Bar Too Much *****202****
donderdag 6 december 2012 om 18:22
Das k*t Yette.... Hoe is het nu inmiddels?
Kwam juist met blij nieuws dat zoon een baan heeft en dat ik dat zo gewelig vind in deze tijd......
Mja dat is nu een beetje raar nieuws, gezondheid is altijd belangrijker.
Maar goed ik neem er toch een borrel op........nou ja, ...... de tweede dan haha
Proost voor alle mamma's
Kwam juist met blij nieuws dat zoon een baan heeft en dat ik dat zo gewelig vind in deze tijd......
Mja dat is nu een beetje raar nieuws, gezondheid is altijd belangrijker.
Maar goed ik neem er toch een borrel op........nou ja, ...... de tweede dan haha
Proost voor alle mamma's
donderdag 6 december 2012 om 21:05
Wat fijn Joopp! Lekker hoor. Gefeliciteerd!
Hier gaat het weer goed. De Zoon had twee keer een serie vandaag. Eerst op school waar hij vervolgens platgespoten heeft geslapen. Later heb ik hem toch maar gehaald en onderweg begon de tweede. Die duurde 38 minuten, bij 40 moet ik eigenlijk 112 bellen (nieuw protocol, we kijken het altijd langer aan) was dus inderdaad kut.
Hier gaat het weer goed. De Zoon had twee keer een serie vandaag. Eerst op school waar hij vervolgens platgespoten heeft geslapen. Later heb ik hem toch maar gehaald en onderweg begon de tweede. Die duurde 38 minuten, bij 40 moet ik eigenlijk 112 bellen (nieuw protocol, we kijken het altijd langer aan) was dus inderdaad kut.
donderdag 6 december 2012 om 23:57
Dat vind ik wel heeeel lang Yetje, dat kun je toch bijna wel een status-epilepticus noemen, toch???
Wat akelig, dat het niet goed is aan te passen met medicatie...
Hier is vanavond een logeerhondje gekomen en ik ben nu al afgeknoedeld moe..... Wat een enorm ADHD-gevalletje, datbeessie heeft met elkaar over de gehele avond maar 10 minuutjes rustig gelegen, maar wat vind ik 't leuk
Vraag me af, of ik het zondagavond nog steeds zo leuk vind
En dan nog het goeie nieuws van Joopp haar zoon, gefeliciteerd en ik drink er een portje op....eentje......welnee,... meerdere.....
Wat akelig, dat het niet goed is aan te passen met medicatie...
Hier is vanavond een logeerhondje gekomen en ik ben nu al afgeknoedeld moe..... Wat een enorm ADHD-gevalletje, datbeessie heeft met elkaar over de gehele avond maar 10 minuutjes rustig gelegen, maar wat vind ik 't leuk
Vraag me af, of ik het zondagavond nog steeds zo leuk vind
En dan nog het goeie nieuws van Joopp haar zoon, gefeliciteerd en ik drink er een portje op....eentje......welnee,... meerdere.....
zondag 9 december 2012 om 10:55
Nee Jo, ik was om 9.15 wakker. Maar na maanden erg slecht slapen (vooral heeeeeeel vroeg wakker) was ik zo blij met deze ochtend, dat ik dat toch nog even wilde melden.
Sportschool. Op zondagochtend.
Veel plezier Jo.
Sportschool. Op zondagochtend.
Veel plezier Jo.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 9 december 2012 om 18:31