doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Roland: voorlopig niet
Altijd veilig ook al is de verleiding nog zo groot

Condooms wel eens voor andere doeleinden gebruikt?

(ik ga slapen, welterusten!)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Soms om een speeltje heen, en vroeger op school natuurlijk voor flauwe dingen.

Soa's zijn toch best wel een spelbreker he?

Ooit eentje opgelopen?
Okee, laatste dan: nee, gelukkig niet! Laten we het vooral zo houden...

Weleens een SOA opgelopen en dat moeten opbiechten?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Wat laat je me toch vaak in de steek om naar bed te gaan Roland....

Nee, maar dat is echt mijn ergste nachtmerrie.

Vraag blijft even staan vanwege het gruweleffect.
SOA?? nee doe ik niet aan...alhoewel ik het vaker onveilig dan veilig gedaan heb. dus eigenlijk mazzel gehad...

meer sex in vakantie dan zeg maar normaalweg thguis?
Nee, thuis meer seks. Ben nogal van het gemak, mag me graag douchen na de seks etc.

Als ik dan in zo'n tentje lig (waar de ik seks dan wel weer leuk vind doordat je zo stilletjes moet doen) en dan na de seks me eerst bukkend (klein tentje) moet aankleden, de hele camping over moet en dan onder zo'n lauwe campingdouche kan... dan vergaat mij de zin alweer...

Maar als ik dan in een hotel op vakantie ga... dan is het net zo vaak als thuis...

Ik laat de vraag nog even staan.
Op vakantie in een tentje is niet echt mijn ding...dus vakantie in een hotel en dan vaker sex dan thuis door t lekkere weer....tijd....

sex op het strand?
Dat is het grootste nadeel van vakantie met een tent én kinderen, zeer weinig seks!

Strand, ja en bij voorkeur bij zonsondergang!

In het openbaar, ooit "betrapt" door een voorbijganger?
Heerlijk bij zonsondergang geruis van de zee op de achtergrond... Ja ben weleens betrapt met een sv op een landweggetje. We waren lekker aan het.....toen er een auto naast ons stopte...ze keken en reden door

Vakantie met tent en kinderen is niet echt libidoverhogend....hoe hou je je sexleven spannend?
Even het stopcontact erbij betrekken

Heb je ook zo'n zin om nu in een hangmat aan de Riviera te gaan liggen en daar voorlopig niet meer uit te komen?
Thuis hebben we natuurlijk alle vrijheid 's avonds en af en toe een beetje teasen als er (nog) geen mogelijkheid is verder te gaan, is ook erg leuk. Plus dat je het extra gaat waarderen als je weer eens een weekendje samen hebt .

Wat zou jouw ideale vakantie zijn en met wie?
quote:Roland1971 schreef op 07 mei 2008 @ 09:28:

Heb je ook zo'n zin om nu in een hangmat aan de Riviera te gaan liggen en daar voorlopig niet meer uit te komen?JAAAAA! Met hangmatten kun je leuke dingen doen (heb ik ergens gelezen)
Lekker naar Griekenland met mijn huidige SV.

Op vakantie meer sex dan thuis in eigen land?
anoniem_49673 wijzigde dit bericht op 07-05-2008 09:39
Reden: te privé
% gewijzigd
Niet per definitie, hangt van je partner af, het soort vakantie etc...

Wat is romantischer: chateau in de bergen of resort op het strand?
@Pelvis 2 - Net op tijd, zou je bijna geciteerd hebben!

Ik dus niet, maar laat je vraag staan voor de volgende.
Chateau in de bergen, sneeuw, haardvuur met kleed ervoor.... of warm zonnig strand? Hoe kan ik daar nou uit kiezen?
Geen idee hoe je dat gaat doen Ach, doe je toch gewoon beide, de ene met nr.1, de andere optie met nr.2....

Wie van de dames en heren is noch echt melkflesjeswit?
Neeeee, mijn hoofd is zeeeeeer gebruind en de rest begint ook al aardig te kleuren!

Bruin worden zonder of met lijntjes?
hmmm, zo'n wit (string) driehoekje boven de billen vind ik wel erg sexy eigenlijk, voor de rest zonder lijntjes...

vind je het naaktstrand opwindender dan het textielstrand?
Ik vind het strand met kleding opwindender... net zoiets als de sauna dat is ook 'te' naakt om opwindend te zijn. Het naakt hoort er dan zo bij, dat het mij niet meer opvalt...

Seks in de zoutezee, of op het zandstrand?
Nooit op een naaktstrand geweest, maar denk dat ik het textielstrand toch leuker vind. Laat net iets meer aan mijn verbeelding over...

Helemaal eens met Giz over bruin worden met witte lijntjes: klein wit driehoekje, verder mooi bruin

Gaat er een dag voorbij dat je NIET aan seks denkt?
er gaat geen dag voorbij zonder aan sex te denken en idd in de sauna is naakt zo gewoon dat het niet meer geil is...

blijft de vraag staan Seks in zoutezee of op het zandstrand?
Seks op het zandstrand...de zee is momenteel 11 graden, moet ik echt even niet aan denken

het strand (met (weinig) textiel) werkt dat goed voor jouw ego of niet?
ik moet het niet hebben van mijn verschijning in zwemkleding op t strand...

seks op het strand is nu ook te koud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven