Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 12 december 2012 om 13:55
Kikkerprinses: ik heb heel erg behoefte aan wikkeldoeken die in maxi cosi kunnen! Dat met dat girafje, is dat er ook zo een? En als er niet meer mensen straks behoefte hebben er aan, dan zou ik er best wel graag twee (of drie?) willen. Heb voor mini wel wikkeldoeken, maar die werken niet samen met de maxi cosi.... Als je wilt, kun je me mailen op saartje saartje 84 aap gmail . com
Ik ga nu naar boven lopen om de chicklit boeken weer te zoeken wat ik al heel lang geleden belooft heb
Ik ga nu naar boven lopen om de chicklit boeken weer te zoeken wat ik al heel lang geleden belooft heb
anoniem_130338 wijzigde dit bericht op 12-12-2012 14:05
Reden: email toegevoegd
Reden: email toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 12 december 2012 om 14:02
woensdag 12 december 2012 om 14:07
quote:kikkerprinses schreef op 12 december 2012 @ 10:41:
Ik heb weer het een en ander te geef. Kleding in maat 42 en drie wikkeldoeken/dekens om te gebruiken in een maxicosi of ander autozitje.
Als het goed is via onderstaande link te bekijken:
[URL="http://www.mijnalbum.nl/Album"][NORML]http://www.mijnalbum.nl/Album=8VNQJRODWeet niet of je dat wist, maar je hebt hele mooie herfstfoto's erbij staan in dit fotoalbum
Ik heb weer het een en ander te geef. Kleding in maat 42 en drie wikkeldoeken/dekens om te gebruiken in een maxicosi of ander autozitje.
Als het goed is via onderstaande link te bekijken:
[URL="http://www.mijnalbum.nl/Album"][NORML]http://www.mijnalbum.nl/Album=8VNQJRODWeet niet of je dat wist, maar je hebt hele mooie herfstfoto's erbij staan in dit fotoalbum
woensdag 12 december 2012 om 14:18
aangeboden
Babykleding maatje 50
zomer/voorjaarsjasje maatje 68 groen zwart, goed winddicht (zoonlief zit dan al in groter)
bloempotten papaja ikea lime groen 2 stuks
grotere bloempotten donkergroen 2 stuks
lange lijn om bv kat aan tuigje buiten te laten lopen, bleek niets voor ze te zijn, in het rood en zwart., lengte gok ik zo'n 1,5 tot 2 meter.
binnenkort meer babykleding in maatje 56, zoonlief past het nu nog
Babykleding maatje 50
zomer/voorjaarsjasje maatje 68 groen zwart, goed winddicht (zoonlief zit dan al in groter)
bloempotten papaja ikea lime groen 2 stuks
grotere bloempotten donkergroen 2 stuks
lange lijn om bv kat aan tuigje buiten te laten lopen, bleek niets voor ze te zijn, in het rood en zwart., lengte gok ik zo'n 1,5 tot 2 meter.
binnenkort meer babykleding in maatje 56, zoonlief past het nu nog
woensdag 12 december 2012 om 14:28
Brutale vraag:
Heeft er iemand een maxi-cosi zak en/of regenhoes over?
Natuurlijk vergoed ik de verzendkosten!!!
Heb voor de Gazelle de fleecejumpsuitjes van mijn zoon, maar die ging eigenlijk nooit mee op de fiets.
Nu, met maxi-cosi-mee achterop de fiets vind ik dat toch net te fris/winderig...
Dus mocht iemand ze hebben liggen.. je zou me er een groot plezier mee doen.
(Ik wil ze ook met liefde weer terugsturen als ze uit de maxi-cosi groeit/in een fietsstoeltje kan!)
Heeft er iemand een maxi-cosi zak en/of regenhoes over?
Natuurlijk vergoed ik de verzendkosten!!!
Heb voor de Gazelle de fleecejumpsuitjes van mijn zoon, maar die ging eigenlijk nooit mee op de fiets.
Nu, met maxi-cosi-mee achterop de fiets vind ik dat toch net te fris/winderig...
Dus mocht iemand ze hebben liggen.. je zou me er een groot plezier mee doen.
(Ik wil ze ook met liefde weer terugsturen als ze uit de maxi-cosi groeit/in een fietsstoeltje kan!)
woensdag 12 december 2012 om 14:55
@ jl
Ja de zwitsal sokjes. En ik zag grijs wit gestreepte sokjes. Die kreeg ik vd week bij het prenatal pakket. Geen idee of jij ze ook daarvan heb.
Ik moet de sokjes maar s allemaal op een stapel gooien als ik alles gewassen heb. (ik was alles van iedereen nog een keer, wil altijd dat het naar mijn eigen was ruikt:P ook al is het gewoon schoon) en dan alles op maat uitzoeken
Ja de zwitsal sokjes. En ik zag grijs wit gestreepte sokjes. Die kreeg ik vd week bij het prenatal pakket. Geen idee of jij ze ook daarvan heb.
Ik moet de sokjes maar s allemaal op een stapel gooien als ik alles gewassen heb. (ik was alles van iedereen nog een keer, wil altijd dat het naar mijn eigen was ruikt:P ook al is het gewoon schoon) en dan alles op maat uitzoeken
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
woensdag 12 december 2012 om 16:16
woensdag 12 december 2012 om 16:41
Oooooh, die Garcia-jeans! Bloed en bloedmooi!
Helaas ga ik daar mijn bevallige derriere niet in krijgen.
Mijn bevallige derriere heeft toch wel een maat 48 nodig
SNJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
Ik heb je boekjes gekregen!! Wat zijn ze gaaahaaaaf!! Helemaal super!! Mijn collega gaat in de gloria zijn, dat was ze al bij de mededeling dat we de boekjes van je kregen.
Heeeel erg bedankt! Ik ga het geld vanavond over maken!!
Ik heb je boekjes gekregen!! Wat zijn ze gaaahaaaaf!! Helemaal super!! Mijn collega gaat in de gloria zijn, dat was ze al bij de mededeling dat we de boekjes van je kregen.
Heeeel erg bedankt! Ik ga het geld vanavond over maken!!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 12 december 2012 om 16:42
quote:calvijn1 schreef op 12 december 2012 @ 16:40:
Ik Heb 7 volle glazenkaarten vd hema
En wie Kan ik blij maken met een stapel babykleertjes mt 50-56?
Vnl vd hema
Mn zoon is pas 7 wk maar er nu al uitgegroeid.
Essie is op zoek naar glazenkaarten!!!
Die heeft dr complete glazenvoorraad kapot gegooid van de week dus heeft er nieuwe nodig
Ik Heb 7 volle glazenkaarten vd hema
En wie Kan ik blij maken met een stapel babykleertjes mt 50-56?
Vnl vd hema
Mn zoon is pas 7 wk maar er nu al uitgegroeid.
Essie is op zoek naar glazenkaarten!!!
Die heeft dr complete glazenvoorraad kapot gegooid van de week dus heeft er nieuwe nodig
668, the neighbour of the Beast
woensdag 12 december 2012 om 17:24
quote:Marels schreef op 12 december 2012 @ 16:41:
Heeeel erg bedankt! Ik ga het geld vanavond over maken!!Wil je alsjeblieft niet zo schreeuwen . Fijn dat je er blij mee bent. Ben benieuwd naar de reactie van je collega.
Heeeel erg bedankt! Ik ga het geld vanavond over maken!!Wil je alsjeblieft niet zo schreeuwen . Fijn dat je er blij mee bent. Ben benieuwd naar de reactie van je collega.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 12 december 2012 om 17:42