Eerste date. Leuke ideeen?
dinsdag 11 december 2012 om 20:50
Hoi allemaal, ik ben annemieke en ik ben nieuw op dit forum. Ik wil graag meteen een probleem in de groep gooien.
Ik heb binnenkort een eerste date met een hele leuke jongen die ik via een datingsite heb ontmoet. Het klikt heel goed en ik wil echt heel graag dat het iets wordt. Nu wil ik de eerste date tot een onvergetelijke date maken. Heeft iemand ideeen?
Ik heb binnenkort een eerste date met een hele leuke jongen die ik via een datingsite heb ontmoet. Het klikt heel goed en ik wil echt heel graag dat het iets wordt. Nu wil ik de eerste date tot een onvergetelijke date maken. Heeft iemand ideeen?

dinsdag 11 december 2012 om 20:59
dinsdag 11 december 2012 om 21:00

dinsdag 11 december 2012 om 22:25
quote:IsabellaJosephine schreef op 11 december 2012 @ 21:52:
[...]
+1
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus ik lees dit topic om iets originelers te vinden voor een nieuwe eerste date... die ik deze week wil vragen. Krijg je dit meteen weer.
Ik had net bedacht om voor te stellen hoogtevrees te overwinnen in het lokale kerst reuzenrad en chocomelk te gaan drinken in een sfeervol tentje er naast.
[...]
+1
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus ik lees dit topic om iets originelers te vinden voor een nieuwe eerste date... die ik deze week wil vragen. Krijg je dit meteen weer.
Ik had net bedacht om voor te stellen hoogtevrees te overwinnen in het lokale kerst reuzenrad en chocomelk te gaan drinken in een sfeervol tentje er naast.
dinsdag 11 december 2012 om 22:27
mmmm..... dierentuin is nou niet echt het eerste wat er in me opkomt, maar niet eens zo'n slecht idee..... Gewoon iets drinken is niks voor mij. Ik moet wel een soort plan van te voren hebben dan voel ik me beter op m'n gemak.
Enne..wat vinden jullie van zoenen op de eerste date? Kan dat? of geef je dan een verkeerde indruk af? Ik wil niet te opdringerig overkomen....
Enne..wat vinden jullie van zoenen op de eerste date? Kan dat? of geef je dan een verkeerde indruk af? Ik wil niet te opdringerig overkomen....

dinsdag 11 december 2012 om 22:31
quote:annemieked schreef op 11 december 2012 @ 22:27:
Ik denk dat je eerst een borrel of 3 moet nemen vóór de date begint
Relax. Niets forceren en doen waar je zin in hebt. That's all.
Ik denk dat je eerst een borrel of 3 moet nemen vóór de date begint
Relax. Niets forceren en doen waar je zin in hebt. That's all.