Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
dinsdag 11 december 2012 om 17:03
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 december 2012 @ 15:40:
[...]
Oh... dat geheugen van me ook. Maar ja, ik heb je gewoon alvast succes gewenst!haha geeft niet je hebt me nu in ieder geval al ruim van te voren succes gewenst. Het is vanmiddag namelijk (alweer) verplaatst naar 2013... hmmmz
[...]
Oh... dat geheugen van me ook. Maar ja, ik heb je gewoon alvast succes gewenst!haha geeft niet je hebt me nu in ieder geval al ruim van te voren succes gewenst. Het is vanmiddag namelijk (alweer) verplaatst naar 2013... hmmmz
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 11 december 2012 om 17:32
dinsdag 11 december 2012 om 17:47
Dank mensen das lief. Ik ga meestal werken als ik ziek ben en nog op mijn benen kan staan maar mijn vriendin heeft de sleutel weggegooid en nu heb ik groot deel van de dag in bed gelegen. Ik kijk wel vanuit het hemelbed toe hoe jullie je vermaken in het bubbelbad.
Date een paar keer afgezegd is meestal geen goed teken, maar kan ook overmacht zijn hé
Date een paar keer afgezegd is meestal geen goed teken, maar kan ook overmacht zijn hé