Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

14-12-2012 23:56 176 berichten
Misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie al een kerstpakket gekregen en zo ja wat zit erin? Ik heb er 1 gekregen met een fles drank en nog mooie glazen en krijg er nog 1.
Alle reacties Link kopieren
Al jaren geen pakket meer. Ik ben ambtenaar. Toen er bezuinigd moest worden waren de kerstpakketten het eerste dat sneuvelde.

Vind ik overigens niet zo erg.

Man mag altijd in oktober al iets uitzoeken via een website. Je krijgt dan een aantal punten. Alle cadeaus hebben ook punten. Zo stel je je eigen pakket samen. Dit wordt dan voor de kerst afgeleverd. Je kunt ook kiezen om de waarde van het pakket te doneren aan een goed doel.

Omdat we vinden dat we in materieel opzicht niets tekort komen heeft man gekozen om te doneren aan her KWF.
Ik hoop op een vrijbrief dat ik mag blijven, dat zou me.toch een geweldig pakket zijn!

Kertpakketten zijn wegbezuinigd.
DTEEZ!
Leuk pakketje met 2 soepkommen (nog mooie ook!), jam, pannenkoekenmix, koekjes en andere vreterij. Er zit geen fles wijn in, das jammer

Nee hoor, ik ben tevreden. Mijn man krijgt ook meestal wel wat leuks.
Ik krijg dvd's van films die afgelopen jaar in de bioscoop draaiden. En eerder zat er een fles wijn bij maar vanwege de moslims binnen het bedrijf is dat iets anders geworden.
Ik krijg mijn pakket nog, maar weet al wel wat erin zit-;) een wijnpakket met 2 flessen wit, 2 flessen rood, een port en een brut. Jammie! Is echt een hit dit jaar op de werkvloer. Het 'normale' pakket vond ik vorig jaar niet zo denderend, vandaar de omslag;) Daarnaast een fikse loonsverhoging, wat mijn kerst nog beter maakt:)

Vriend heeft een ouderwets vreetpakket, met een eigengemaakt vogelhuisje van de organisatie waar hij werkt. Dit zetten de cliënten van de zorg instelling waar hij werkt in elkaar. Ieder jaar is het wat anders. Ziet er erg leuk uit en is nog origineel ook:)
Ik ben wel benieuwd. We krijgen meestal iets kleins, budget is klein.

Vorig jaar een bon, we hebben ook wel eens een boek uit de uitverkoop gehad. Mocht je onderling ruilen...

De fles wijn, kerstpakket van 3 jaar geleden, was nog wel het beste cadeau.

Dus ik verheug me er niet teveel op, haha!

Ooit, bij een bijbaantje, kreeg ik zo'n grote doos met eterij enzo erin. Dát geeft mij echt een kerst-pakket-gevoel! Haha!
Zo'n boekje met kadootjes... En net als elk jaar zit er niets bijzonders bij, dus heb voor de wasmand gekozen... Het goede doel sprak mij totaal niet aan, anders had ik dat gedaan.

Man zal ook wel een boekie krijgen, maar bij hem zijn het altijd wél leuke dingen dus ik ben benieuwd.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
pakket met bbq-tje, zweedse fakkel, fleeceplaid, snijplank, kaasmes, hotdogs, 2 vrijkaartjes voor rondje schaatsen, en nog wat ander eetspul. Erg leuk pakket!
Ik heb een kistje wijn gekregen, net als man. Helemaal prima dus!
M'n ontslag. Reorganisatie

En man ook niks, wegbezuigd. Gelukkig heeft hij zijn baan nog wel
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Luxepakket hier dit jaar: een IPad mini en een tegoedbon voor een hoesje/case.

Ben er heel blij mee. En toch ook dit jaar weer véél relatiegeschenken (champagne, gadgets en, echt superleuk, een soort robothondje).

En man heeft het nog niet gekregen. Krijgt ook altijd iets leuks dus ben benieuwd!
Nog niks.. Hoop dat ik dat volgende week krijg.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Een blik met daarin een code om zelf iets uit te zoeken. Ik heb voor een v&d bon gekozen, kan ik rustig op zoek naar iets passends.
...
Een grote doos vol met allerlei eetare dingen, wijn, bier, koekjes, snoep enz enz, best erg veel, deze doos is een flink stuk groter dan wat ik bij mijn vorige werkgever kreeg.

Ik ben er blij mee.
2 bdankt punten. Ik heb een Zalando tegoed van 60 euro gekozen, en sneakers besteld
Ik denk dat ik het mag doen met een flesje wijn. Wat vriend krijgt, is nog een verrassing, maar ik denk een doos met wat levensmiddelen.
Een bon van de H&M t.w.v. ¤ 60. We kunnen zelf kiezen uit een aantal wintelketens.
quote:vikki schreef op 15 december 2012 @ 09:23:

Luxepakket hier dit jaar: een IPad mini en een tegoedbon voor een hoesje/case.

Ben er heel blij mee. En toch ook dit jaar weer véél relatiegeschenken (champagne, gadgets en, echt superleuk, een soort robothondje).

En man heeft het nog niet gekregen. Krijgt ook altijd iets leuks dus ben benieuwd!Zo toe maar een ipad, ben benieuwd waar jij werkt!
Ik had een ouderwetsch (vr)eetpakket met chips, toast, kaasjes, worst, wijn, chocolade, koek enz. Ben er tevreden mee, zeker omdat ook mijn werkgever zich financieel in zwaar weer bevindt. Had een kleiner pakket verwacht eigenlijk!
Leuke dingen allemaal!!

Vriend had voor het eerst in jaren weer eens een fatsoenlijk pakket, bedrijf is overgenomen en het kon er blijkbaar vanaf.

Ik maak zelf de pakketten voor mn werk, er komt een kado van het hoofdkantoor en dan doen we er zelf nog wijn, kerstbrood en wat snoeperijen bij.
Een doos met eten. Gelukkig wel dingen die ik nog kan gebruiken ook, van echte merken. Dus niet zo'n enorme doos met een heleboel nephooi erin en als je heel goed grabbelt kom je een blik oneetbare paté van een zeer mistig merk tegen, en een half flesje wijn die naar schoonmaakazijn smaakt.
quote:maZZelen schreef op 15 december 2012 @ 01:35:

[...]

Jij hebt, net als zovelen, ook altijd pech. Of vind je het wel leuk?Heb je pech als je een boekje met bonnen krijgt om iets leuks uit te zoeken? De mensen die niks krijgen, hebben volgens mij meer pech.
Ik heb nog niets..

Maar een bekend kledingbedrijf heeft aan al zijn medewerkers ( en dat zijn er nogal wat ) een Iphone 5 gegeven! Zij krijgen ieder jaar een duur kerstcadeau. Vorig jaar kregen zij een Ipad 2.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 december 2012 @ 10:30:

Een doos met eten. Gelukkig wel dingen die ik nog kan gebruiken ook, van echte merken. Dus niet zo'n enorme doos met een heleboel nephooi erin en als je heel goed grabbelt kom je een blik oneetbare paté van een zeer mistig merk tegen, en een half flesje wijn die naar schoonmaakazijn smaakt.Hahaha. Of van die mirabellen, rubberen kersen ofzo. pruimen.

Leuke foto heb je, je knapt echt op van het mutsje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven