doorgeefvraag
woensdag 7 mei 2008 om 07:06
Nee, thuis meer seks. Ben nogal van het gemak, mag me graag douchen na de seks etc.
Als ik dan in zo'n tentje lig (waar de ik seks dan wel weer leuk vind doordat je zo stilletjes moet doen) en dan na de seks me eerst bukkend (klein tentje) moet aankleden, de hele camping over moet en dan onder zo'n lauwe campingdouche kan... dan vergaat mij de zin alweer...
Maar als ik dan in een hotel op vakantie ga... dan is het net zo vaak als thuis...
Ik laat de vraag nog even staan.
Als ik dan in zo'n tentje lig (waar de ik seks dan wel weer leuk vind doordat je zo stilletjes moet doen) en dan na de seks me eerst bukkend (klein tentje) moet aankleden, de hele camping over moet en dan onder zo'n lauwe campingdouche kan... dan vergaat mij de zin alweer...
Maar als ik dan in een hotel op vakantie ga... dan is het net zo vaak als thuis...
Ik laat de vraag nog even staan.
woensdag 7 mei 2008 om 08:52
Heerlijk bij zonsondergang geruis van de zee op de achtergrond... Ja ben weleens betrapt met een sv op een landweggetje. We waren lekker aan het.....toen er een auto naast ons stopte...ze keken en reden door
Vakantie met tent en kinderen is niet echt libidoverhogend....hoe hou je je sexleven spannend?
Vakantie met tent en kinderen is niet echt libidoverhogend....hoe hou je je sexleven spannend?
woensdag 7 mei 2008 om 09:30
woensdag 7 mei 2008 om 10:02
woensdag 7 mei 2008 om 11:32