Herfsttetters!
zaterdag 8 december 2012 om 21:00
Ik ben net een half uurtje thuis. K heeft het hele huis in kerstsfeer gebracht. Ziet er erg leuk uit, leuke verrassing bij binnenkomst. Hij ligt nu lekker op de bank, ik leun tegen hem aan. Onze zwartkleefmonster heb ik maar naar de grond verbannen. Grote bank of niet, 2 volwassenen en een grote hond is too much.
Olijf ook al boodschappen gedaan. Ik heb alleen maar een dikke Antilliaan van me af geschud op weg naar de fiets. Beste man begon in ene tegen me te babbelen over hoe koud het wel niet was en dat hij me wel vaker gezien had en of ik ook in Vld woonde. Wordt je gewoon bij -3 op het station versierd.... Hahahahaha
Olijf ook al boodschappen gedaan. Ik heb alleen maar een dikke Antilliaan van me af geschud op weg naar de fiets. Beste man begon in ene tegen me te babbelen over hoe koud het wel niet was en dat hij me wel vaker gezien had en of ik ook in Vld woonde. Wordt je gewoon bij -3 op het station versierd.... Hahahahaha
zaterdag 8 december 2012 om 21:16
Ik kitchmeuk met kerst.
Waar komt dat pareltje van een kleurboom vandaan Olijf?
Perrachtkado!!
Ik heb vorige week zelf al een krans gemaakt van 2 oude boa's zoals jullie misschien op FB al gezien hebben.
MO heeft vanmiddag een klein beumpie in pot gekocht bij Albert Heijn.
Die staat nu te wachten op lampjes en glittermeuk.
Zin aan
Waar komt dat pareltje van een kleurboom vandaan Olijf?
Perrachtkado!!
Ik heb vorige week zelf al een krans gemaakt van 2 oude boa's zoals jullie misschien op FB al gezien hebben.
MO heeft vanmiddag een klein beumpie in pot gekocht bij Albert Heijn.
Die staat nu te wachten op lampjes en glittermeuk.
Zin aan
zaterdag 8 december 2012 om 23:33
Biebje Beterschap meid, das balen ziek zijn. Laat je lekker verwennen!
Hier druk met Sint. En vandaag de opening vd nieuwe "tram" lijn bij ons in de buurt. Burgemeester en premier v Alberta waren er. R moest spelen want haar school zit aan het eind vd lijn dus de hoge heren/dames kwamen hier speechen. Was wel leuk, we zaten helemaal vooraan, we waren er al vroeg omdat we R moesten brengen.
We hebben ook de kerstboom gekocht, die gaan we morgen opzetten.
Hier druk met Sint. En vandaag de opening vd nieuwe "tram" lijn bij ons in de buurt. Burgemeester en premier v Alberta waren er. R moest spelen want haar school zit aan het eind vd lijn dus de hoge heren/dames kwamen hier speechen. Was wel leuk, we zaten helemaal vooraan, we waren er al vroeg omdat we R moesten brengen.
We hebben ook de kerstboom gekocht, die gaan we morgen opzetten.
Optimist tot in de kist!
zondag 9 december 2012 om 12:17
zondag 9 december 2012 om 12:33
Goedemiddag! Ik ga zo ontbijten met shoarma pizza Tart is ook lekker hoor, maar nu ff een stevig ontbijt. Zin in.
Slapen ging zo zo. Morgana was de weg ernstig kwijt helaas.
Verder ook niet zo veel te vertellen. Vroeg wakker, koffie drinken, internetten. Was opvouwen en was in machine gedaan. Bed verschoond. Nu ontbijten dus en daarna zie ik wel. Misschien nog even naar Rotterdam voor de 'prachtige' kerstboom.
Slapen ging zo zo. Morgana was de weg ernstig kwijt helaas.
Verder ook niet zo veel te vertellen. Vroeg wakker, koffie drinken, internetten. Was opvouwen en was in machine gedaan. Bed verschoond. Nu ontbijten dus en daarna zie ik wel. Misschien nog even naar Rotterdam voor de 'prachtige' kerstboom.
zondag 9 december 2012 om 13:50
zondag 9 december 2012 om 14:01
oh balen Splinter. ook een fijne ibuprofen erin?! voor je naar buiten gaat.
En waar heb jij mee ontbeten dan?
Keel gaat bij mij redelijk,nu meer neusverkouden en wattig hoofd.
Vanmiddag bij zus een rood portje en dan fris en fruitig weer aan het werk morgen.
De sneeuw is hier ook allemaal weggeregend
En waar heb jij mee ontbeten dan?
Keel gaat bij mij redelijk,nu meer neusverkouden en wattig hoofd.
Vanmiddag bij zus een rood portje en dan fris en fruitig weer aan het werk morgen.
De sneeuw is hier ook allemaal weggeregend
zondag 9 december 2012 om 14:10
Twee Saridon erin. Daar ga je wel een beetje van zweven, maar meestal werkt het wel.
Ik had twee bruine boterhammetjes met eiersalade en een kop thee. Heeeeel gewoon maar wel lekker.
Fijn dat je keel weer wat beter is. Wattig hoofd is ook niet fijn, maar als je een dikke keel hebt dan heb je daar met alles last van. Misschien een extra rood portje straks?
Ik ga me toch ook nog maar even verdiepen in de zorgpolis. Al heb ik daar een pesthekel aan. Als ik zie wat jullie betalen, dan zit ik daar wel ver boven met 138 euro per maand. Ohra extra aanvullend met tandengaaf ofhoedatookpreciesheet.
Ik had twee bruine boterhammetjes met eiersalade en een kop thee. Heeeeel gewoon maar wel lekker.
Fijn dat je keel weer wat beter is. Wattig hoofd is ook niet fijn, maar als je een dikke keel hebt dan heb je daar met alles last van. Misschien een extra rood portje straks?
Ik ga me toch ook nog maar even verdiepen in de zorgpolis. Al heb ik daar een pesthekel aan. Als ik zie wat jullie betalen, dan zit ik daar wel ver boven met 138 euro per maand. Ohra extra aanvullend met tandengaaf ofhoedatookpreciesheet.
zondag 9 december 2012 om 14:16
quote:Splinter02 schreef op 09 december 2012 @ 14:10:
Is het een idee dat je met Ohra belt morgen en dan samen doorneemt wat je hebt gebruikt het afgelopen jaar (en evt het jaar daarvoor)
Ik zie momenteel heel veel mensen die te hoge aanvullende pakketten hebben.
Bv tandarts die ¤900 per jaar dekt en dat er dan maar 2 controles en 2 gaatjes gevuld zijn.
Adhv je declareerd gedrag kun je een redelijke inschatting maken van wat je nodig hebt.
Heb je bv écht 27x fysio per jaar nodig of kun je met 12 af? (weer ster omlaag..)
Is het een idee dat je met Ohra belt morgen en dan samen doorneemt wat je hebt gebruikt het afgelopen jaar (en evt het jaar daarvoor)
Ik zie momenteel heel veel mensen die te hoge aanvullende pakketten hebben.
Bv tandarts die ¤900 per jaar dekt en dat er dan maar 2 controles en 2 gaatjes gevuld zijn.
Adhv je declareerd gedrag kun je een redelijke inschatting maken van wat je nodig hebt.
Heb je bv écht 27x fysio per jaar nodig of kun je met 12 af? (weer ster omlaag..)
zondag 9 december 2012 om 14:19
Ik heb fijne collectiviteitskorting,dat scheelt al behoorlijk.
Maar ik weet ook dat niet meer dan 1 ster aanvullend nodig heb.
Tandarts betaal ik zelf,hoeft niet in een verzekering. Dit jaar had ik vette pech met die wortelkanaalbehandeling maar dat was voor het eerst in mijn leven. Ik verwacht die ook niet weer in 2013.
Misschien een vulling vervangen en een controle...dat kost zo'n ¤70 euro samen.
Iedere maand premie is minimaal ¤120 op jaarbasis.
Maar ik weet ook dat niet meer dan 1 ster aanvullend nodig heb.
Tandarts betaal ik zelf,hoeft niet in een verzekering. Dit jaar had ik vette pech met die wortelkanaalbehandeling maar dat was voor het eerst in mijn leven. Ik verwacht die ook niet weer in 2013.
Misschien een vulling vervangen en een controle...dat kost zo'n ¤70 euro samen.
Iedere maand premie is minimaal ¤120 op jaarbasis.
zondag 9 december 2012 om 14:22
Ik wist niet dat dat kon Bieb. Maar wel een goed idee. Voor donderdag dan.
Het is inderdaad meer dat ik me verzeker 'voor het geval dat'. Bij de tandarts heb ik nooit wat (negeert even dat wellicht mijn kies eruit moet straks), maar als je bedenkt wat behandelingen kunnen kosten, dan ben ik daar liever voor verzekerd. En fysio heb ik wel regelmatig nodig voor mijn rug en dan vind ik het een vervelend idee dat ik daarin beperkt zou zijn.
Dat zijn natuurlijk alleen de 2 voorbeelden die je aanhaalt, maar dat zou ik inderdaad kunnen bespreken ja.
Goed plan!
Het is inderdaad meer dat ik me verzeker 'voor het geval dat'. Bij de tandarts heb ik nooit wat (negeert even dat wellicht mijn kies eruit moet straks), maar als je bedenkt wat behandelingen kunnen kosten, dan ben ik daar liever voor verzekerd. En fysio heb ik wel regelmatig nodig voor mijn rug en dan vind ik het een vervelend idee dat ik daarin beperkt zou zijn.
Dat zijn natuurlijk alleen de 2 voorbeelden die je aanhaalt, maar dat zou ik inderdaad kunnen bespreken ja.
Goed plan!