Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:datdus schreef op 12 december 2012 @ 21:22:

Zou je misschien hele zinnen willen typen TO? Het leest wat lastig soms.
Zoals eerder aangegeven is het nogal moeilijk te reageren op de weloverwogen reacties zoals die van Leonora, als het overstelpt word door gezeik.
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 21:01:

Ja hier ben ik, tizzer?
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:25:

Zoals eerder aangegeven is het nogal moeilijk te reageren op de weloverwogen reacties zoals die van Leonora, als het overstelpt word door gezeik.Moeilijk maar niet onmogelijk. Ook nu reageer je er niet op. Waarom niet?
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:16:

[...]

een 16-jarige moet jullie terecht wijzen. Zo erg is het met jullie gesteld.

Met zulks taalgebruik?

Tja, daar heb ik natuurlijk niet van terug
quote:datdus schreef op 12 december 2012 @ 21:28:

[...]

Moeilijk maar niet onmogelijk. Ook nu reageer je er niet op. Waarom niet?Ah joh, ze heeft ook geen verhaal verder. Gewoon beetje branie schoppen op het wereldwijde web. Met deuren gooien en schreeuwen. That's all she got.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:bammetjebamie schreef op 12 december 2012 @ 21:28:

[...]

Ja hier ben ik, tizzer?lol
Je hebt gelijk. Vandaag en morgen ga ik de boel rustig teruglezen. De rest doet maar.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 20:42:

[...]

Zit je nou te hengelen naar een jarig-topic ?

Was even weg.

Wat? Hoe bedoel je?
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 15:38:

[...]

Dit forum is geen katholieke kostschool Piep. Als je Viva mag geloven is dit een forum voor de zelfbewuste vrouw, je kan daar je vraagtekens bij zetten natuurlijk, neemt niet weg dat de meeste forummers gewoon goed met elkaar door 'e'en deur kunnen en het meestal wel gezellig is hier en als er eens wat harde woorden vallen, dan betekent dat niet dat dit forum ook helemaal zo is.Dit forum en vele topics worden beheerst door reacties van dezelfden. De kliekjes ja.
quote:Galadriel schreef op 12 december 2012 @ 15:40:

[...]

Pas op hè,

Er zijn ook van die laaggeschoolde meiden hier die een fout bij een ander zien en daar ook zeker 8 blz. over door kunnen praten, dus spelling is zooooooooo belangrijk, ik kan dat niet genoeg benadrukken.Dat heb ik gemerkt. Moeten ze vooral doen.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:35:

[...]

Dit forum en vele topics worden beheerst door reacties van dezelfden. De kliekjes ja.Vrijdag is het pas weer kliekjesdag.

[...]

Dit forum en vele topics worden beheerst door reacties van dezelfden. De kliekjes ja.Ja, en nu? Ga je nu iedereen staffen die wel eens in een kletstopic schrijft? Of pleit je voor een algemene ban voor de Oude Garde?
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 21:40:

[...]

Of pleit je voor een algemene ban voor de Oude Garde?

Joh dat is allang gebeurd maar we komen steeds weer terug.

Niet uit te roeien die zure krengen.
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 21:34:

[...]

Was even weg.

Wat? Hoe bedoel je? Ik ben te lui om te quoten, maar je schreef ergens dat je over 5 dagen 50+ bent. Gefeliciteerd alvast .
Piepjepiep, ben je een man?

[...]

Dit forum en vele topics worden beheerst door reacties van dezelfden. De kliekjes ja.Namen wil ik!

[...]

Dit forum en vele topics worden beheerst door reacties van dezelfden. De kliekjes ja.

Het valt me altijd weer op dat als een nieuwe forummer zich niet snel genoeg populair waant, er over groepjes een kliekjes wordt geklaagd. Heb je het er echt zo zwaar mee dat je niet bereikt wat je voor ogen had toen je je nick aan maakte? Je zou vast en zeker dit forum gaan bestormen en als rijzende ster het applaus minzaam in ontvangst nemen.

Sorry Piep, daar is het hier te gewoon en te nuchter voor. Jammer dat je ons dat kwalijk neemt. Dus hou op met piepen en sluit je gewoon gezellig aan, dan word je vanzelf een gewaardeerde forummer en heb je niets meer te klagen.
quote:trouwehondenogen schreef op 12 december 2012 @ 15:57:

soms kun je compleet afgezeken worden, ach daar kom je ook wel weer over heen...

zelf wil ik respectvol blijven.Daar heb je gelijk trouwe hondenogen. Heb je idee dat menigeen jouw ideëen hierover deelt. Worden er onterecht mensen afgezeken?
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 21:42:

[...]

Ik ben te lui om te quoten, maar je schreef ergens dat je over 5 dagen 50+ bent. Gefeliciteerd alvast .

Dank je Lady.

Ik zet het maandag gewoon hondsbrutaal op een hengelen, komt helemaal goed.
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 21:45:

[...]

Het valt me altijd weer op dat als een nieuwe forummer zich niet snel genoeg populair waant, er over groepjes een kliekjes wordt geklaagd. Heb je het er echt zo zwaar mee dat je niet bereikt wat je voor ogen had toen je je nick aan maakte? Je zou vast en zeker dit forum gaan bestormen en als rijzende ster het applaus minzaam in ontvangst nemen.

Sorry Piep, daar is het hier te gewoon en te nuchter voor. Jammer dat je ons dat kwalijk neemt. Dus hou op met piepen en sluit je gewoon gezellig aan, dan word je vanzelf een gewaardeerde forummer en heb je niets meer te klagen.Helemaal eens cateautje!
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 21:47:

[...]

Worden er onterecht mensen afgezeken?Nee wij zeiken altijd terecht.
Hoor ik daar een piep?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Melpomene schreef op 12 december 2012 @ 16:00:

't Is net het echte leven, toch?

Bij sommige topics blijf ik gewoon altijd weg. Bepaalde pijlers zijn het domein van bepaalde forummers, en dat is niets voor mij.

Ik post wel steeds minder, na tien jaar of zo heb je elk probleem en elke vraag wel een aantal keren zien langskomen. Ook deze. :-)Nee, ik vind het hier niet net zoals in het echte leven. In het echte leven zouden er veel meer verschillende mensen op het forum zitten, mensen gewezen worden op het schaamteloosheid, hun kortzichtigheid, de grote mond, die op het forum altijd groter lijkt de zijn dan in het werkelijke leven. Er zouden minder reacties zijn, die allemaal op elkaar lijken. Meer nuance.
quote:bammetjebamie schreef op 12 december 2012 @ 21:49:

[...]

Nee wij zeiken altijd terecht.Jij?? Nee toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven