Once Upon a Time
donderdag 13 december 2012 om 08:24
Iemand dit gisteren gekeken?
Ik keek er al een paar weken naar uit, toen ik voor het eerst de trailer zag.
Dus ben er gisteren lekker voor gaan zitten.
Ik vond het echt al meteen leuk! Heel mooi in gemonteerd allemaal (de overloop naar heden en sprookjeswereld, zeg ik maar even)
Ben erg benieuwd of het zo leuk blijft!
Ik keek er al een paar weken naar uit, toen ik voor het eerst de trailer zag.
Dus ben er gisteren lekker voor gaan zitten.
Ik vond het echt al meteen leuk! Heel mooi in gemonteerd allemaal (de overloop naar heden en sprookjeswereld, zeg ik maar even)
Ben erg benieuwd of het zo leuk blijft!
donderdag 13 december 2012 om 08:26
Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.
Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.
Veel plezier met kijken allemaal, het wordt naar mijn mening echt nog beter:)
Echt mijn favo serie:)
Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.
Veel plezier met kijken allemaal, het wordt naar mijn mening echt nog beter:)
Echt mijn favo serie:)
donderdag 13 december 2012 om 08:31
Ik heb de eerste paar afleveringen op film1 gezien en vond het echt een super leuke serie! Inderdaad mooi gemonteerd en leuke personages. Helaas werd toen dochter geboren en hebben we film1 maar opgezegd wegens gebrek aan tijd om te kijken. Heb gisteren wel de eerste aflevering weer opgenomen en ga nu samen met mijn man het volgen! Nu alleen hopen dat het niet gaat zoals met veel series op net 5, dat het ineens weg is of zonder aankondiging van tijd en dag veranderd enzo. Heb daar zo'n hekel aan bij net5. Dat hebben ze met gossip girl gedaan en 90210 was ook ineens verdwenen
donderdag 13 december 2012 om 08:37
Jaaa het blijft leuk!
Ik ben de serie ook aan het volgen op film1 en zit nu dus in seizoen. Helemaal geweldig, echt mijn ding!
Vind het leuk dat er telkens toch weer een ander wending in het verhaal komt en dat niet alleen de standaard sprookjes er in voorkomen.
Kan alleen telkens niet wachten op een jieuwe aflevering. Een week duurt veeeuls te lang!
Ik ben de serie ook aan het volgen op film1 en zit nu dus in seizoen. Helemaal geweldig, echt mijn ding!
Vind het leuk dat er telkens toch weer een ander wending in het verhaal komt en dat niet alleen de standaard sprookjes er in voorkomen.
Kan alleen telkens niet wachten op een jieuwe aflevering. Een week duurt veeeuls te lang!
donderdag 13 december 2012 om 09:07
donderdag 13 december 2012 om 09:48
Het wordt idd steeds leuker. In het eerste seizoen is een groot deel van het raadsel ook wie wie is, dat is in seizoen 2 natuurlijk bekend, maar het blijft leuk. Wij kijken eigenlijk nooit series via tv, altijd via internet, dus er komt nogal wat voorbij hier (zoals dit soort series die nog niet in NL op tv zijn) en dit is zeker een van mijn favorieten!
donderdag 13 december 2012 om 14:43
quote:louba schreef op 13 december 2012 @ 10:14:
Ja heel leuk! Alleen werd ik gestoord van de reclameblokken er tussendoor! Maar volgende week ga ik er zeker weer voor zitten.
Dit hadden mijn vriend ik ook ja! Volgende week nemen we het op, en kijken we het in het weekend ofzo.
Dan kunnen we lekker doorspoelen
Ja heel leuk! Alleen werd ik gestoord van de reclameblokken er tussendoor! Maar volgende week ga ik er zeker weer voor zitten.
Dit hadden mijn vriend ik ook ja! Volgende week nemen we het op, en kijken we het in het weekend ofzo.
Dan kunnen we lekker doorspoelen
donderdag 13 december 2012 om 16:20
[quote]Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 08:26:
Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.
Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.
Chantilly: Naar welke amerikaanse site kijk je?
Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.
Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.
Chantilly: Naar welke amerikaanse site kijk je?
donderdag 13 december 2012 om 16:39
quote:lisa2 schreef op 13 december 2012 @ 16:20:
[quote]Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 08:26:
Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.
Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.
Chantilly: Naar welke amerikaanse site kijk je?Ga ik zo even voor je nakijken, zit op het werk en heb hier zo de site niet voor handen. Ik kom erop terug:)
[quote]Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 08:26:
Ik heb seizoen 1 en de helft van 2 al gezien ( wordt nu uitgezonden in de VS). Ik vind het erg leuk, heb de serie gedownload en seizoen 2 kijk ik via een Amerikaanse site. OP film1 wordt seizoen 2 ook al uitgezonden.
Ikzelf vond het pas echt leuk worden op de helft van seizoen 1. Toen begon het allemaal meer te dagen en het einde was echt goed.
Chantilly: Naar welke amerikaanse site kijk je?Ga ik zo even voor je nakijken, zit op het werk en heb hier zo de site niet voor handen. Ik kom erop terug:)
donderdag 13 december 2012 om 17:41
donderdag 13 december 2012 om 18:41
De site die ik gebruik is watch-series.eu
Daar kun je de serie Once Upon a Time aanklikken. Wel een lading reclame voordat de afleveringen beginnen, maar dan heb je ook wat-;) Iedere maandagavond kijk ik naar een nieuwe aflevering. in de VS worden deze op zondagavond uitgezonden, heb ik me laten vertellen.
Zie hieronder de link van de site, dan heb je direct de goede:)
http://watch-freeseries.e ... /2/episode/1/broken/10611
Daar kun je de serie Once Upon a Time aanklikken. Wel een lading reclame voordat de afleveringen beginnen, maar dan heb je ook wat-;) Iedere maandagavond kijk ik naar een nieuwe aflevering. in de VS worden deze op zondagavond uitgezonden, heb ik me laten vertellen.
Zie hieronder de link van de site, dan heb je direct de goede:)
http://watch-freeseries.e ... /2/episode/1/broken/10611
zaterdag 15 december 2012 om 19:46
quote:Chantilly21 schreef op 13 december 2012 @ 18:41:
De site die ik gebruik is watch-series.eu
Daar kun je de serie Once Upon a Time aanklikken. Wel een lading reclame voordat de afleveringen beginnen, maar dan heb je ook wat-;) Iedere maandagavond kijk ik naar een nieuwe aflevering. in de VS worden deze op zondagavond uitgezonden, heb ik me laten vertellen.
Zie hieronder de link van de site, dan heb je direct de goede:)
http://watch-freeseries.e ... /2/episode/1/broken/10611Chantilly dank je die site ken ik nog niet. !!!
De site die ik gebruik is watch-series.eu
Daar kun je de serie Once Upon a Time aanklikken. Wel een lading reclame voordat de afleveringen beginnen, maar dan heb je ook wat-;) Iedere maandagavond kijk ik naar een nieuwe aflevering. in de VS worden deze op zondagavond uitgezonden, heb ik me laten vertellen.
Zie hieronder de link van de site, dan heb je direct de goede:)
http://watch-freeseries.e ... /2/episode/1/broken/10611Chantilly dank je die site ken ik nog niet. !!!
donderdag 20 december 2012 om 11:30