Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Mibb...wat een verhaal weer....Wat een klote nieuws....sterkte!! Wel goed dat je ff tijd voorjezelf neemt.....

Nog 1 dagje inderdaad...gaat nu opschieten...van het weekend me kapot geschrokken....zag wat bruin bij urine maar is geen bloed gekomen en wordt al weer minder...denk wondje of teveel gedaan (hoop ik uiteraard op).....Eindelijk genieten ..daar hoop ik zo op....Als je me buik ziet zou je wel denken dat het groeit en bloeit daar

India sterkte en hoop snel toch weer wat van je te horen

Liubi hoe ver ben je nu? Morgen echo he?
mibb jee wat een verhaal, neem de tijd voor jezelf om alles te verwerken.

Hier vandaag ook even stress. Ging naar het toilet en kwam allemaal bloed uit mijn navel. Dus 's middags langs de huisarts. Is ws een ontsteking heb nu zalf. Was wel echt even schrikken!

Verder heel moe viel vanmiddag gewoon op de bank in slaap.

Summer wat erg van jullie hond. Zo erg als je je kameraadje zo moet verliezen
Mibb jeetje meid... Ongelovelijk...

Doe rustig aan hoor!! Neem de tijd en de rust om alles een plekje te kunnen geven.

Pluis jeetje zeg dat is schrikken!!! Ik hoop dat de zalf snel zijn werk doet. heb je al een datum voor je eerste echo? En ook al bijna op vakantie, heerlijk!!!

Summer jeetje wat erg zeg van jullie hond... .

Hoe is het verder met je in Italie? Is het daar al erg druk met touristen?

India voor jij heel veel sterkte met alles! Jammer dat je niet meer meeschrijft.

Liubi jou buikje begint dus ook al mooi te groeien. Leuk is dat he. En een babyshop vakantie klinkt niet verkeerd .

Hoe laat moet je morgen voor de echo?

Freddy super dat je weer een goede controle had.

Jammer is dat he de placenta aan de voorkant... Ook ik voel de kleine voornamelijk 's avonds en 's ochtends.

Bij zoon had ik dus ook de placenta aan de voorkant, je voelt het dan idd minder heftig (aan het eind van de zwangerschap is het een voordeel ).

Beer dus nog druk met de huizen. Leuk hoor! Zouden jullie liever in jullie eigen huis blijven als je kan verbouwen? Of gaat de voorkeur naar een andere woning?

Veel succes ermee!!!

Dochter is trouwens gelukkig weer beter, alleen nog wat verkouden.

Snok ik ga morgen heel hard voor je duimen dat je eindelijk kan gaan genieten straks!!

Goed teken dat je buik groeit. Hoe laat moet jij morgen?

Vandaag lekker genoten van het mooie weer! Echt super zeg!

We zijn met z'n drieen naar het bevrijdingsfestival geweest, erg gezellig en eindelijk mijn broodje hamburger gehad waar ik al weken enorm veel zin in heb (hier in de snackbar hebben ze niet echt lekkere) erg he...

Verder een beetje op het gras gezeten en genoten van het weer, de muziek en alles.

Enige wat wel jammer was is dat dochter vandaag echt nergens geen zin in had, wou niet eten, wou niet spelen, wou niet slapen, niet lopen... kortom wou helemaal niets!!! (leuk hoor peuterpubers...) Uitendelijk wou ze gelukkig wel spelen met het zand bij het bevrijdingsfestival. Nu ligt ze lekker te slapen, morgen zou ze wel weer vrolijker zijn, eens in de zoveel tijd heeft ze zo'n dag, wat ben ik dan blij met mijn behang .

Morgen weer controle, hopelijk dat de gyn dan wil kijken waar de placenta ligt, ben ik ook weer wat geruster. Ondanks dat ik wel een goed gevoel heb, blijft het toch spannend en dan helemaal als je zo weinig voelt...

Maar het schiet gelukkig al mooi op!! Nu alweer ruim 18 weken, volgende week 20 weken echo en dan alweer op de helft!!!
Even een snel berichtje, ga zo even shoppen met dochter.

Vanochtend weer een goede controle gehad! De gyn had nog even een echo gemaakt omdat ik zo weinig voel. En wat ik al dacht is dus ook zo, ik heb de placenta aan de voorkant liggen...

Maar het allerbelangrijkste met de kleine gaat alles goed! Ze nam de tijd om hem/haar even te laten zien. Jeetje wat is ie groot geworden zeg!! Lag lekker te slapen.

Verder liet ze het hartje nog zien, je kon duidelijk 4 kamers zien, ook wou ze nog even kijken wat het is, maar helaas de kleine hield de benen stijf bij elkaar en was ook niet van plan anders te gaan liggen.

Wel weer 3 foto' s meegekregen.

Nou op naar volgende week, 20 weken echo. Maar ik heb er wel een goed gevoel bij.

Liubi en Snok, ik hoop dat jullie ook goede controle's hadden/hebben.
Summer, jeetje dat is schrikken zeg. voor jou en je familie, het is inderdaad wat je zegt toch jaren je maatje.

Snok & Liubi, hoe gingen de controles?

Pluis, bloed uit je navel, ik heb er nog nooit van gehoord! Kan me voorstellen dat je schrok. Gaat dat nu beter? En veel moe dus? Ook andere kwaaltjes? Of blijven die je tot nu toe bespaard?

Lady_bug, wat heerlijk dat je controle weer goed was. Goed om te weten lijkt me dat je placenta aan de voorkant ligt, dan kun je ook wat geruster zijn dat je niet zoveel voelt lijkt me?

Ik ben een beetje afleiding aan het zoeken hier op het forum. Ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat het, ondanks betere berichten gister, vandaag erg slecht met oma ging en dat ze haar hebben opgegeven. Ze stoppen met de medicatie en de beademing. Een uur later kreeg ik telefoon dat het allemaal erg snel was gegaan en dat ze was overleden. Het is wel beter voor oma, want al die toeters en bellen aan dr lijf wilde ze helemaal niet meer. Maar ben er wel erg verdrietig van.

De afgelopen week (of eigenlijk 2 zelfs) zijn zo idioot geweest, van blijdschap naar onzekerheid, van een beetje hoop naar verdriet... pfff ik ben blij dat ik deze week sowieso thuis zou blijven.
@Mibb, lieve mibb, wat een schok moet dat zijn. Wat een vreselijke weken heb je achter de rug. Heel veel sterkte voor jou en je familie! *knuffel!* (ja sorry, de smilies doen het niet).

@Snok? Hoe was tie??

@Ladybug, mooi dat de echo goed was! Toch fijn om te weten waar je placenta ligt, dan weet je idd waar je aan toe bent.

@Dametje, mijn energie is helemaal terug. Ik voel me heerlijk fit!

De echo was prima. Kind was ontzettend beweeglijk. Zo beweeglijk dat de gyn het na 5 minuten opgaf om een foto te maken. Beentjes en armpjes strekken en rekken, zelfs een keer kopje duikelen. Nekplooi was ook prima. Uitslag van het bloed komt volgende week. Placenta lag aan de bovenkant/achterkant. Ik ga nu lekker op mijn roze cq blauwe wolk zitten en denken aan al die leuke spulletjes die we nu gaan kopen!
Oh ja, de volgende afspraak is op 3 juni.
Dames t is niet goed....KUT.....hartje wel gaan kloppen maar gestopt...

Hopen dat t snel afvloeit en ik ook dit achter me kan laten. Dit keer wel heel anders in ziekenhuis en info...zie december uitgerekend voor verhaal....

Thx voor alles berichtjes en het meeleven

x
@Snok, ik heb net een berichtje bij de december dames achtergelaten.

Wat een intens verdrietige week hier op het forum.

Sterkte....
Lieve Mibb, jeetje meid, ik heb hier geen woorden voor... Heel veel sterkte meid, weet dat ik met je mee leef

En snok, ook ik heb een berichtje achter gelaten voor je bij het December topic. Ongelovelijk.... Wat klote allemaal zeg...

liubi gelukkig was jou controle helemaal goed, maar idd wat een verdrietige week hier op het forum ...

Lieve Snok en Mibb ik denk aan jullie heel veel sterkte met alles meiden...
mibb jeetje lijkt wel of je niets bespaard blijft zo. Heel veel sterkte

Snok verschrikkelijk gewoon geen woorden voor!

Ben gewoon sprakeloos van al dit nieuws, kom later wel terug om verder te reageren
Wat een verdrietig nieuws hier allemaal.

@mibb: heel erg gecondoleerd met je oma

@snok: wat verschrikkelijk dat het nu weer mis is gegaan. Ik ga zo op het december topic lezen.

@liubi: tussen alle nare berichtjes een positief berichtje van jou. Super dat de echo goed was.

@lady bug: Fijn dat de echo goed was. Hier ook al twee keer een placenta aan de voorkant. Allebei de keren voelde ik toch al heel vroeg beweging en deze baby stuiterd de hele dag door mijn buik heen.

Ik kom binnenkort nog wel even uitgebreid bijkletsen maar ik vind het niet zo leuk om uitgebreid over koetjes en kalfjes te praten terwijl er zoveel verdriet is.
@Mibb, jeetje wat een heftige week. Je weet dat opa's en oma's een keer gaan maar het is toch raar he. Wat een week, heel veel sterkte, goed dat je even tijd voor je zelf hebt genomen!

@Snok, pff, ik ga het op je topic lezen. Verdomme!
Er is er een jarig hoera hoera....Ben vandaag 26 jaar geworden!

Met een verdrietig tintje hier op het forum. Moest de halve nacht aan jullie denken.
Hé Liubi, gefeliciteerd! En fijn dat je je alweer wat energieker begint te voelen.
Wat een verdriet allemaal zeg...

Snok: Ik heb het verhaal op het andere forum gelezen, wat klote zeg! Ik vind het toch zo knap van je dat je ondanks alles positief probeert te blijven!

Mibb: Het zijn heftige weken voor jou! Gecondoleerd met je oma. Goed dat je aan jezelf denkt en dat je de tijd en rust neemt om dit alles een plaatsje te geven.

Summer: Ik zou er niet aan moeten denken om mijn hond te verliezen en al helemaal niet op zo'n manier.

Het voelt niet goed om in hetzelfde bericht op de vrolijke dingen te reageren dus daar start ik even een nieuw berichtje voor...
Liubi: dubbel gefeliciteerd! Jarig vandaag en gister een goede echo gehad! Fijn dat het kindje zo bewegelijk is, alleen jammer dat daardoor het fotootje niet gelukt is... Kun je nu lekker gaan genieten van het tweede trimester! Hebben we dat beginnende buikje van jou al op het priveforum staan?

Lady Bug: Lijkt me een geruststelling dat je nu weet dat de placenta aan de voorkant ligt en je daarom je kindje minder goed voelt. Ik ben benieuwd of de beeb volgende week de beentjes even van elkaar wil doen om jullie te laten zien wat het is...

Hier is verder alles rustig, heerlijk genoten van de vrije dagen en het mooie weer. We hebben het deze maand wel weer volop geprobeert dus we wachten in spanning af wat dat gaat brengen... Ik voel me niet echt anders dan anders en ik heb ook niet echt voortekenen dus ik heb zelf het gevoel dat het niet raak is, al hoop ik van wel natuurlijk.
Nacht goed doorgekomen en weinig pijn tot nu toe; wrs ook vanaf morgen omdat ik dan pas de echte pillen ga nemen die uitdrijving gaan veroorzaken..nou ja laat ik details achterwege laten Wilde even laten weten dat het goed gaat. Heb wel jankbuien...vooral als ik in buurt van van mensen waar ik veel om geef dan wordt ik sneller emotioneel maar voel me wel sterk...moet gewoon door. Eerst deze brug...schoon worden weer van binnen en beetje ontzwangeren zeg maar..en dan zullen we verder zien....

Weet je ben altijd zondagskind geweest...veel voor wind gegaan en dit hakt er ff in maar vormt je wel...Leer dingen nog meer waarderen....

Thx lieve meiden voor alle steun....

x
Snok heel veel sterkte blij dat je jezelf er wel redelijk goed onder houdt. Hoop maar dat alles snel achter de rug is.

Ook jij Mibb sterkte wat een ellende zo achter elkaar, het is zo oneerlijk.

Ik durf ook bijna niet meer te klagen over mijn nog steeds niet ongesteld zijn. Dit doet me wel inzien dat ik helemaal nog niet mag klagen. Al blijft het super vervelend natuurlijk. Heb zo veel zwangerschapssymptomen. Nou ja we zijn sinds gisteren begonnen met het huis op te knappen alles is eindelijk goedgekeurd. Dus ben druk aan eht schilderen. En dinsdag lekker naar Summertje toe jeej.

Ga weer gauw de kwast erbij pakken...
Hi meiden, even een kort berichtje uit Thailand.

Mibb, het zit je ook niet mee he meis. Hoe gaat het inmiddels met je oma?

Summer, wat ontzettende verdrietig zeg.

Lady, gefeliciteerd met je goede echo. Fijn dat het zo goed gaat.

Snok, wat enorm klote zeg. Denk je dat het goed gaat.....

Heel veel sterkte meis, dikke knuf en ik denk aan jullie.

liefs
luibi geliciteerd met je verjaardag. nog leuke cadeautjes gehad?

Zus balen nog steeds niet heb je nog wel een keer getest? En ben je alweer eens bij de dokter geweest?

Op hoeveel dagen zit je nu?

Mibb en Snok heb bewondering voor hoe jullie ermee omgaan.

Lady hopelijk volgende week meer zicht bij de echo.

Hier moe moe moe en wil van alles en niets ben echt een ramp voor mezelf maar goed zal wel weer over gaan
Snok, ik ben er stil van. Heel veel sterkte, dit zal niet makkelijk voor je zijn. Verder weet ik niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik vind het knap dat je zo positief bent.

En lieve Mibb..wat een rotperiode. Een dikke voor jou en heel veel sterkte. Geconduleerd.

Liubi gefeliciteerd meid!! En super dat je echo zo goed was joh! En hetzelfde geldt voor Lady!

Zus..nog een weekje jeaahaa.

Bloem ik ben benieuwd, ik duim voor je in elk geval.

Bedankt voor jullie lieve reacties trouwens.. Het gaat wel weer hoor, het was gewoon een super intense dag. Mijn schoonouders laten elke dag wel weer een paar traantjes en ons Jack Russelltje is ook een beetje van slag.
Snok, wat een rot nieuws, vind het echt zwaar %^*!&)% voor je, ben er samen met iedereen hier beetje verdrietig van. Knap van je dat je er zo positief instaat en fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt die er voor je zijn, een dikke van mij.

Zit illegaal op werk te schrijven, dus sluit snel weer af. Beetje te druk de laatste tijd, gelukkig volgende week op vakantie! Kom later nog reageren op iedereen!

liefs

Freddy
Meiden ff teken van leven... hier is het zover...Vanaf inbrengen 2e pil loopt het me lichaam uit....Pijn komt af en aan maar goed dat red ik wel....Hopen dat het snel voorbij is......

Dank voor alle steun....

Plukkie helemaal uit thailand toch ff berichtje Hoop dat alles goed gaat!!?? X
Jeetje, ik ben net terug van vakantie in Griekenland en was erg nieuwsgierig of er nog wat leuks was gebeurd op het forum, maar wordt helemaal verdrietig van alle verhalen, het leven is ook niet eerlijk.

Sterkte Snok en hou de hoop erin!!! Het is je zo gegund.

Maar ik lees ook leuk nieuws gelukkig, fijn dat jullie zo'n goede echo hadden Liuibi en Lady Bug, zetten jullie ook de foto op het priveforum ben benieuwd!

Zus ik ben erg benieuwd hoe het nu is, nog steeds niet ongesteld vreemd hoor! ga je binnenkort testen?

Summer oh nee, wat een ellende met het hondje, ik ben nu zelf al een week mijn kat kwijt, nu ik jou verhaal heb gelezen hoop ik niet dat hij ook iets van gif heeft ingeslikt en ergens in de bosjes ligt, het is namelijk zo'n lieverd, ik heb al alle dierenasiels in de omgeving gebeld maar hij is nog niet gevonden, ik heb hem wel gechipt dus wie weet, hoophoop!

Ik ben de komende 2 weken alleen thuis want mijn vent is met 2 vrienden op vakantie naar Peru, leuk voor hem maar ik mis hem echt heel erg! Het langste wat we ooit niet samen waren is namelijk 4 dagen.

Ik heb deze week een spannende week want dit is de week van mijn NOD, na de vorige rondes (ronde 1: 32 dagen, ronde 2: 35 dagen en ronde 3: 43 dagen) weet ik niet meer precies wanneer deze is maar dat zal ongeveer deze week moeten zijn, hoop dat er niets gebeurd....misschien ga ik zondag wel testen (cyclus is dan 36 dagen) of is dat erg ongeduldig en snel van mij wat vinden jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven