Eerste date. Leuke ideeen?

11-12-2012 20:50 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben annemieke en ik ben nieuw op dit forum. Ik wil graag meteen een probleem in de groep gooien.

Ik heb binnenkort een eerste date met een hele leuke jongen die ik via een datingsite heb ontmoet. Het klikt heel goed en ik wil echt heel graag dat het iets wordt. Nu wil ik de eerste date tot een onvergetelijke date maken. Heeft iemand ideeen?
Jaa, hem de date laten verzinnen en voorbereiden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wij zijn op onze eerste date naar de dierentuin geweest. Op zich niet zo spannend, maar ik vond het voordeel dat er even afleiding is als je even geen onderwerp weet ofzo.
Niks kan de chemie tussen twee mensen overtreffen

Ga gewoon wat drinken en dnt try too hard
Ik vind dit geen probleem hoor, is toch juist leuk

Wil je liever veel praten of juist iets doen? Want dat maakt wel verschil natuurlijk.
En ik ben 't ook wel met badmeester eens. Ga voor die eerste date gewoon de kroeg in. Als het niet klikt ben je zo weer thuis en als het wel klikt dan kun je voor de volgende date nog wel iets bijzonders bedenken.
Een simpele borrel drinken zou al onvergetelijk kunnen zijn! Zowel in positieve als negatieve zin. :')
[quote]badmeester schreef op 11 december 2012 @ 20:55:

Niks kan de chemie tussen twee mensen overtreffen

quote]

Met andere woorden het maakt geen bal uit wat je op de eerste date gaat doen. Als hij je leuk vind dan vind hij je leuk en zo niet dan niet.
Als dit de man is, waarmee je oud gaat worden. Is jullie eerste date toch wel onvergetelijk.

Als het een tussendoortje blijkt te te zijn, hoeft de eerste date niet onvergetelijk te zijn.

Kortom: maak je niet druk. Ga gewoon lekker borrelen en eten.
Ons plan was om een drankje te gaan doen in een stad tussen onze dorpen in. Het klikte dusdanig goed dat we de dansvloer op zijn gedoken tot 04.30 uur..
Probleem? Kom op zeg :P ..

Dierentuin is erg leuk samen!
De dierentuin is ideaal voor een eerste date, want daarvan krijgen vrouwen nesteldrang en worden mannen bronstig.

Dus dan weet je het wel............
Owww dat is ut dus.mn 1ste date met mn huidige lief,was idd ook in de dierentuin
quote:viva-amber schreef op 11 december 2012 @ 20:53:

Jaa, hem de date laten verzinnen en voorbereiden.

+1

Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:IsabellaJosephine schreef op 11 december 2012 @ 21:52:

[...]

+1

Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.

Dus ik lees dit topic om iets originelers te vinden voor een nieuwe eerste date... die ik deze week wil vragen. Krijg je dit meteen weer.

Ik had net bedacht om voor te stellen hoogtevrees te overwinnen in het lokale kerst reuzenrad en chocomelk te gaan drinken in een sfeervol tentje er naast.
mmmm..... dierentuin is nou niet echt het eerste wat er in me opkomt, maar niet eens zo'n slecht idee..... Gewoon iets drinken is niks voor mij. Ik moet wel een soort plan van te voren hebben dan voel ik me beter op m'n gemak.

Enne..wat vinden jullie van zoenen op de eerste date? Kan dat? of geef je dan een verkeerde indruk af? Ik wil niet te opdringerig overkomen....
Jeetje als ik dit zo teruglees ben ik eigenlijk best een controlfreak.
Loop niet te mutsen en ga gewoon ergens iets drinken. Wat badmeester zegt.
Dat reuzenrad lijkt me ook wel een goed idee @dedeurkruk. klinkt iig heel romantisch
quote:annemieked schreef op 11 december 2012 @ 22:27:

Enne..wat vinden jullie van zoenen op de eerste date? Kan dat? of geef je dan een verkeerde indruk af? Ik wil niet te opdringerig overkomen....

Ik denk dat je eerst een borrel of 3 moet nemen vóór de date begint

Relax. Niets forceren en doen waar je zin in hebt. That's all.
Tuurlijk mag je zoenen. Je mag zelfs het bed in als je wil.

Hoe oud ben je TO?
Een onvergetelijke date? Nodig al je vriendinnen uit en ontvang die man naakt, met een paarse strik om jullie middel. Laat hem olijven uit jullie navels eten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
He Annemieke ben jij toevallig op twee fora aan het schrijven of zo?

Ik zie hier dezelfde vraag over daten.
@vivanneb Ja klopt. Zit er zo mee in m'n kop. Misschien wel teveel. Misschien moet ik het maar gewoon niet doen. Word er helemaal gestresst van. Is vast beter als ik gewoon een jongen tegen het lijf loop, zonder dat geplan van te voren.
Je kan toch gewoon een leuke date met hem hebben? Lijkt me geen enkel probleem, zou er niet te moeilijk over doen. Ik kan wel wat leuke dingetjes bedenken hoor voor een eerste date ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven