Het échte mannen paleis
maandag 10 december 2012 om 10:49
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
donderdag 13 december 2012 om 21:44
donderdag 13 december 2012 om 21:48
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 21:25:
Okee, let op: aantrekkingskracht heeft amper te maken met uiterlijkhedenJe bedoelt dat we hier vanaf nu plaatjes kunnen plakken van uiterlijk niet direct aantrekkelijke dames? Zolang het onderschrift maar luidt: "Lacht om al je grappen" of "Kookt prima!"?
Okee, let op: aantrekkingskracht heeft amper te maken met uiterlijkhedenJe bedoelt dat we hier vanaf nu plaatjes kunnen plakken van uiterlijk niet direct aantrekkelijke dames? Zolang het onderschrift maar luidt: "Lacht om al je grappen" of "Kookt prima!"?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 13 december 2012 om 21:50
quote:tonkje schreef op 13 december 2012 @ 21:48:
[...]
Je bedoelt dat we hier vanaf nu plaatjes kunnen plakken van uiterlijk niet direct aantrekkelijke dames? Zolang het onderschrift maar luidt: "Lacht om al je grappen" of "Kookt prima!"?Aha!
Kan goed strijken
[...]
Je bedoelt dat we hier vanaf nu plaatjes kunnen plakken van uiterlijk niet direct aantrekkelijke dames? Zolang het onderschrift maar luidt: "Lacht om al je grappen" of "Kookt prima!"?Aha!
Kan goed strijken
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 13 december 2012 om 21:51
quote:tonkje schreef op 13 december 2012 @ 21:48:
[...]
Je bedoelt dat we hier vanaf nu plaatjes kunnen plakken van uiterlijk niet direct aantrekkelijke dames? Zolang het onderschrift maar luidt: "Lacht om al je grappen" of "Kookt prima!"?Dat kan altijd. Dat is echter niet wat ik bedoel. Aantrekkingskracht komt uit jezelf; wanneer je van jezelf houdt, ben je aantrekkelijk. Of je iemands tiep bent, is afhankelijk van die ander.
[...]
Je bedoelt dat we hier vanaf nu plaatjes kunnen plakken van uiterlijk niet direct aantrekkelijke dames? Zolang het onderschrift maar luidt: "Lacht om al je grappen" of "Kookt prima!"?Dat kan altijd. Dat is echter niet wat ik bedoel. Aantrekkingskracht komt uit jezelf; wanneer je van jezelf houdt, ben je aantrekkelijk. Of je iemands tiep bent, is afhankelijk van die ander.
donderdag 13 december 2012 om 21:53
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 21:51:
[...]
Dat kan altijd. Dat is echter niet wat ik bedoel. Aantrekkingskracht komt uit jezelf; wanneer je van jezelf houdt, ben je aantrekkelijk. Of je iemands tiep bent, is afhankelijk van die ander.
Inderdaad!
Geldt voor mannen en vrouwen.
[...]
Dat kan altijd. Dat is echter niet wat ik bedoel. Aantrekkingskracht komt uit jezelf; wanneer je van jezelf houdt, ben je aantrekkelijk. Of je iemands tiep bent, is afhankelijk van die ander.
Inderdaad!
Geldt voor mannen en vrouwen.
Your luck's about to change, cher.
donderdag 13 december 2012 om 21:53
donderdag 13 december 2012 om 21:58