Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
Ik vraag me af of hij kan spitten. Met die nick?
quote:Eleonora schreef op 12 december 2012 @ 17:36:

[...]

Dat hangt helemaal van het topic af. Ik verbaas me ook over van alles hier maar dat doe ik live ook.

Als iets 'anders is dan anders' en je telt dat op bij het feit dat mensen misschien makkelijker stellig hun mening geven over iets als ze er een ander niet bij in de ogen kijken, dan vind ik het op dit forum er meestal nog zeer redelijk aan toe gaan.

Ik vind dat je nauwelijks kunt spreken van hoe er in het algemeen wordt gereageerd. Meestal wordt de toon gezet door de eerste reacties maar het komt ook voor dat een vaak gehoorde mening na verloop van tijd veranderd in een hele andere, als er mensen blijven reageren.

Het hangt ook van de pijler af. Op psyche is men doorgaans milder met elkaar dan op actueel bijvoorbeeld.

Is het ook niet een kwestie van wennen? Voor jou als nieuw forumlid? Ik moest eerst ook wel inkomen weet ik nog in het begin en ik schrok me wel eens rot van de directheid van de reacties maar dat was ik na een tijdje helemaal gewend.

Misschien is dat voor jou ook zo?Ik heb geen problemen met de 'directheid'.
Waar dan wel mee?
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2012 @ 20:44:

Die mosdef vind ik anders ook wel een aanwinst.Ik ook. Geweldig gevoel voor humor!
Maar wat dan, piep?

Iedereen reageert gewoon anders omdat iedereen anders is.
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 20:35:

[...]

He Piep is weer terug!

En wat vind je van je topic, Piep? Behoorlijk piep he?Ach, Deedee. Het zal jou een worst wezen joh.
Iedereen is anders, en er zijn zoveel forummers hier!
Ik heb er zo'n schijthekel aan hè, wanneer iemand meer aandacht trekt dan ik
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 20:51:

[...]

Ach, Deedee. Het zal jou een worst wezen joh.sjemig, met zo'n attitude ga ik je natuurlijk nooit aardig vinden. Ik vroeg iets doodnormaals. stuk chagrijn.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:datdus schreef op 12 december 2012 @ 20:48:

[...]

Ik ook. Geweldig gevoel voor humor!Èn het is niet zo'n zure doos, maar een opgewekte forumster.
quote:Amand schreef op 12 december 2012 @ 20:51:

Ik heb er zo'n schijthekel aan hè, wanneer iemand meer aandacht trekt dan ik het zou verboden moeten worden! Amand is de aandachts....... van dit forum!
zijn jullie nou nog aan het zuren?? Tsss
quote:Amand schreef op 12 december 2012 @ 20:51:

Ik heb er zo'n schijthekel aan hè, wanneer iemand meer aandacht trekt dan ik Meh.
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 20:54:

[...]

sjemig, met zo'n attitude ga ik je natuurlijk nooit aardig vinden. Ik vroeg iets doodnormaals. stuk chagrijn. "Hup, DeeDee, Hup"
quote:friezinnetje schreef op 12 december 2012 @ 20:55:

zijn jullie nou nog aan het zuren?? TsssHallo, ik ben hier net binnen hoor .
quote:friezinnetje schreef op 12 december 2012 @ 20:55:

zijn jullie nou nog aan het zuren?? Tsss

Wij zijn nooit uitgezuurd. Wij zijn nu eenmaal zuur, gaat er nooit meer uit.

Was dat een zure reactie?
quote:ThunderassMan schreef op 12 december 2012 @ 20:55:

[...]

"Hup, DeeDee, Hup" Hou me tegen! grrrrrrrr
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 20:55:

[...]

het zou verboden moeten worden! Amand is de aandachts....... van dit forum!Je mag het hier niet zeggen, hè?

[...]

sjemig, met zo'n attitude ga ik je natuurlijk nooit aardig vinden. Ik vroeg iets doodnormaals. stuk chagrijn.Jeetje, wat ben jij direct zeg.
quote:DeeDee86 schreef op 12 december 2012 @ 20:57:

[...]

Hou me tegen! grrrrrrrr*gaat achter DeeDee staan...*
quote:ThunderassMan schreef op 12 december 2012 @ 20:57:

[...]

Je mag het hier niet zeggen, hè? lol, jij begrijpt m! *wink*
* ......en geeft haar een piepklein zetje*
quote:datdus schreef op 12 december 2012 @ 20:56:

[...]

Wij zijn nooit uitgezuurd. Wij zijn nu eenmaal zuur, gaat er nooit meer uit.

Was dat een zure reactie?Ja, absoluut een zure reactie, want forummerTs zijn zuur (toch??)

[...]

sjemig, met zo'n attitude ga ik je natuurlijk nooit aardig vinden. Ik vroeg iets doodnormaals. stuk chagrijn.Stuk chagerijn??? Ho ho Deedee, zou jij niet eens terug gaan naar de mekkerstal waar je vandaan kwam. Volgens mij heb je zelfs last van een attitude. Stuk chagerijn, kom nou. On topic blijven voor jou is vreselijk moeilijk. Bah bah, sorry hoor.
quote:piepjepiep schreef op 12 december 2012 @ 20:59:

[...]

Stuk chagerijn??? Ho ho Deedee, zou jij niet eens terug gaan naar de mekkerstal waar je vandaan kwam. Volgens mij heb je zelfs last van een attitude. Stuk chagerijn, kom nou. On topic blijven voor jou is vreselijk moeilijk. Bah bah, sorry hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven