al diverse keren aangegeven, het is geven en nemen, als jouw man dit leuk vindt ga er dan in mee. Wees blij met zo'n man die initiatief neemt ook al is het niet iets wat jou ligt. Zal omgekeerd ook vaak het geval zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven