Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ach Pilou, dan heb jij heel wat meer reden om niet gezellig te zijn dan ik. Logisch dat je daar mee bezig bent.

( <-- sorry)
Plou, ik dacht al zoiets. Probeerde het al ergens terug te vinden, maar dat ging niet zo snel.

Vond het mooi dat je gisteren gevierd hebt, sinds zo lang. En dan nu vandaag de herinneringen, logisch dat je dan toch weer moet slikken.

Rat, slaap lekker.

Ik ga zo ook te bedde. Verder lezen in Ronja. Wat ik nu lees met de gedachte dat kleine Tonksje het maar niks vond
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Oh ja, Pilou, succes morgen!

Splint, stomme klusjes zijn stomme klusjes. En die voelen nog stommer als je vakantie voorbij is. Ik hoop dat jouw nieuwe collega een goeie is. En succes met je contractgesprek.
Thanks Pilou en Fiolle.

Slaap en lees lekker allemaal!
Normaal had ik er al een 85kmreis en een half uur werken op zitten. Nu nog aan de koffie, heerlijk!
Wat lekker Pilou! Ben je al wel op je werk of nog thuis? Gut, 8 uur en aan de koffie, dat zal raar zijn. Maar het lijkt me heerlijk hoor! Ik ben nu aan het ontbijten.

Vanochtend nog een dikke hagelbui op mn kop gehad. Zelfs Tara vond het maar niks. Oren naar achter, ogen half dicht en dan tegen de wind in terug naar huis lopen. Brrrr. En 2 meter voor huis is het droog he...

Ik ga mijn moed maar weer eens verzamelen om aan de slag te gaan. Niet zo'n zin, ik heb een te leuk weekend gehad. Na zoiets wil ik niet werken, ik wil dan nog langer weekend. Maar ja, over 2 weken 2 weken vakantie!

Splinter, succes vandaag met gesprek en collega.
Pilou

Ik zit met Kaat in het ziekenhuis. Bijna aan de beurt.
Het Viva forum is papaja.
Succes Tonkie, en vooral je Kaat natuurlijk. Zij moet het ondergaan. Is ze nog een beetje rustig of is ze helemaal van slag?

Pilou, ook van mij nog een knuffel. Heb gisteren veel aan je gedacht.
Klaar! Ligt nu een film te kijken en ijsje te eten.
Ploutje, wat een moeilijke dag, tuurlijk is dat even slikken. Die emotie hoort erbij, hoe moeilijk ook.

Fiolletje, ik ben nog steeds zo blij voor jullie. Niet leuk die moeheid maar wel een echt "teken".

Ik ben een beetje verdrietig omdat ik merk dat ik het moeilijk vind om aansluiting te vinden op dit moment. Ik twijfel of ik even stop, misschien ben ik teveel op mijzelf gericht ofzo maar ik merk dat ik op een een of andere manier er niet lekker inzit hier. Ligt aan mij hoor. Ik vind het moeilijk om goed op te pakken. De dingen die ik beleef schrijf ik hier maar het sluit lijkt het niet aan ofzo. Ik vind het heel moeilijk want ik vind jullie allemaal zo leuk en lief en ik leef echt mee met jullie. Ik snap het zelf niet zo goed.
Optimist tot in de kist!
Fant wat naar dat je dat zo ervaart.

misschien helpt als ik uitleg dat ik vaak niet begrijp waar je het over hebt?

Je bent met zoveel tegelijk bezig en praat veel in Engelse termen waarvan ik de ballen niet snap maar ik vind het dan weer stom om weer aan jou te vragen wat het inhoudt en wat je bedoelt.
quote:NymphadoraTonks schreef op 10 december 2012 @ 09:11:

Klaar! Ligt nu een film te kijken en ijsje te eten.

Fijn dat het zo snel ging.

Hoe voelt Kaat zich nu?
Toch heb ik liever dat je het vraagt Bieb, ik doe echt mijn best om duidelijk te zijn vooral na de keer dat jullie zeiden dat ik termen gebruikte die niet bekend waren. Het probleem is dat het soms lastig is om een term te vertalen als die niet bekend is (op dezelfde manier) in NL. Het sluipt er blijkbaar in, ik weet het ook niet. De laatste tijd probeer ik al erg op te letten, echt.

