Gezondheid alle pijlers

au!! kiespijn

15-12-2012 14:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat te doen, heb verschrikkelijke kiespijn paracetemol werkt niet wie helpt me...

Even geen geld voor de tandarts...
ibruprofen?
Geld lenen? Overleggen met tandarts? Als ee ontsteking naar binnen slaat ben je nog verder van huis. Sterkte ermee.
afbetalingsregeling voorstellen? Pijnstillers lossen het probleem niet op en ik heet geen Char... (helaas)
Zou een afbetalingsregeling vragen aan de tandarts, zo'n ontsteking gaat echt niet vanzelf over.

Je kan evt. een watje met whiskey tegen de pijnlijke kies aanhouden en proberen of je het daarmee uithoudt tot na het weekeinde, maar reken er maar niet op...
quote:pokkewijf schreef op 15 december 2012 @ 14:46:

afbetalingsregeling voorstellen? Pijnstillers lossen het probleem niet op en ik heet geen Char... (helaas)

Gaat je in een weekenddienst niet lukken.

Altijd contant afrekenen

Wat ook wel logisch is natuurlijk, zij kennen jou verder helemaal niet

Dus geld lenen zou mijn idee zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Idd, maandag bij je tandarts een betalingsregeling vragen, als je het nog volhoudt dit hele weekend.

Ik ben er niet zo in thuis maar je kan toch hulp krijgen als je een basisverzekering hebt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
- touwtje aan deur en hard trekken.

- paar dagen compleet lam worden, schijnt te helpen

- of gewoon laten trekken en rekening gewoon niet direct betalen, hooguit wat boete extra maar wel rek. En voortaan geldzaken op orde hebben!

mocht je bijstand hebben valt dit misschien nog onder bijzondere bijstand en is het gratis
quote:Summerdance schreef op 15 december 2012 @ 14:52:

[...]

Gaat je in een weekenddienst niet lukken.

Altijd contant afrekenen

Wat ook wel logisch is natuurlijk, zij kennen jou verder helemaal niet

Dus geld lenen zou mijn idee zijnVolgens mij is er niks aan de hand als je je verzekeringspas laat zien, mits je die hebt natuurlijk... In een ziekenhuis word je immers ook gewoon geholpen en "kennen" ze je ook niet
Wat triest. Toch maar lenen dan, sterkte!
Dank jullie wel moet het weekend even uit zingen, maandag mijn eigen tandarts proberen om een regeling te krijgen.. Ik heb het afgelopen jaar al heel wat geld in mijn gebit gestoken maar nog niet genoeg.. Helaas is alleen het geld nu op!
quote:vincent_j schreef op 15 december 2012 @ 15:18:

[...]

Volgens mij is er niks aan de hand als je je verzekeringspas laat zien, mits je die hebt natuurlijk... In een ziekenhuis word je immers ook gewoon geholpen en "kennen" ze je ook nietIn het weekend moet je altijd contant afrekenen en eventueel zelf declareren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je zou natuurlijk kunnen overwegen om na te gaan wie er weekenddienst heeft (je zult net je eigen tandarts treffen) en even bellen. Misschien is er best wat te regelen, nee heb je al, ja kun je krijgen.
Enige wat je van de pijn af helpt is de tandarts!

Ik zou toch ff bellen wie weet heeft je eigen tandarts wel dienst..

En niet zo maar aan de brufen gaan! Kan interacties hebben met bijv. andere medicatie. En je maag kan er misschien niet tegen. Altijd overleggen met de apotheek!

Voorbeeld: Ascal + brufen is flinke bloedverdunning, leuk als de kies er uit moet..
Enorm rot voor je zeg, zeker je nu het geld niet hebt. ik zou wel proberen een regeling te treffen of eventueel geld te lenen want een ontsteking moet geholpen worden, anders word de pijn echt ondraaagelijk! en kan het uitbreiden op het rest van je gebit, dan ben je verder van huis.

Héeel veel sterkte en beterschap
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Na een flinke dosis pijnstillers, goed gepoetst en een afspraak voor maandag moet het lukken.. Mijn eigen tandarts heeft geen dienst.. Dank jullie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven