Het èchte Mannen hoekje
zaterdag 1 december 2012 om 08:11
(Voortzetting van het èchte Mannen kletstopic)
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Op een vrouwenforum zijn vrouwen de baas en dienen mannen zich aan te passen. Nogal wiedes.
Maar alleen in dit topic draaien we de rollen om en zijn mannen de baas.
Hier gelden mannenregels zodat mannen zich thuisvoelen, niet telkens op hun tenen hoeven te lopen en lekker ongegeneerd hun eigen lompe en weinig verfijnde zelf kunnen zijn.
Uiteraard zijn vrouwen welkom mits ze gezellig meedoen.
Zelfs moderators zijn welkom als ze maar niet gaan lopen modereren.
Wij mannen doppen onze eigen boontjes wel.
Alles wat de aandacht van mannen heeft of trekt kan en mag hier besproken en getoond worden (naughty mag, X-rated niet).
Bier en tieten blijven centrale thema's.
Proost !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 9 december 2012 om 18:44
quote:secondhandsuus schreef op 09 december 2012 @ 18:40:
Ondanks dat het een mannentopic is en er in principe gezegd moet kunnen worden wat men denkt....
Maarrre al dat commentaar op die grote borsten, is niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen.
T konden wel nichten zijn van elkaar....
negatief? nee toch? vind ze alleen nogal groot. Kan ook gewoon t groene monster zijn hoor
Let's hear it for big boobs!
Ondanks dat het een mannentopic is en er in principe gezegd moet kunnen worden wat men denkt....
Maarrre al dat commentaar op die grote borsten, is niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen.
T konden wel nichten zijn van elkaar....
negatief? nee toch? vind ze alleen nogal groot. Kan ook gewoon t groene monster zijn hoor
Let's hear it for big boobs!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 9 december 2012 om 18:46
quote:secondhandsuus schreef op 09 december 2012 @ 18:40:
Maarrre al dat commentaar op die grote borsten, is niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen. .
Dat kan ik me goed voorstellen. Echt waar.
Maar als hier rekening gehouden gaat worden met iedereen's onzerheden, hormoonspiegel, zelfbeeld, stemming etc, dan wordt het een vrouwentopic. Het zoveelste.
Voor zover het dat nog niet is, dan.
Maarrre al dat commentaar op die grote borsten, is niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen. .
Maar als hier rekening gehouden gaat worden met iedereen's onzerheden, hormoonspiegel, zelfbeeld, stemming etc, dan wordt het een vrouwentopic. Het zoveelste.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 9 december 2012 om 18:48
quote:Very__Cherry schreef op 09 december 2012 @ 18:46:
[...]
je ava geinspireerd door arT?
en helemaal met je eens verder!
[...]
je ava geinspireerd door arT?
en helemaal met je eens verder!
zondag 9 december 2012 om 18:51
quote:Very__Cherry schreef op 09 december 2012 @ 18:46:
[...]
You're right....
Zolang je dan maar niet mijn foto in western-pakje belachelijk gaat maken...
[...]
You're right....
Zolang je dan maar niet mijn foto in western-pakje belachelijk gaat maken...
zondag 9 december 2012 om 18:57
Het voordeel van grote borsten is ook dat je er zaken tussen kunt stoppen, die eigenlijk niet mee naar binnen mogen. Maar omdat ze dáár niet mogen voelen, de mannelijke securities....
Zo heb ik eens een fototoestel mee naar een concert gesmokkelt, toe de smartphones er nog niet waren
(ja, zo oud ben ik al en nee, het was geen spiegelreflex )
Zo heb ik eens een fototoestel mee naar een concert gesmokkelt, toe de smartphones er nog niet waren
(ja, zo oud ben ik al en nee, het was geen spiegelreflex )
zondag 9 december 2012 om 19:01
quote:secondhandsuus schreef op 09 december 2012 @ 18:57:
Het voordeel van grote borsten is ook dat je er zaken tussen kunt stoppen, die eigenlijk niet mee naar binnen mogen. Maar omdat ze dáár niet mogen voelen, de mannelijke securities....
(ja, zo oud ben ik al en nee, het was geen spiegelreflex )ah joh jij hebt tenminste mooie ronde vormen. Ik ben zo'n plank. Mannen houden meer van ronde vrouwen met billen en borsten
(ja, zo oud ben ik al en nee, het was geen spiegelreflex )ah joh jij hebt tenminste mooie ronde vormen. Ik ben zo'n plank. Mannen houden meer van ronde vrouwen met billen en borsten