Hoe'st met je verkoudheid trouwens?
Optimist tot in de kist!
Ach heeft Kaatje de operatie er al weer opzitten. wat zal het spannend zijn geweest voor jou Tonks! Gauw beter worden Kaat!

Optimist tot in de kist!
Voor Kaatje
Verder eens met Bieb.
Ik ben blij dat het achter de rug is.

Kaat deed het erg goed. De uitleg vooraf heeft wel echt geholpen. Het is wel echt goed gedaan voor kinderen hoor. Pedagoge erbij die heeft de knuffel ook een haarnetje gegeven, Kaat heeft mij uitgelachen in m'n bananenpak

De arts heeft de knuffel nog een mondkapje gegeven. Kaat heeft nog aan de verpleegkundige gevraagd of ze die middag nog naar school mocht. (nee )

Fant Ik reageer sowieso bar slecht. Ik heb geen last van de termen hoor. Ik moet gewoon eens goed reageren op iedereen.

Bedankt voor de plaatjes

Gisteravond was de echte man achter de entouchables film op tv. Wil ik nog wel even op gemist kijken.

Viool, hoe vind je Ronja?

Je klinkt wel heeel erg zwanger hoor

Ik zit per ongeluk teledoc te kijken. Voelt bijna ongepast om hier vrolijk te doen.
Puzzelpoes:

Optimist tot in de kist!
Tonks, wat is teledoc?

Fijn dat het zo goed ging met Kaat. Nu afwachten wat het resultaat is?

Ik vind Ronja best aardig, maar hoor jou steeds zuchten in mijn hoofd

En hoezo klink ik zwanger?

Fant, jammer dat je dat zo voelt. Ik heb het soms ook, dat ik geen aansluiting voel. Voor mijzelf weet ik dat dat dan aan mij ligt, want jullie zijn nog dezelfden. Ik ben hier dan gewoon nauwelijks of niet te vinden. Niet dat ik je weg wil jagen, juist niet, maar om uit te leggen hoe dat bij mij werkt.

Oh ja, wat ik je nog wilde vragen: je hebt nu al twee keer gezegd dat je zo blij bent voor ons, bedoel je dan mij en mijn blobje met die ons? Gewoon nieuwsgierigheid

Plou, hoe was het vandaag? Leuk, verrassend?

Splint, hoe was de nieuwe collega en het gesprek?
Oh, wat een eigenwijs koppie
Bieb, jij weer beter trouwens?

Rat, die hagelbui klinkt heel erg onfijn.

Ik ben net wezen eten met een vriendin, was heel gezellig. Veel zwangerosaurus-grappen gemaakt. Heb wel gezegd dat ik nu nog gevoel voor humor heb, maar tegen de zomer vast niet meer
Nou eigenlijk gewoon voor iedereen in je omgeving Fiool, je bent nooit (tenminste hoop ik) alleen zwanger vooral, toch?
Optimist tot in de kist!
BAM betekent niet alleen toch?
Optimist tot in de kist!
Oh, bedoel je het zo. Nou, ja, ik heb wel veel mensen in mijn omgeving, maar die zijn toch niet zwanger met mij. Ze leven wel mee hoor, maar uiteindelijk doe ik het toch alleen. En zo voel ik het ook echt. Klinkt misschien eenzaam, maar het voelt niet verdrietig of zo. Maar uiteindelijk ben ik gewoon alleen, 's avonds en 's nachts. En dat zal ik straks ook zijn, tenminste, de enige die dan voor blob zorgt. Mijn netwerk zal heel belangrijk voor mij (straks ons) zijn, maar ik zal het toch voor 80/90% in mijn eentje doen.

Is natuurlijk heel anders dan jouw drukke gezin
Fiooltje, een van de dingen die ik mijn hele leven als moeder heb gemist is een familie voor mijn kinderen. Geen opa, oma, ooms, tantes, ik heb menige avond voor de verjaardagen gehuild. Ikzelf was opgegroeid met heeeeel veel ooms, tantes, opa's en oma's, zelfs "neppe". Het hele huis zat altijd vol. Onze kids hebben dat nooit gekend. Dus, ja een heel druk gezin, maar nooit veel "eromheen". Misschien idealiseer ik dat wel teveel hoor dat kan. Ik hoop i.i.g. dat jij kunt genieten van het middelpunt zijn als zwangere, want dat gun ik je zo!
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven