Het échte mannen paleis

10-12-2012 10:49 2907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het échte mannen paleis is het toevluchtsoord voor échte mannen en hun makkers de échte vrouwen om te ouwehoeren, hun masculiene kijk op de wereld ten toon te spreiden en om plaatjes te plakken, bij voorkeur van schaars geklede schone jonkvrouwen. Wees welkom en treed binnen via de brug over de slotgracht...
quote:DeeDee86 schreef op 13 december 2012 @ 20:49:

[...]

nice!

Was het ook, thanks

Nu een pizza bestellen denk ik. Geen zin meer om te koken.
Your luck's about to change, cher.
quote:Amand schreef op 13 december 2012 @ 20:41:

[...]

Ik heb het niet helemaal meegekregen toen jullie het er vanmiddag over hadden, maar ik zie het probleem niet zo. Sorry. Ik denk altijd dat het makkelijk is voor een vrouw om te krijgen wat ze wil.Ik heb eea meegelezen maar ff geen zin om er inhoudelijk al te veel op te reageren. Ik herken wel wat DD verteld. En ik vind het echt niet makkelijk, verre van zelfs. Dat ligt aan mij en mijn zelfbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij aantrekkelijk vindt.
quote:datdus schreef op 13 december 2012 @ 21:04:

[...]

Ik heb eea meegelezen maar ff geen zin om er inhoudelijk al te veel op te reageren. Ik herken wel wat DD verteld. En ik vind het echt niet makkelijk, verre van zelfs. Dat ligt aan mij en mijn zelfbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij aantrekkelijk vindt.Nou ik wel! Ik heb je foto even gezien! Je bent een hartstikke leuke vrouw! En je hebt maandag een date toch?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik doe dan juist weer aan grenzeloze zelfoverschatting, bij gebrek aan positieve bevestiging
Dat vind ik oprecht rot om te lezen, datdus! Ik gun het elke vrouw zo ontzettend dat ze zich "vrouw" kan voelen.

Als je schrijft dat je je niet eens kunt voorstellen dat iemand je aantrekkelijk vindt.... vind dat echt erg voor je.

Het is er het topic misschien niet naar, maar toch een
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 december 2012 @ 20:50:

En Deeds,wat een goeie baas!! Super!!!

En een voor m'n eigen Grobbekuikentje.

[...]

Ik heb eea meegelezen maar ff geen zin om er inhoudelijk al te veel op te reageren. Ik herken wel wat DD verteld. En ik vind het echt niet makkelijk, verre van zelfs. Dat ligt aan mij en mijn zelfbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij aantrekkelijk vindt.

[...]

Ik heb eea meegelezen maar ff geen zin om er inhoudelijk al te veel op te reageren. Ik herken wel wat DD verteld. En ik vind het echt niet makkelijk, verre van zelfs. Dat ligt aan mij en mijn zelfbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij aantrekkelijk vindt.Aan je humor ligt het niet, droogkloot

[...]

Ik heb eea meegelezen maar ff geen zin om er inhoudelijk al te veel op te reageren. Ik herken wel wat DD verteld. En ik vind het echt niet makkelijk, verre van zelfs. Dat ligt aan mij en mijn zelfbeeld. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand mij aantrekkelijk vindt.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand je niet aantrekkelijk vind.

Ook bij deeds. Ik zou jullie doen hoor.
Ik vind mezelf best ok hoor, alleen niet hoe ik eruit zie. Beetje lastig uitleggen. Ik hoor vaak dat ik zelfverzekerd overkom en ik ga ook echt niet in een hoekje staan sippen. Ga er alleen op uit en durf heel veel. Alleen het lichamelijke deel, daar heb ik heel veel moeite mee.
Datdus, is dat niet iets vrouw-eigen? Ik herken dat ook wel. Maar ik hoor het zelfs de mooiste vrouwen roepen.
quote:missy_Acy schreef op 13 december 2012 @ 21:13:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand je niet aantrekkelijk vind.

Ook bij deeds. Ik zou jullie doen hoor. hahaha lief! ik jou ook! Jij bent echt mooi

Die onzekerheid is zeker iets vrouw-eigen. En veel mannen denk ik ook wel. Alleen zit ik mijzelf er wel mee in de weg in die zin dat ik mij dus niet voor kan stellen dat een man op mij zou kunnen vallen.

Shit, zit ik hier toch een partijtje kwetsbaar te zijn.
Nou wil ik foto's zien, natuurlijk!

quote:datdus schreef op 13 december 2012 @ 21:19:

Die onzekerheid is zeker iets vrouw-eigen. En veel mannen denk ik ook wel. Alleen zit ik mijzelf er wel mee in de weg in die zin dat ik mij dus niet voor kan stellen dat een man op mij zou kunnen vallen.

Shit, zit ik hier toch een partijtje kwetsbaar te zijn.

mutsie... herken t echt hoor, maar probeer de dingen van jezelf te vinden die je echt mooi vindt... bijvoorbeeld je haar (jij hebt van die mooie blonde krullen toch?) al zijn het je nagels of je oorlellen...

En benadruk die dan! Dan geniet je er zelf meer van en vind je jezelf mooier omdat de nadruk meer op de voor jou sterke punten ligt!
Te laat Darban. Fotorondje hebben we een week of 2 geleden gehad.
Probeer jezelf eens grenzeloze zelfoverschatting aan te meten. Kost niks. Kan jou het schelen.

Wel met een knipoog hè; dat heeft 2 voordelen: er valt iets te lachen en je neemt jezelf iets minder serieus. Win-win.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 december 2012 @ 21:22:

Te laat Darban. Fotorondje hebben we een week of 2 geleden gehad.Huh.
Okee, let op: aantrekkingskracht heeft amper te maken met uiterlijkheden
quote:LadyDarbanville schreef op 13 december 2012 @ 21:21:

Nou wil ik foto's zien, natuurlijk!

Jij eerst
Amen
Amand!
Jullie zijn lief. En ik weet dat jullie gelijk hebben maar ja, dat gevoel hè....

Dan over naar iets grappigs, waarbij ik echt de tranen van over mn wangen heb gelachen. Heeft niks mannelijks maar wel erg leuk

ff lachen
Zou suus de provinciegrens al over zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven