rot eerste kerstdag

08-12-2012 18:59 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Manlief heeft het in zijn hoofd dat hij naar kerstcircus wil in Enschede.

En ik geef niets om circus! Ik vind er werkelijk geen reet aan! Het enige leuke aan circus vind ik paarden. Bij voorkeur andalusiers. Guess what: dat heeft dit circus natuurlijk niet.

Alleen artiesten met kunstjes en die vind ik echt oersaai. Ik vind er gewoon niets aan. Het kan me niet bekoren.

Weet iemand niet iets leukers met eerste kerstdag in Overijssel of achterhoek of zo? Dan kan ik hem misschien overhalen om dat samen te gaan doen.
quote:azurblauw schreef op 08 december 2012 @ 20:03:

Ik zou Enschede erger vinden om 1e Kerstdag door te brengen, dan dat hele circus. 'Wat hebben jullie dit jaar met Kerst gedaan?' O, wij zijn in Enschede geweest.'

Je moet er toch niet aan denken?

You are kidding me. Jij vindt het leuk in Enschede
Dat is inderdaad vaak (gezien de afstand).

Ja ik schrok van zijn dood, die toch nog onverwacht kwam. Maar ik was de dag ervoor nog op bezoek geweest en had van hem genoten. En hij van ons. Dus het was echt goed zo. Mooie leeftijd bereikt en samen mooie dingen beleefd. Was een prachtige uitvaart. Mijn lieve opaatje.
Ik ben al een aantal keren meegeweest met manlief naar een metalconcert en festival!

Iets wat ik vreselijk vind , maar voor hem doe ik dat, en weet je het werd nog gezellig ook! Ondanks de muziek ( liep soms wel even naar buiten om mijn oren wat rust te geven ) waren het leuke avondjes /dagjes.

Circus lijkt me geweldig! Nooit geweest overigens .
quote:Frizzy schreef op 08 december 2012 @ 21:05:

Dat is inderdaad vaak (gezien de afstand).

Ja ik schrok van zijn dood, die toch nog onverwacht kwam. Maar ik was de dag ervoor nog op bezoek geweest en had van hem genoten. En hij van ons. Dus het was echt goed zo. Mooie leeftijd bereikt en samen mooie dingen beleefd. Was een prachtige uitvaart. Mijn lieve opaatje.Fijn dat het zo afgrond is. Dat is toch een troost, vind ik zelf altijd. Hoe rot ook.
quote:poldervrouw schreef op 08 december 2012 @ 20:50:

En toch en toch. Is dat heel wat anders dan dat stomme circus.

Ik doe ook veel voor een ander maar in mijn relatie heb ik het "recht" om iets niet te hoeven.

Net als mijn partner dat ook heeft. Dat staat compleet los van iets voor elkaar over hebben of klaar staan voor je grootmoeder. Dat is écht heel wat anders.Dat vind ik ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier gaat alle commotie om:

http://www.circusfestival.com/

En je hoeft niet eens Enschede in, de lokatie is naast de Grolsch Veste en er is ook geen tent.
quote:yasmijn schreef op 08 december 2012 @ 21:12:

Hier gaat alle commotie om:

http://www.circusfestival.com/

En je hoeft niet eens Enschede in, de lokatie is naast de Grolsch Veste en er is ook geen tent.

Kan erger:

http://www.circusfestival ... ens%20-%20Frankrijk/3.jpg

Alleen al hierom kon het wel eens de moeite waard zijn.
Ok, dit is er ook. Maar dan kun je misschien je tijd even gebruiken om je man spannende dingen in zijn oor te fluisteren ofzo.

quote:yasmijn schreef op zaterdag 08 december 2012 21:12 Hier gaat alle commotie om:

<a href="http://www.circusfestival.com/" class="link">http://www.circusfestival.com/</a>

Oohh ja dat zag ik vorige week, is op go planet !

Er hingen posters ed. Na de tijd kun je lekker ten hij de Griek, wokken, wellicht bowlen?
quote:Frizzy schreef op 08 december 2012 @ 21:15:

[...]

Kan erger:

[afbeelding]Oeh . Ik ga mijn man toch eens aan zijn hoofd zeuren denk ik.
quote:ldp schreef op 08 december 2012 @ 20:11:

[...]

Nee, volgens mij maak je nog steeds een denkfout.

In elk geval ten opzichte van hoe ik het bedoel.

Je mag niet verwachten dat de ander iets voor je doet terwijl je weet dat hij er geen bal aan vindt, maar je zou zelf kunnen overwegen om iets te doen voor de ander waarvan je weet dat je hem/ haar daar een plezier mee doet.

MAar dat zeg ik toch? Dat ik een denkfout maakte. En ik legde dus uit hoe ik dacht, en waar ik de fout in ging.
hi hi, Frizzy.
quote:girlygirl08 schreef op 08 december 2012 @ 21:19:

[...]

Er hingen posters ed. Na de tijd kun je lekker ten hij de Griek, wokken, wellicht bowlen?Ik zeg: kom gewoon het centrum in! Retegezellig. Net na Serious Request.
quote:quattro35 schreef op 08 december 2012 @ 20:13:

Misschien is 't een circus wat bekend staat wegens dierenmishandeling? Dat zou ik als eerste proberen na te gaan.Ik heb al gekeken. Circussen die leeuwen, tijgers en olifanten in een kooitje stoppen ga ik principieel niet naartoe. Had ik nu een goed excuus gehad. Maar dat is er niet. Ik heb dus geen excuus. Baal dat er geen paarden mee doen maar honden doen wel mee. En honden vinden dit soort dingen leuk. Geen excuus dus.quote:feow schreef op 08 december 2012 @ 20:27:

[...]

Nee hoor, je maakt geen denkfout. Je denkt ánders. En je zou ook kunnen proberen er eens zo tegenaan te kijken als sommigen hier je voorstellen. Kán. Mág. Niet móet.

En je laatste zin "ik moet dat dus zien als iets voor iemand over hebben" zou je kunnen vervangen door 'ik zou het kunnen zien als iemand een plezier doen'

Whatever, denkfout of geen denkfout, maar wel anders denken.

Maakt niet uit, jullie hebben me overtuigd! Ik ga wel mee. Zonder chagrijnig gezicht. Beloofd!
Slotje.
En afgaande op de foto's moet ik echt NIET vergeten mijn verrekijkertje mee te nemen!!!!!

En die foto van dat geitje in die wagen....

Wij hebben ook geiten. Die zijn van mijn man, vindt ie leuk. Hij heeft iets met geiten. Dat kunstje met die geit zal hij wel mooi vinden.
quote:iones schreef op 08 december 2012 @ 21:25:

En afgaande op de foto's moet ik echt NIET vergeten mijn verrekijkertje mee te nemen!!!!!Pcies. Ieder nadeel hep se foordeel .
Nou voor ieder wat wils dan.

Veel plezier.
Zie je Iones, wordt een topdag!
quote:yasmijn schreef op zaterdag 08 december 2012 21:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="girlygirl08 in "rot eerste kerstdag"" class="messagelink">girlygirl08 schreef op 08 december 2012 @ 21:19</a>:</b>

[...]

Er hingen posters ed. Na de tijd kun je lekker ten hij de Griek, wokken, wellicht bowlen?</div></blockquote>Ik zeg: kom gewoon het centrum in! Retegezellig. Net na Serious Request.

Precies!

Wij gaan de 22e naar sr! We wonen redelijk vlakbij Enschede . Heb er zin in!
Ik ben er ook bij! Ik woon op 5 mins loopafstand. Ik probeer alle dagen SR even te gaan.

Nou ja, even, dat wordt doorzakken

Vooral de laatste dag, groot feest!
quote:iones schreef op 08 december 2012 @ 21:25:

En afgaande op de foto's moet ik echt NIET vergeten mijn verrekijkertje mee te nemen!!!!!

En die foto van dat geitje in die wagen....

Wij hebben ook geiten. Die zijn van mijn man, vindt ie leuk. Hij heeft iets met geiten. Dat kunstje met die geit zal hij wel mooi vinden.

Dit klinkt al alsof je je zit te verheugen op het plezier dat je man zal gaan hebben. Dat bedoelde ik dus

Enjoy! En zelfs als het toch niet leuk is: die 2,5 uur gaan óók voorbij en dan prijs je jezelf inwendig dat je heel manmoedig op eerste kerstdag een goede daad zit te doen.
quote:yasmijn schreef op zaterdag 08 december 2012 21:38 Ik ben er ook bij! Ik woon op 5 mins loopafstand. Ik probeer alle dagen SR even te gaan.

Nou ja, even, dat wordt doorzakken

Vooral de laatste dag, groot feest!

Wat luxe! Zo dichtbij! Ik heb jaren tegenover woonboulevard gewoond , geweldige tijd!

Nu wonen we in almelo. ( stuk minder gezellig , maar manlief Komt uit Vroomshoop en ik dus uit Enschede dus we gingen er tussen in , over compromissen gesproken!!)

Wij hebben er ook heel veel zin in!
Gezellig. Wij gaan ook naar SR. Weet nog niet welke dag precies. Ligt aan de drukte op werk.

Woon ook dicht bij ( oldenzaal) dus we gaan mooi op de fiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven