Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:mosdef schreef op 13 december 2012 @ 20:38:

Het feit dat t al tientallen malen besproken is, zegt op zich ook al genoeg, toch? dat er mensen zijn die het hier niet leuk vinden? Je kunt het niet iedereen naar de zin maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:La.India schreef op 13 december 2012 @ 20:41:

[...]

Nou meer bevestiging van de zojuist geopperde stelling hebben we denk ik niet nodig. Slotje!Kijk. Dit is iemand die zich zelf hoger inschat als dat ze is; die denkt te kunnen bepalen wanneer een topic klaar is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2012 @ 20:43:

[...]

En als ze dat nodig vinden melden ze dat. Zoals ik. Dat ze het niet doen wil niet automatisch zeggen dat je gelijk hebt; na zoveel pagina's hebben de meesten een topic " wel gezien " en reageren ze niet meer.Dáááág, BGB. Wederom: je bewijst mijn stelling door de manier waarop je hem tegenspreekt. Dát betekent QED in dit geval. En in het geval van je reactie op La.India.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 20:44:

[...]

Dáááág, BGB. Wederom: je bewijst mijn stelling door de manier waarop je hem tegenspreekt. Dát betekent QED in dit geval.

't Is goed met je.

Jouw feessie, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2012 @ 20:43:

[...]

En als ze dat nodig vinden melden ze dat. Zoals ik. Dat ze het niet doen wil niet automatisch zeggen dat je gelijk hebt; na zoveel pagina's hebben de meesten een topic " wel gezien " en reageren ze niet meer.Marla heeft gelijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2012 @ 20:46:

[...]

't Is goed met je.

Jouw feessie, hoor.Mag ik nu weer buiten spelen, juf?
Van mij wel.
Wat een fantastische analyses weer. De forummers worden weggezet als zure bitches en als dat niet wordt geaccepteerd en er wordt tegen geageerd, dan wordt er gezegd, zie je wel, zure bitches, in groepsvorm zelfs, en zo is de cirkel weer rond.
quote:Cateautje schreef op 13 december 2012 @ 21:40:

Wat een fantastische analyses weer. De forummers worden weggezet als zure bitches en als dat niet wordt geaccepteerd en er wordt tegen geageerd, dan wordt er gezegd, zie je wel, zure bitches, in groepsvorm zelfs, en zo is de cirkel weer rond.
Your luck's about to change, cher.

Wat een fantastische analyses weer. De forummers worden weggezet als zure bitches en als dat niet wordt geaccepteerd en er wordt tegen geageerd, dan wordt er gezegd, zie je wel, zure bitches, in groepsvorm zelfs, en zo is de cirkel weer rond.Self fulfilling prophecy.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 20:44:

[...]

Dáááág, BGB. Wederom: je bewijst mijn stelling door de manier waarop je hem tegenspreekt. Dát betekent QED in dit geval. En in het geval van je reactie op La.India.

Ah, staat BGB nu ook al onder je negeerknop?

Je krijgt het er nog druk mee.
quote:-no-nick- schreef op 13 december 2012 @ 20:18:

Hadden jullie hier op het VF geen Queen?

Hier ben ik.

Zoekt niet verder mijn nederige onderdaan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:geheimtaal schreef op 13 december 2012 @ 21:42:

[...]

Ah, staat BGB nu ook al onder je negeerknop?

Je krijgt het er nog druk mee.Maar steeds minder te lezen
quote:Enn schreef op 13 december 2012 @ 21:43:

[...]

Hier ben ik.

Zoekt niet verder mijn nederige onderdaan.

[afbeelding]Ik ben uw trouwe gezelschapsdame. Kijk maar, ik ben een Lady
Enn, knoeiertd

"Hier zijn wij" moet dat natuurlijk zijn. Wat hadden we nu geoefend, in het achterkamertje?

Wat een fantastische analyses weer. De forummers worden weggezet als zure bitches en als dat niet wordt geaccepteerd en er wordt tegen geageerd, dan wordt er gezegd, zie je wel, zure bitches, in groepsvorm zelfs, en zo is de cirkel weer rond.Het grootste deel van het probleem is opgelost als je dus niet als zure bitches reageert. (lampjesicoontje)
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 21:45:

[...]

Ik ben uw trouwe gezelschapsdame. Kijk maar, ik ben een Lady

Wat doe jij ook alweer? De veters van mijn jurk strikken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 21:46:

Het grootste deel van het probleem is opgelost als je dus niet als zure bitches reageert. (lampjesicoontje)Zuur is ook maar subjectief.
quote:foxytoxy schreef op 13 december 2012 @ 21:46:

Enn, knoeiert

"Hier zijn wij" moet dat natuurlijk zijn. Wat hadden we nu geoefend, in het achterkamertje?

Sowwy.

Ik doe echt mijn best.
quote:Marla_Singer schreef op 13 december 2012 @ 21:46:

[...]

Het grootste deel van het probleem is opgelost als je dus niet als zure bitches reageert. (lampjesicoontje)En jij weet als geen ander dat dat alleen maar kan door voor de TO op te komen en het met haar eens te zijn.
quote:Enn schreef op 13 december 2012 @ 21:47:

Wat doe jij ook alweer? De veters van mijn jurk strikken?

Uw minnaars netjes in de rij laten staan, meestal.

Oh, en de hapjes verzorgen voor de staatsbanketten. Voor uw jurken heeft u een kleedster
quote:Cateautje schreef op 13 december 2012 @ 21:48:

[...]

En jij weet als geen ander dat dat alleen maar kan door voor de TO op te komen en het met haar eens te zijn.Poekie toch.
Zuur is het nieuwe zwart.
en.........terug op negeer.
Oh leuke baan zeg! Wij hebben toch wel leuke minnaars of niet? Wij hebben ze toch wel een beetje op maat uitgezocht hopelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven