studeren als hobby
woensdag 12 december 2012 om 09:27
Ik niet maar zi af en toe zit er bij mijn universiteit wel een gepensioneerde bij een vak. Die doen dat idd gewoon omdat ze het interessant vinden. Laatst was er een man die altijd al een studie in mijn richting had willen doen maar dat niet kon omdat er destijds van hem verwacht werd dat hij dokter/advocaat oid zou worden. Die was met vervroegd pensioen gegaan en ging nu op zijn 62e eindelijk doen wat hij toen op zn 18e had willen doen. Dat vond ik mooi.
woensdag 12 december 2012 om 09:50
Ja hoor! Ik heb op mijn 30e naast een fulltime baan nog voor de lol een heel aantal vakken gevolgd van een studie die ik interessant vond. Kostte me veel geld en heel veel tijd maar léuk dat ik het vond.
Mijn wereld verbreedde zich weer na jaren werken, mijn analytische vaardigheden werden weer even aangescherpt. Ik haalde veel hogere cijfers dan toen ik de 1e keer studeerde
Studeren kan je je hele leven.
Mijn wereld verbreedde zich weer na jaren werken, mijn analytische vaardigheden werden weer even aangescherpt. Ik haalde veel hogere cijfers dan toen ik de 1e keer studeerde
Studeren kan je je hele leven.
woensdag 12 december 2012 om 22:14