Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 12 december 2012 om 19:48
quote:woepsie schreef op 12 december 2012 @ 17:42:
@ calvijn
Is dat neutraal kkeurige kleding?
Ik zei hier laatst tegen iemand (volgens mij isa) dat ik voorlopig geen kleertjes nodig heb. Maar ik zie dat bijna alles vanaf 62 is en enkele 56. Bijna niks 50-56.
Nee, het is wel echt voor een jongetje.
Ik heb de hele lijn van de hema geloof ik (zelfs dubbel)
@ calvijn
Is dat neutraal kkeurige kleding?
Ik zei hier laatst tegen iemand (volgens mij isa) dat ik voorlopig geen kleertjes nodig heb. Maar ik zie dat bijna alles vanaf 62 is en enkele 56. Bijna niks 50-56.
Nee, het is wel echt voor een jongetje.
Ik heb de hele lijn van de hema geloof ik (zelfs dubbel)
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 12 december 2012 om 19:55
woensdag 12 december 2012 om 20:27
quote:Marels schreef op 12 december 2012 @ 16:42:
[...]
Essie is op zoek naar glazenkaarten!!!
Die heeft dr complete glazenvoorraad kapot gegooid van de week dus heeft er nieuwe nodig
Ghehe, zo klinkt het als een gezellige Griekse bruiloft. Ik denk dat het ook maar op die manier in de overlevering terecht komt
Calvijn, Maylea en Mamavanf, ik heb jullie gemaild. Ik zag vluchtig al een reactie terug van Calvijn, thx!
Marels, de gordijnen zijn mee met de post, morgen kun je ze verwachten als het goed is.
Echt zo lief, al die zegels die aangeboden zijn! Ik zal even afwachten wat ik allemaal binnenkrijg, als ik goed tel heb ik er nu namelijk al genoeg om alle 12 glazen te vervangen. Geweldig!
Meer heb ik echt niet nodig, dus nu geef ik de beurt graag weer over aan een volgende liefhebber. Superbedankt allemaal!
[...]
Essie is op zoek naar glazenkaarten!!!
Die heeft dr complete glazenvoorraad kapot gegooid van de week dus heeft er nieuwe nodig
Ghehe, zo klinkt het als een gezellige Griekse bruiloft. Ik denk dat het ook maar op die manier in de overlevering terecht komt
Calvijn, Maylea en Mamavanf, ik heb jullie gemaild. Ik zag vluchtig al een reactie terug van Calvijn, thx!
Marels, de gordijnen zijn mee met de post, morgen kun je ze verwachten als het goed is.
Echt zo lief, al die zegels die aangeboden zijn! Ik zal even afwachten wat ik allemaal binnenkrijg, als ik goed tel heb ik er nu namelijk al genoeg om alle 12 glazen te vervangen. Geweldig!
Meer heb ik echt niet nodig, dus nu geef ik de beurt graag weer over aan een volgende liefhebber. Superbedankt allemaal!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
woensdag 12 december 2012 om 20:43
Ik heb Saartje84 en Snjokorn gemaild over de spullen!
Niemand interesse in de vesten? Ik wil van alles af! Anders dump ik het in de kledinginzamelingsbak!
En bedankt voor het compliment over de herfstfoto's! Ik moest minstens 21 foto's uploaden, dus die maar als opvulling gedaan. Had geen zin om naar een andere site te zoeken! Beetje lui!
Niemand interesse in de vesten? Ik wil van alles af! Anders dump ik het in de kledinginzamelingsbak!
En bedankt voor het compliment over de herfstfoto's! Ik moest minstens 21 foto's uploaden, dus die maar als opvulling gedaan. Had geen zin om naar een andere site te zoeken! Beetje lui!
woensdag 12 december 2012 om 20:58
quote:Saartje84 schreef op 12 december 2012 @ 14:02:
John Grisham: De straatvechter
Hey Saartje! In dat boek heb ik wel interesse. mail me even op maddyalbrightviva {at} gmail punt com
Verder heb ik nog in de aanbieding
- een Vanilia Blazer maat 36/38
- een Frans Molenaar herentrui maat XL
- Angel Age winterjas maat XS
Foto's Maddy
John Grisham: De straatvechter
Hey Saartje! In dat boek heb ik wel interesse. mail me even op maddyalbrightviva {at} gmail punt com
Verder heb ik nog in de aanbieding
- een Vanilia Blazer maat 36/38
- een Frans Molenaar herentrui maat XL
- Angel Age winterjas maat XS
Foto's Maddy
woensdag 12 december 2012 om 21:16
Hier nog even mijn weggeefalbum. Als het goed is klopt het allemaal nog, maar ik zal morgen even in de kast duiken om te zien of alles wat in het album staat, ook daadwerkelijk in mijn weggeefkast ligt. En er komt binnenkort weer wat kinderkleding 74/80 aan, zowel jongens als meisjes en tevens wat schoentjes.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
woensdag 12 december 2012 om 21:24
quote:snjokorn schreef op 12 december 2012 @ 16:16:
Soley: Die hoofdpijn wil ik liever niet hebben. Kan je niet een combinatie van ibufen/voltaren of naproxen met paracetamol proberen?? Beterschap.Thanks. Ik geloof dat ik hem eronder heb inmiddels. Veeeeel in de koude buitenlucht lopen verdooft ook aardig
Soley: Die hoofdpijn wil ik liever niet hebben. Kan je niet een combinatie van ibufen/voltaren of naproxen met paracetamol proberen?? Beterschap.Thanks. Ik geloof dat ik hem eronder heb inmiddels. Veeeeel in de koude buitenlucht lopen verdooft ook aardig
woensdag 12 december 2012 om 21:40
quote:snjokorn schreef op 12 december 2012 @ 21:30:
Kikkerprinses: je hebt mail terug.
Soley: en die verdoving afmaken met een glas wijn ofzo
*ik vind je nick leuk, betekent zonnebloem op z'n ijslands*
Thanks
Ik heb die naam ooit in gedachten gehad voor een dochter, maar man vond het niks. En ik vind de zangeres leuk.
Wat betekent jouw nick? Klinkt ook als iets afkomstig uit het hoge noorden!
Kikkerprinses: je hebt mail terug.
Soley: en die verdoving afmaken met een glas wijn ofzo
*ik vind je nick leuk, betekent zonnebloem op z'n ijslands*
Thanks
Ik heb die naam ooit in gedachten gehad voor een dochter, maar man vond het niks. En ik vind de zangeres leuk.
Wat betekent jouw nick? Klinkt ook als iets afkomstig uit het hoge noorden!
woensdag 12 december 2012 om 21:43
quote:Soley schreef op 12 december 2012 @ 21:40:
[...]
Thanks
Wat betekent jouw nick? Klinkt ook als iets afkomstig uit het hoge noorden!Ik ben een "sneeuwkorrel" ook uit het ijslands
[...]
Thanks
Wat betekent jouw nick? Klinkt ook als iets afkomstig uit het hoge noorden!Ik ben een "sneeuwkorrel" ook uit het ijslands
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 12 december 2012 om 23:54
quote:MamaK77 schreef op 12 december 2012 @ 21:16:
Hier nog even mijn weggeefalbum. Als het goed is klopt het allemaal nog, maar ik zal morgen even in de kast duiken om te zien of alles wat in het album staat, ook daadwerkelijk in mijn weggeefkast ligt. En er komt binnenkort weer wat kinderkleding 74/80 aan, zowel jongens als meisjes en tevens wat schoentjes.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPFIk zie er al leuke dingen bij, op welk adres kan ik je mailen? jongenskleding maat 80 is eventueel ook interessant voor mijn kleine neefje, maar als er hier forumsters ze voor hun eigen kids kunnen gebruiken, gaan die natuurlijk voor!
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPFIk zie er al leuke dingen bij, op welk adres kan ik je mailen? jongenskleding maat 80 is eventueel ook interessant voor mijn kleine neefje, maar als er hier forumsters ze voor hun eigen kids kunnen gebruiken, gaan die natuurlijk voor!
donderdag 13 december 2012 om 07:59
quote:ukkie21 schreef op 12 december 2012 @ 23:54:
[...]
Ik zie er al leuke dingen bij, op welk adres kan ik je mailen? jongenskleding maat 80 is eventueel ook interessant voor mijn kleine neefje, maar als er hier forumsters ze voor hun eigen kids kunnen gebruiken, gaan die natuurlijk voor!Nou ik houd me alvast aanbevolen voor de meisjeskleding!
[...]
Ik zie er al leuke dingen bij, op welk adres kan ik je mailen? jongenskleding maat 80 is eventueel ook interessant voor mijn kleine neefje, maar als er hier forumsters ze voor hun eigen kids kunnen gebruiken, gaan die natuurlijk voor!Nou ik houd me alvast aanbevolen voor de meisjeskleding!
donderdag 13 december 2012 om 09:01