Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

14-12-2012 23:56 176 berichten
Misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie al een kerstpakket gekregen en zo ja wat zit erin? Ik heb er 1 gekregen met een fles drank en nog mooie glazen en krijg er nog 1.
Boekenbon
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ,

Ik heb van mijn vrijwilligerswerk een kerstpakket gekregen met allemaal snoepjes en koekjes en een fles wijn erin .

Vriend heeft van zijn werk er ook 1 gehad , Met allemaal snoep , koek , bier , cola ( wel van allemaal ''bekende'' merken dat had ik nog nooit eerder gezien bij een kerstpakket eigenlijk )
Een bon. Met zeer beperkte keuze. Zoals ieder jaar. Je mag ook via de bon doneren aan door het bedrijf uitgekozen goede doelen.........

Vriends contract is niet verlengd per 1 december, dus die kan na 2 jaar trouwe dienst fluiten naar zijn pakketje.
Nope, wegbezuinigd...
Hier hebben alle medewerkers een fotolijst gekregen, verder niks.

Maar ach, ik vind het prima. Weer een weggevertje aan de rommelmarkt of Leger des Heils.
Vorig jaar een fles rode wijn...een smerige ook nog.
Als je niet blij bent met je kerstpakket kun je het ook naar de voedselbank brengen, daar zijn mensen er wel blij mee.

Zelf mijn kerstpakket nog niet gekregen.
UWV doet niet aan kerstpakketten. Van werk man kregen we een bon, hebben het verrassingsvoedselpakket gekozen. Als het niet bevalt, dan gaat ie direct door naar de voedselbank.
Life is too short to waste time matching socks
Een bon met best wat keuze.

Vind ik dan weer leuke dan doos met lekkers en eten waar vaak toch spul tussen zit wat je niet lust. Nu kan je zelf kiezen. Heb een v&d bon van 25 euro gekozen.
Ik werk nu sinds drie maanden bij een nieuwe werkgever en ben heeeeel benieuwd! Van mijn vorige werkgever kreeg ik altijd iets dat als "groen" te betitelen valt en mijn man krijgt altijd zo'n heerlijk old fashioned grote doos met allerhande eetmeuk. Heerlijk om uit te pakken.

Meestal heeft al ie wel alle zoetigheid met zijn Islamitische collega's tegen de wijn uitgewisseld, dat dan weer wel. Goeie deal wat mij betreft overigens.
Ik kom in dit soort topics altijd loeren wie mijn collega's zijn.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja hoor hier ook al binnen. Een italiaans pakket, alle benodigdheden om pasta te maken incl. Pan. Erg leuk!
Kerstpakket van appie,chocoladereep.koffie, thee, eigenlijk wel dingen die bruikbaar zijn, zelfs een paar boekjes over BBQ en Winterpotjes/

Klapstuk !!!!!!!!!! een hand/schoudertasje ,champagnekleurig en bedekt met rozen van stof.

Gaat gelijk door naar kleindochter voor de verkledingkist, de doos waar het allemaal is was verpakt wordt,net als vorig jaar, gebruikt als kijkdoos.

Helaas UWV/WIA geeft geen kerstpakket.,
quote:Very__Cherry schreef op 15 december 2012 @ 00:16:

Ik kom in dit soort topics altijd loeren wie mijn collega's zijn.

Ik ook!!!
Een bon van een leuk warenhuis. Komt dus wel op. Ik vind het altijd wel apart waar zakelijke relaties mee komen. Daar kunnen ook mooie dingen tussen zitten.
Van de week kwam vriend al thuis met een heerlijk verse kerststol van de bakker van zijn vrijwilligerswerk.

Van zijn gewone baan altijd een grote doos met lekkere maar ook veel praktische boodschappen bij Albert Heijn vandaan en hij mag altijd voor een bepaald bedrag (geloof 40 euro) uitzoeken bij lokale winkeliers .

Ik wacht nog in spanning op mijn kado. Wordt eerdaags thuisbezorgd.
Een rituals douchegel en 70 euro aan vvv bonnen.
Ik heb al jaren een collega die roept; 'nah... Ik heb liever een pakje shag!'

1 keer raden wat hij dit jaar gehad heeft? Er zat wel een mooie strik omheen. Dat dan weer wel.
Man komt net thuis in een spiksplinternieuwe auto, van de zaak. Dus mijn kerstpakketgevoel is nu al verzadigd.....En die doos komt nog, men, wat een feest!
Een broodmandje gevuld met jam, biologische appelsap, pruimensaus?, stroopwafels, chips, kaas en pannenkoekenspul.
Zoals velen een boekje met een aantal cadeau-opties
quote:crazyheidi schreef op 15 december 2012 @ 01:28:

Zoals velen een boekje met een aantal cadeau-optiesJij hebt, net als zovelen, ook altijd pech. Of vind je het wel leuk?
Vanavond gehad :-)

Een fles rode wijn en een podiumcadeaukaart
Een cadeaubon voor een tuincentrum van mijn vrijwilligerswerk. Helaas geen 'echt' werk met pakket, op naar volgend jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven