Kerstpakket
vrijdag 14 december 2012 om 23:58
Ja hoor ,
Ik heb van mijn vrijwilligerswerk een kerstpakket gekregen met allemaal snoepjes en koekjes en een fles wijn erin .
Vriend heeft van zijn werk er ook 1 gehad , Met allemaal snoep , koek , bier , cola ( wel van allemaal ''bekende'' merken dat had ik nog nooit eerder gezien bij een kerstpakket eigenlijk )
Ik heb van mijn vrijwilligerswerk een kerstpakket gekregen met allemaal snoepjes en koekjes en een fles wijn erin .
Vriend heeft van zijn werk er ook 1 gehad , Met allemaal snoep , koek , bier , cola ( wel van allemaal ''bekende'' merken dat had ik nog nooit eerder gezien bij een kerstpakket eigenlijk )
zaterdag 15 december 2012 om 00:15
Ik werk nu sinds drie maanden bij een nieuwe werkgever en ben heeeeel benieuwd! Van mijn vorige werkgever kreeg ik altijd iets dat als "groen" te betitelen valt en mijn man krijgt altijd zo'n heerlijk old fashioned grote doos met allerhande eetmeuk. Heerlijk om uit te pakken.
Meestal heeft al ie wel alle zoetigheid met zijn Islamitische collega's tegen de wijn uitgewisseld, dat dan weer wel. Goeie deal wat mij betreft overigens.
Meestal heeft al ie wel alle zoetigheid met zijn Islamitische collega's tegen de wijn uitgewisseld, dat dan weer wel. Goeie deal wat mij betreft overigens.
zaterdag 15 december 2012 om 00:20
Kerstpakket van appie,chocoladereep.koffie, thee, eigenlijk wel dingen die bruikbaar zijn, zelfs een paar boekjes over BBQ en Winterpotjes/
Klapstuk !!!!!!!!!! een hand/schoudertasje ,champagnekleurig en bedekt met rozen van stof.
Gaat gelijk door naar kleindochter voor de verkledingkist, de doos waar het allemaal is was verpakt wordt,net als vorig jaar, gebruikt als kijkdoos.
Helaas UWV/WIA geeft geen kerstpakket.,
Klapstuk !!!!!!!!!! een hand/schoudertasje ,champagnekleurig en bedekt met rozen van stof.
Gaat gelijk door naar kleindochter voor de verkledingkist, de doos waar het allemaal is was verpakt wordt,net als vorig jaar, gebruikt als kijkdoos.
Helaas UWV/WIA geeft geen kerstpakket.,
zaterdag 15 december 2012 om 00:34
Van de week kwam vriend al thuis met een heerlijk verse kerststol van de bakker van zijn vrijwilligerswerk.
Van zijn gewone baan altijd een grote doos met lekkere maar ook veel praktische boodschappen bij Albert Heijn vandaan en hij mag altijd voor een bepaald bedrag (geloof 40 euro) uitzoeken bij lokale winkeliers .
Ik wacht nog in spanning op mijn kado. Wordt eerdaags thuisbezorgd.
Van zijn gewone baan altijd een grote doos met lekkere maar ook veel praktische boodschappen bij Albert Heijn vandaan en hij mag altijd voor een bepaald bedrag (geloof 40 euro) uitzoeken bij lokale winkeliers .
Ik wacht nog in spanning op mijn kado. Wordt eerdaags thuisbezorgd.