Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
donderdag 13 december 2012 om 09:55
quote:Apatura schreef op 13 december 2012 @ 09:38:
Echte mannen draaien hun hand niet om voor n beetje sneeuwschuiven en dragen ff de oude dame van hiernaast naar de supermarkt zodat ze zonder uitglijden haar boodschapjes kan doen. Ze hakken ff een boom om voor wat haardhout voor t paleis de burcht en stoken een paar laaiende vuren op waar koning winter bang van wordt.Heb jij zo'n man apa? Zo niet, dan een brief sturen naar Boer zoekt vrouw? De enige man die ik ken die hier op lijkt is een boer. Hij jaagt ook, rijdt motor en kan enorm veel bier op.
Echte mannen draaien hun hand niet om voor n beetje sneeuwschuiven en dragen ff de oude dame van hiernaast naar de supermarkt zodat ze zonder uitglijden haar boodschapjes kan doen. Ze hakken ff een boom om voor wat haardhout voor t paleis de burcht en stoken een paar laaiende vuren op waar koning winter bang van wordt.Heb jij zo'n man apa? Zo niet, dan een brief sturen naar Boer zoekt vrouw? De enige man die ik ken die hier op lijkt is een boer. Hij jaagt ook, rijdt motor en kan enorm veel bier op.
donderdag 13 december 2012 om 09:58
quote:pimpelmeesje67 schreef op 12 december 2012 @ 23:44:
En nog even veel sterkte voor WDR morgen.... maar dat zal je wel niet meer lezen...
Dank! Ik ga vanmiddag naar begrafenis te vroeg overleden collega/vriend. Ik hoef niet meer te spreken, dat wilde zijn kamergenoot graag. Weet niet of ik het droog houd als ik zijn dochter zie.
Ik was hier even wat minder, maar ook niet op het werk (dan post ik hier het liefst want als ik niet continu achter de computer zit gaat de discussie te snel voor mijn slome brein)
En nog even veel sterkte voor WDR morgen.... maar dat zal je wel niet meer lezen...
Dank! Ik ga vanmiddag naar begrafenis te vroeg overleden collega/vriend. Ik hoef niet meer te spreken, dat wilde zijn kamergenoot graag. Weet niet of ik het droog houd als ik zijn dochter zie.
Ik was hier even wat minder, maar ook niet op het werk (dan post ik hier het liefst want als ik niet continu achter de computer zit gaat de discussie te snel voor mijn slome brein)
donderdag 13 december 2012 om 10:04
quote:secondhandsuus schreef op 13 december 2012 @ 10:03:
Wifi weer terug.
Man wat krijg ik daar toch de schijt van zeg. Kut ziggo, heb alles in 1 pakket met best wel wat download snelheid, maar we kunnen niet met zijn 2en draadloos gebruiken.
Dat is nog trager dan dikke stront door n trechter.Oeh, bah. Ik wilde ook over op ziggo, maar dan doe ik dat mooi niet.
Wifi weer terug.
Man wat krijg ik daar toch de schijt van zeg. Kut ziggo, heb alles in 1 pakket met best wel wat download snelheid, maar we kunnen niet met zijn 2en draadloos gebruiken.
Dat is nog trager dan dikke stront door n trechter.Oeh, bah. Ik wilde ook over op ziggo, maar dan doe ik dat mooi niet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
donderdag 13 december 2012 om 10:19
quote:wdr schreef op 13 december 2012 @ 10:07:
Ik heb het wel warm, draag vandaag een net pak vanwege de begrafenis. Échte mannen dragen een net pak, of niet?
Zeker weten dragen echte mannen pakken!
Heel veel sterkte vanmiddag wdr...
Wie kwam er nou met die AFP Hall of Fame aanzetten? Jij suus? Hij is leuk!
Ik heb het wel warm, draag vandaag een net pak vanwege de begrafenis. Échte mannen dragen een net pak, of niet?
Zeker weten dragen echte mannen pakken!
Heel veel sterkte vanmiddag wdr...
Wie kwam er nou met die AFP Hall of Fame aanzetten? Jij suus? Hij is leuk!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 13 december 2012 om 10:20
quote:secondhandsuus schreef op 13 december 2012 @ 10:08:
Echte mannen dragen pakken wdr...
Tien jaar geleden, toen wdr een halverwege de twintig wdrtje was, droeg ik nog regelmatig pakken. Een sjans dat ik toen ineens had, tjezus!
Soms denk ik er wel eens over om weer vaker een pak te dragen, puur voor de aandacht, maar ja verder heb ik daar niets aan want ik ben al 'bezet'. Met zo'n pak aan en gladgeschoren zie ik er ineens uit als een 'slick mofo'. Ik heb ook zo'n ballenmatje tegenwoordig.
Echte mannen dragen pakken wdr...
Tien jaar geleden, toen wdr een halverwege de twintig wdrtje was, droeg ik nog regelmatig pakken. Een sjans dat ik toen ineens had, tjezus!
Soms denk ik er wel eens over om weer vaker een pak te dragen, puur voor de aandacht, maar ja verder heb ik daar niets aan want ik ben al 'bezet'. Met zo'n pak aan en gladgeschoren zie ik er ineens uit als een 'slick mofo'. Ik heb ook zo'n ballenmatje tegenwoordig.
donderdag 13 december 2012 om 10:22
quote:secondhandsuus schreef op 13 december 2012 @ 10:07:
Ik heb trouwens een mooi voornemen, motivatie gevonden om weer te gaan sporten.
Als ik weer op streef gewicht zit, rij ik naar Frlnd en neuk ik Amand helemaal gek!
Want dan mag hij geen nee zeggen...
P.s. is je vriend weer helemaal gezond?
En kom je aan je trekken in je relatie, als ik vragen mag?
Ik heb trouwens een mooi voornemen, motivatie gevonden om weer te gaan sporten.
Als ik weer op streef gewicht zit, rij ik naar Frlnd en neuk ik Amand helemaal gek!
Want dan mag hij geen nee zeggen...
P.s. is je vriend weer helemaal gezond?
En kom je aan je trekken in je relatie, als ik vragen mag?